Siemens WM14Q474NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 226 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14Q474NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

WM14Q474NL 29-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe wasmachine. De was komt er heerlijk fris uit en ook maakt hij niet veel lawaai.

pveenhui 25-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Vooral erg stille en fraaie machine met eenvoudige bediening. Tiptoetsen vergen enige gewenning. Motor maakt weinig geluid vanwege het ontbreken van koolborstels.

Sarah 19-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Dit is de eerste wasmachine die ik ooit gekocht heb. In het algemeen ben ik wel tevreden met dit apparaat.

Een aantal goede dingen:
- Mooie design
- Zuinig (ik heb dit nog niet op jaar basis kunnen beoordelen of dit echt zo is, want ik gebruik hem maar pas 3 weken)
- Niet teveel lawaai bij het wassen, ietsje meer bij centrifugeren
- 'Kant en klare' wasprogramma's

Een aantal verbeterde punten:
- Max. lading is 8 kg, maar let wel op als je bepaalde programma's kiest. De wasmachine kan dan de volle 8 kg niet aan. Ik heb de handleiding nog niet helemaal gelezen toen ik de donkere was uitprobeerde, en heb de machine volgeladen.
- Sommige wasprogramma's zou ik denk ik nooit gebruiken, dus vraag je je eerst af of je dit allemaal nodig hebt.

Ans 17-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Wat een feestje. Eindelijk een nieuwe wasmachine. En wat voor 1. Super zuinig qua water en stroom en het wasresultaat is super. Wat een verschil met mijn vorige wasmachine. Heel veel keuzemenu's voor wat betreft de wasprogramma's en het mooie is dat als je een klein beetje was hebt de machine automatisch veel minder water gebruikt. Super dus!!

Mememyself 16-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Apparaat is op zich prima: stil en doet z'n werk. Op sommige moment lijkt er wel zwarte stof achter te blijven op de was. We wachten het nog even af.

Sabieta 10-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Wat dit apparaat zo speciaal maakt zijn:
- het zelf kunnen programmeren van de was- en centrifuge temperaturen
- de mogelijkheden binnen welke tijd een was gedraaid is. Dit kun je zelf bepalen door een keuze te maken
- de optie voor korte was (handwas)
- het apparaat maakt weinig geluid
- de was wordt heel goed schoon

Deze week een 2 persoons wollen deken gewassen. Door de grote trommel max. 8 kilo is dit geen enkel probleem. ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Jeanine 09-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

De wasmachine is makkelijk in gebruik en wast op korte programma's ook goed schoon! Heel fijn dat er ook anti vlek programma's op zitten (o.a. olie en rode wijn)

Miek 08-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Een heerlijke stille wasmachine die zijn werk uitstekend doet!Volop mogelijkheden en zelfs als je wat vergeten bent er in te stoppen, kan je dat alsnog doen. Wast zuinig en schoon.

Mark 06-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Prima wasmachine welke eenvoudig in gebruik is en gewoon doet waarvoor je hem koopt. Er zitten veel functies en programma's op. Prima apparaat

Michel 06-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Een fijne machine voor een scherpe prijs. Heel prettig dat je, als de machine al draait, toch nog kunt bijladen of het programma aanpassen. Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen: heb hem net pas in huis

Selina 05-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Hele mooie goede wasmachine! Ben ontzettend blij met mijn aankoop! Heeft veel functies en is erg makkelijk in te stellen! Het wasresultaat is helemaal top, elke keer weer een goed schone was! Wat zeker een groot voordeel is is dat hij vrij weinig geluid maakt, niet alleen voor u zelf maar voor uw buren natuurlijk ook erg fijn! Wonen zelf in een gehorig appartementje maar zelfs daar heeft hij nog geen overlast veroorzaakt! Echt een aanrader dus zou ik zeggen!

EILINGSSSS 03-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Wast lekker schoon, uiterlijk goed. Wasresultaat gewoon erg goed. Ziet er goed uit.
Er ontbreekt wel een schotje in het doseer bakje voor vloeibare wasmiddelen.
Gestapeld gemonteerd met een IQ500 droger.
De montage mbv de Siemens verbindingsset verdiend zeker geen schoonheidsprijs. (zie er gewoon prutserig uit) Is ook gewoon erg lastig te monteren. Verder begrijp ik niet waarom het display van de wasmachine en droger van de zelfde serie niet matcht.

Adriaan van de Molen 02-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

In vergelijking met mijn vorige wasmachine is deze veel prettiger in de bediening en energie zuiniger. De grote deuropening heeft ons doen besluiten deze voorlader te kopen. Prettige wasmachine.

Diana 01-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

De wasmachine voldoet goed aan de verwachting en ziet er prima uit. Ondermeer het geluid is laag. Heeft voor mij een goede prijs/ prestatie. Is enkele dagen in bezit en al diverse malen gebruikt, waarbij ik verschillende programma's heb uitgeprobeerd. Het gebruik wijst voor zich. En de machine ziet er goed uit. Daarom overweeg ik ook een Siemens wasdroger aan te schaffen.

de Kraan 30-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Een goede duurzame en geluidsarme wasmachine.
aan te raden in dit prijssegment.

Jochem 30-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Wat een super machine, stil, snelle programma's en intensieve programma's, 8Kg laadvermogen, waterstop, A+++ en hij geeft zelfs aan als je teveel wasmiddel hebt gebruikt. Als je bedankt hoeveel wasmiddel er in het riool verdwijnt zouden alle machines verplicht zo'n functie moeten hebben.

Peter 30-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Zeer stille en mooie wasmachine, makkelijke bediening.
Groot pluspunt is dat programma's aangepast kunnen worden zoals tijd, temp en centrifuge snelheid

Wob 29-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Zeer zuinig apparaat met duidelijke en fraaie bediening, kwalitatief zeer goede wasmachine en een top service. Wat wil je nog meer...

Mike 29-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Erg mooi apparaat met goede resultaten. Vormgeving is nog wel een beetje ouderwets als je deze vergelijkt me bijvoorbeeld Samsung, maar ach het is maar een wasmachine, het gaat uiteindelijk om het resultaat!

OZ 29-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Top machine, gebruiksvriendelijk, wast goed, maakt niet veel lawaai, je kan zien hoelang het duurt, ook leuk dat er een slot op zit voor kinderen.

J Vonck 29-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

De nieuwe wasmachine bevalt goed, hij kan door zijn sensoren zelf beslissen hoeveel water en tijd hij nodig heeft om de was schoon te krijgen, ook geeft hij aan wanneer je teveel wasmiddel gebruikt, dat is handig en duurzaam. Onze was wordt prima schoon, even wennen aan de nieuwe knoppen, maar het is meer wennen dan dat het moeilijk is. Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop, want deze machine is veel duurzamer en zuiger dan onze oude wasmachine, en wast prima schoon.

Stefanenstephanie 29-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

We hebben ons enige tijd op een nieuwe machine georienteerd, en verschillende testen gelezen (oa consumentenbond etc) en daardoor voor de WM14Q474NL gekozen.

Inmiddels deze machine paar dagen in bezit, en tot nu toe zeer tevreden erover! Lekker stil tijdens het gebruik, eenvoudig te bedienen en mooie grote vulopening! En een groot uitgebreid scala aan programma's.

oepiloepi 28-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Super apparaat en lekker stil. Grote trommel past complete beddengoed in. Prima machine voor een prima prijs.

SierdW 27-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Machine slechts kort in ons bezit, maar nu al zeer tevreden. Vorige machine was ook van Siemens, maar hebben we vervangen omdat we meer capaciteit nodig hebben.

Ideaal is dat er kan worden afgeweken van de standaard, iets wat op veel machines niet mogelijk is. Het is simpel om de standaard te overrulen en bijvoorbeeld eenmalig op 60gr te wassen, of op een lager toerental te centrifugeren.

Een ander voordeel is dat het mogelijk is om de machine extra zuinig te laten draaien middels de eco knop of juist minder zuinig als de was extra snel klaar moet zijn.

Een laatste voordeel is de mogelijkheid om een kort programma van slechts 15 minuten te kiezen!

Basje 27-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM14Q474NL

Wast de was keurig schoon en is nagenoeg geruisloos in gebruik. Staat bij mij op een houten vloer op een zolder en geen last van resonantie.