AEG L72670FL

7 kg
74 dB
Bosch Serie | 4 WAN28242NL

ajvdpl 28-07-2015 Product kwartaal in bezit

prima machine die doet wat je verwacht!
goed in te stellen naar eigen wensen, graden, centrifuge en tijd los van elkaar in te stellen. prettig!!

ikke 56 26-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik wist het zeker mijn volgende wasmachine moest weer een AEG worden.
Goede wasresultaten, gemakkelijk programmeerbaar met korte programma's en een top centrifuge met weinig geluid. Maar wat schetste meer mijn verbazing nog steeds voor dezelfde prijs dan meer als 10 jaar geleden.Nu wel met een laadvermogen van 7 kilo en waarschijnlijk een stuk zuiniger, klasse A+++.

Jacqueline0860 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine, met 1 knops bediening... eventueel kun je toerental of tijdsduur verkorten via aparte knoppen... ik ben er zeer tevreden mee, vind hem ook super stil in vergelijk met mijn vorige machine. Nadeel vind ik dat ik ook een droger heb van AEG en deze past wel op de machine maar dan kan me zeepbakje niet open... Niet aan gedacht bij bestellen, maar ook hier een oplossing voor gevonden... Uiterst tevreden en kan hem zeker van harte aanbevelen...

HePaThoWo 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Een hele fijne wasmachine, en wat is 9 kilo veeeeel! Heerlijk.
De was is goed schoon en hij maakt weinig geluid. De programma's duren wel iets langer dan ik gewend was met een 5 kilo trommel maar dat is ook logisch.
Je kunt veel verschillende programma's kiezen, dus voor ieder wat wils.

daniellevanasselt 24-06-2015 Product maand in bezit

Ik heb de wasmachine nu ongeveer een maand en hij bevalt me heel goed. De was komt er goed schoon en droog uit door de 1600 toeren waarop hij kan centrifugeren. Verder staan er veel verschillende wasprogramma's op die je op andere wasmachines niet vindt zoals een speciaal programma voor jeans. Ideeal! De wasmachine staat bij ons op een verhoging en bij de 1600 toeren trilt hij wel hard, maar niet te hard. Al met al voor die lage prijs echt een top machine!

sennyvd 24-06-2015 Product paar weken in bezit

superfijne wasmachine! een stuk stiller dan onze vorige wasmachine. het apparaat is snel geleverd. een goede service via kieskeurig.nl!

dehuisman 24-06-2015 Product maand in bezit

Na 14 jaar trouwe dienst was mijn vorige AEG Lavamat aan vervanging toe. Aangezien ik tevreden was met de vorige wasmachine was de keus snel gemaakt, wederom een AEG.
Nu, na een maand gebruik blijkt deze keuze juist geweest te zijn. Begrijpelijke wasprogramma's, goede wasresultaat, en een uitstekende centrifuge. Mocht ik over 14 jaar wederom voor de keuze komen: een AEG.

dittydebruin 16-06-2015 Product paar weken in bezit

Super wasmachine!!! veel mogelijkheden, aanrader..
Wast perfect en energie zuinig.Snelle levering Goede serive

P.B.C 03-06-2015 Product maand in bezit

Wij hebben hem nu een maand en zijn erg tevreden.
De was komt bijna droog uit de machine.
De vele programma's maken het wassen snel en gemakkelijk.
Vooral de korte was van 20 min is handig.

connyenrob 03-06-2015 Product maand in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden, maakt niet veel lawaai, was is alleen nog vochtig dus hoeft niet lang meer te drogen
Voor ons is dit een goede keus geweest

J.M.H.van Holland 02-06-2015 Product maand in bezit

Wij zijn zeer tevreden over de AEG wasmachine, zeker betreft de prijs kwaliteit verhouding.
Over de duurzaamheid kunnen we natuurlijk nog niets zeggen, maar daar hebben we wel vertrouwen in.
Maakt niet veel lawaai, en heeft ook een kort progamma

druus 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Zeer tevreden. Was komt schoon en lekker droog uit de trommel. Alle soorten wasjes mogelijk. Bediening is eenvoudig. Soms duurt het wat lang voor het deurtje open kan. Inmiddels meerdere AEG apparaten in huis.

I.C. Pouwe 01-06-2015 Product maand in bezit

De grote deur voor het in- en uitladen is bijzonder handig. De was komt er behoorlijk droog uit, wat weer scheelt in tijd en energiekosten bij de droger.

riwal 01-06-2015 Product maand in bezit

Zeer tevreden met deze wasmachine, wast schoon en de was komt er goed droog uit.
De programma's makkelijk instelbaar, handig dat je de temperatuur en centrifuge zelf kunt instellen, heb de machine nu 1 maand in gebruik.
Als deze machine het net zolang volhoud als mijn oude AEG, die ik 18 jaar in gebruik had, dan mag ik niet mopperen.

hasem911 01-06-2015 Product maand in bezit

Prima wasmachine. We zijn er blij mee.
Neemt weinig plek in, wasprogramma's makkelijk in te stellen.

SonjaJ 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Was resultaat is goed droog resultaat is ook goed.
met 1600 toeren en een grote trommel is dit een ideale wasmachine.
Er zijn veel was mogelijkheden zowel de temperatuur,tijd en toerental van centrifuge zijn apart in te stellen.
Dit is ideaal wannneer je een kleinere wasdraait.
Ook is de vulopening van de wasmachine ruim zodat de was er makkelijk ingaat.
Ook de startuitstel is erg handig.

Bruno1995 01-06-2015 Product maand in bezit

De wasmachine bevalt prima. De was komt goed schoon uit de wasmachine. Hij doet zijn programma's vrij geluidloos maar maakt bij het centrifugeren wel redelijk veel geluid. Over de hele linie genomen een prima wasmachine.

mojan 08-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het toestel voldoet volledig aan onze behoefte. De gedane wasbeurten geven een schitterend resultaat. Het toestel is zeer geruisloos en stoort de omgeving niet. De handleiding is duidelijk opgesteld en zodoende heeft men vlug de diverse wasprogramma's onder de knie. De resultaten zijn zeer positief.

klrparijs 14-08-2014 Product kwartaal in bezit

Uiteraard een prima wasmachine met veel mogelijkheden en eenvoudig te bedienen. Echter, er kan meer dan 7kg in de trommel en de machine heeft geen sensor die aangeeft dat hij overbeladen is. Gevolg is dat er tijdens het centrifugeren was klem kan komen te zitten in de rubber seal tussen trommel en deur en deze kledingstukken kapot gecentrifugeerd worden. Tevens raakt hierdoor de trommel in een disbalans die ook effect heeft wanneer er een kleine was gedraaid wordt. AEG laad dit probleem niet onder garantie vallen !

John '13 04-11-2013 Product maand in bezit

Deze wasmachine biedt een keur aan programma's. Het display geeft een duidelijk overzicht van het ingestelde programma en eventuele extra aanvullingen of wijzigingen die naar eigen keuze nog aan te brengen zijn. Dit werkt buitengewoon gemakkelijk. Bovendien is deze machine héél stil en verloopt het centrifugeren bijzonder soepel. Het is ook prettig, dat de voortgang van het lopende programma goed is te volgen. Allemaal zéér aangename nieuwigheden ten opzichte van onze vorige machine. De was komt er dan ook keurig schoon en al naar gelang het gekozen centrifugeer toerental droog tot zéér droog uit. De instel mogelijkheid 'extra spoelen' lijkt soms noodzakelijk om de was zacht te maken. Bij het ontwerp van de machine is gelukkig ook aan het bedieningsgemak gedacht. De toegankelijkheid van het pluizen-filter is gemakkelijk en het 'dashboard' is overzichtelijk. Wasmiddelen-lade, programmaknop, extra-instellingsknoppen en display zijn gemakkelijk te bedienen en/of af te lezen.
Dat de machine bovendien héél zuinig met energie en water omgaat is voor ons ook een belangrijke eigenschap.
Al met al voelen wij ons gelukkig met de aankoop van deze AEG wasmachine.