AEG L72670FL - reviews

Gebruiksgemak
Vormgeving
Duurzaamheid
Score:

Het toestel voldoet volledig aan onze behoefte. De gedane wasbeurten geven een schitterend resultaat. Het toestel is zeer geruisloos en stoort de omgeving niet. De handleiding is duidelijk opgesteld en zodoende heeft men vlug de diverse wasprogramma's onder de knie. De resultaten zijn zeer positief.

Score:

Uiteraard een prima wasmachine met veel mogelijkheden en eenvoudig te bedienen. Echter, er kan meer dan 7kg in de trommel en de machine heeft geen sensor die aangeeft dat hij overbeladen is. Gevolg is dat er tijdens het centrifugeren was klem kan komen te zitten in de rubber seal tussen trommel en deur en deze kledingstukken kapot gecentrifugeerd worden. Tevens raakt hierdoor de trommel in een disbalans die ook effect heeft wanneer er een kleine was gedraaid wordt. AEG laad dit probleem niet onder garantie vallen !

Score:

Deze wasmachine biedt een keur aan programma's. Het display geeft een duidelijk overzicht van het ingestelde programma en eventuele extra aanvullingen of wijzigingen die naar eigen keuze nog aan te brengen zijn. Dit werkt buitengewoon gemakkelijk. Bovendien is deze machine héél stil en verloopt het centrifugeren bijzonder soepel. Het is ook prettig, dat de voortgang van het lopende programma goed is te volgen. Allemaal zéér aangename nieuwigheden ten opzichte van onze vorige machine. De was komt er dan ook keurig schoon en al naar gelang het gekozen centrifugeer toerental droog tot zéér droog uit. De instel mogelijkheid 'extra spoelen' lijkt soms noodzakelijk om de was zacht te maken. Bij het ontwerp van de machine is gelukkig ook aan het bedieningsgemak gedacht. De toegankelijkheid van het pluizen-filter is gemakkelijk en het 'dashboard' is overzichtelijk. Wasmiddelen-lade, programmaknop, extra-instellingsknoppen en display zijn gemakkelijk te bedienen en/of af te lezen.
Dat de machine bovendien héél zuinig met energie en water omgaat is voor ons ook een belangrijke eigenschap.
Al met al voelen wij ons gelukkig met de aankoop van deze AEG wasmachine.

Score:

Uitstekende apparaat. Redelijk stil. De machine wast super schoon. De was is ook prima gecentrifugeerd. Kortom ik ben dik tevreden.

ik vind de AEG L72670FL een hele goede wasmachine ,
wast perfect vieze was . de wasmachine is eenvoudig in gebruik , en het droogresultaat is ook super.
We hebben al 13 jaar een aeg , nooit problemen mee gehad , was een mooie aanbieding, daarom gehaald anders kon die oude nog lang mee.

mvg onno

Score:

Bij de eerste wasbeurt op maximale temperatuur om de machine schoon te maken (aangezet door de installateur) sloegen na een paar minuten bij mij de stoppen door. Even balen, want ik dacht dat er iets mis was met mijn aankoop.

Hij lijkt het nu echter goed te doen. Veel programmakeuzes, die ik nog lang niet allemaal geprobeerd heb. Centrifuge op 1600 toeren is lekker droog (mijn vorige, antieke, wasmachine kon maximaal 1000 toeren) en de was is uiteraard goed schoon. Bediening wijst zich vanzelf: programmakeuze gelukkig via een handige ouderwetse draaiknop (ik ben gek op draaiknoppen!). Wijzigen op standaard programma (zoals andere temperatuur, extra spoelen, ander toerental) door één of meerdere keren een toets voor de betreffende aanpassing in te drukken.

Tot nu toe zeer tevreden. Ik hoop dat hij het net zo lang blijft doen als mijn vorige wasmachine.

Duurzaamheid moet verplicht ingevuld worden, dus dan maar een 7.

Score:

Handig in gebruik en redelijk stil. Vooral de kleine wasjes zijn een uitkomst. Het kortste wasje duurt 20 minuten, perfect schoon.1600 toeren geeft een redelijk droge was, daarna even in de droger en klaar.

Score:

Uiteraard is nu over de duurzaamheid geen beoordeling te geven maar de wasmachine bevalt uitstekend. Wat een bijzonder noemenswaardigheid is en bovendien waard te vermelden is het feit dat deze machine erg stil is. Heerlijk als je 's nachts de was wil doen.Tot nu toe: AEG laat je niet in de steek !

Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
123keukenapparatuur.nl
8.9 6006 shopreviews
afhalen € 459,00 € 459,00 Bekijk product

AEG L72670FL Wasmachine vrijstaand, 1600 tpm, 7kg, Energieklasse A+++

1 t/m 2 werkdagen

Onderstaande tekst is afkomstig van AEG
Deze dealer is een officiële partner van Electrolux Home Product (Nederland) BV ("Electrolux Nederland") voor de verkoop van AEG apparaten en biedt bovendien uitsluitend AEG apparaten aan die geproduceerd worden voor de Nederlandse markt en die door Electrolux Nederland worden gedistribueerd. Bijgevolg is uw apparaat voorzien van een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Dit houdt tevens in dat op de AEG apparaten die deze officiële dealer aanbiedt, een goede service kan worden verleend door Electrolux Nederland en de officiële dealer.

Bol.com
8.0 387 shopreviews
afhalen € 459,00 € 459,00 Bekijk product

AEG L72670FL Wasmachine Wit

Op werkdagen voor 22:30 uur besteld morgen in huis

Bobshop.nl
9.1 3514 shopreviews Best beoordeeld
Prijsinformatie van shop

AEG Lavamat 72670FL Wasmachine AEG Neue Kollektion Alle AEG Neue Kollektion-wasmachines zijn ontwikkeld met AWT (Advanced Washing Technology, geavanceerde wastechnologie)....

Modern.nl
8.9 1729 shopreviews