Samsung WF70F5E0Z4W - reviews

Gebruiksgemak
Vormgeving
Duurzaamheid
Score:

Wasmachines zijn saaie dingen,ik heb de gebruiksaanwijzing nog niet gelezen maar hij doet wat hij moet doen wassen.
Hij is stil,hop was erin en laat maar lekker draaien en als hij
klaar is een muziekje.
En het wasresultaat is goed,ik had alleen liever gehad dat de was er wat droger uitkwam.
Hoe zit dat met die app (ook voor Blackberry Playbook ?),want dat is wel cool ?
Caligula Biboppus

6,5

Inmiddels heb ik deze machine nu een paar maanden en ik heb er toch wel spijt van dat ik deze gekocht heb. Ten eerste is een 7 kilo machine voor een 1-persoonshuishouden echt overkill en de machine heeft geen optie voor halve wasjes. Misschien doordat ie een 7 kilo machine is of zo spoelt ie zo ontzettend na dat ik nooit iets merk van mijn fijne wasverzachters. De wastijd kan je niet aanpassen naar onder en vaak zijn de centrifugetoeren vastgekoppeld aan programma's dus ook de opties vind ik te beperkend. Ik heb deze in de haast gekocht maar ik heb er echt een beetje spijt van.

4,6

Ik heb deze wasmachine nu iets langer dan 1 jaar en ik betreur het dat ik geen Miele heb gekocht. Ik zal ongetwijfeld pech hebben gehad, maar dit is de miskoop van het jaar geweest. Deze machine gaat nooit in 1 keer aan. Ik moet altijd wachten op de error die komt, dan volg ik weer dezelfde procedure (gewoon aanzetten dus) en dan doet ie het wel. Regelmatig stopt de machine ook midden in het programma en kan ik het weer opnieuw doen. Een verschrikkelijk slecht apparaat.

5,8

Het is een 'gewone' standaard wasmachnien en naar het lijkt goede machine. Hij doet wat hij moet doen. De App om op afstand je machine te controleren werkt bij mij niet.
D.w.z. in de gebruiksaanwijzing staat dat je de knoppen Temp. en Start/Pauze gelijktijdig moet indrukken en dan de programmaknop moet draaien waarna dan op de display moet komen te staan: AP.
Nou dat lukt dus echt niet gelijk dat ik dit doe start het ingestelde programma en lukt het verder dus niet meer.
Ik heb zowel de app op een Iphone4S als op een Samsung Note 3 geïnstalleerd. Ook komt de machine niet in het draadloos netwerk voor. ( herhaaldelijk andere beveiligingsprotocollen op de router ingesteld, zoals Samsung beschrijft, doch geen resultaat). Overigens staat de machine dus dicht bij een range-extender dus signaal voldoende. Dat de wasmachine het goed doet is logisch te verwachten, dat de app het niet doet is knap irritant, waarbij ook nog de gebruiksaanwijzing voor de app en het hoe en wat bij installeren veel te omslachtig is. Wie o wie heeft wel de app werkend?

Score:

Prima wasmachine, produceert iets meer geluid dan onze vorige, maar voor ons niet storend. Wasprogramma's zijn duidelijk en de piepjes zijn leuk, maar ook uit te schakelen. Was komt er goed schoon uit.

Na twee weken ontdekten we een piepend geluid als de trommel met de hand naar in één richting werd gedraaid. We hebben met Samsung gechat en vervolgens een monteur laten langskomen. Deze heeft de wasmachine binnen garantie gerepareerd. Prima service dus van Samsung!

Score:

Tot op heden een prima wasmachine voor het geld.
Werkt zeer gebruiksvriedelijk en duidelijk.
Ik mis het zogenaamde eco-bubbel programma niet.
Centrifugeren gaat goed, de machine blijft goed op z'n plek staan en het geluid is ook ok.

Score:

Fijne wasmachine,tijd hoelang de was draait,geluidsignaal wanneer die klaar is.
Veel programma's,nog maar een paar weken in huis,maar erg blij mee.
Binnenruber,zit vast dus geen zwarte troep eronder meer,een drumtrommel,die slijtage en veilig is voor je kleding.
Voor 7 kg,grote opening.

Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Media Markt
8.6 2657 shopreviews
Prijsinformatie van shop

SAMSUNG WF70F5E0Z4W/EN De Samsung WF70F5E0Z4W/EN wast 7 kg wasgoed per wasbeurt. U kunt kiezen uit 15 wasprogramma’s: voor elk kledingstuk en elke stof is er wel een geschikt...

Levertijd

Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.

Onderstaande tekst is afkomstig van Samsung
Samsung adviseert u om enkel aankopen te doen bij Officiële dealers. Hiermee heeft u de zekerheid dat u een product koopt dat bestemd is voor de Nederlandse markt. Officiële dealers worden beleverd door Samsung Electronics Benelux erkende distributeurs en bieden volwaardige Nederlandse garantie en ondersteuning.

Allesvoorwasmachines.nl
9.1 87 shopreviews
Prijsinformatie van shop

De Samsung WF70F5E0Z4W is een slimme wasmachine. Deze wasmachine is namelijk uitgerust met de innovatieve Smart Check. Wanneer er een probleem is met de wasmachine, hoeft u...

op werkdagen voor 17:00 besteld is morgen in huis

BCC
8.6 13597 shopreviews
Prijsinformatie van shop

Samsung wasmachine WF70F5E0Z4W - De mooie gebruiksvriendelijke Samsung wasmachine is voorzien van v Samsung wasmachine WF70F5E0Z4W De mooie gebruiksvriendelijke Samsung...

Langer dan 5 werkdagen

Scheer en Foppen
8.6 2111 shopreviews
afhalen € 349,00 € 349,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Samsung WF70F5E0Z4W Wasmachine Samsung WF70F5E0Z4W Diamond Drum trommel De Diamond Drum trommel in de Samsung WF70F5E0 zorgt ervoor dat uw favoriete kleding niet slijt en...

1 t/m 2 werkdagen

Bobshop.nl