Samsung WF702Y4BKWQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF702Y4BKWQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

mro 27-07-2021

Slechte motor, beroerde service

Geschreven voor: Samsung WF702Y4BKWQ

De wasmachine heeft het 7 jaar lang prima gedaan. De afgelopen weken kreeg ik steeds een 3E storing, dat zou duiden op een probleem met de motor. Gelukkig zou dit onder de garantie vallen, dacht ik. Samsung geeft namelijk 10 jaar lang garantie op de digital inverter motor, echter toen ik contact zocht met de klantenservice gaven zij aan dat er dan eerst een monteur langs moest komen (99 euro voorrijkosten) om het probleem te onderzoeken (tegen een uurtarief). Als het dan de motor bleek te zijn dan zou het nieuwe onderdeel gratis zijn, maar moest ik nog wel de voorrijkosten en het uurloon van de monteur voor het onderzoek en de installatie van het onderdeel betalen.

Als alternatief kreeg ik een kortingscode om een nieuw product uit te zoeken in een speciaal afgeschermde webshop. Bij het bezoeken van de webshop bleken de producten MET korting net zo duur te zijn als elders online zonder de korting.

Bij het googelen kwam ik veel ervaringen van andere mensen tegen met eenzelfde probleem met de motor en de beroerde service, voor mij nooit meer een samsung.

Pluspunten

• prettige wasmachine in gebruik
  • zuinig

Minpunten

• slechte motor
  • beroerde service van samsung

mrpositivo 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF702Y4BKWQ

Deze machine werd mij aan geraden. Ik vind het een mooie machine en werk er met veel plezier mee! De vormgeving is strak en gebruiksvriendelijk. Door zijn makkelijke bedioening kan iedereen er mee over weg

annekedewit 24-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF702Y4BKWQ

Geruisloos ook met centrifugeren. Zeer gebruiksvriendelijk.
Mooie vormgeving. Kortom een uitstekende wasmachine voor een redelijke prijs. Ik ben er zeer tevreden over.

XPhie 14-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF702Y4BKWQ

Súperstil: je hoort alleen water zachtjes klotsen, meer niet. Makkelijk in gebruik met duidelijke logische programma's, handig doseerbakje, schakelt zichzelf uit na einde was. Fijne trommel met kledingvriendelijke gaatjes. Top machine!

DianaSalverda 26-12-2012
Geschreven voor: Samsung WF702Y4BKWQ

Prima prijs kwaliteit verhouding, hij is stil, geruisloos, snel, wast schoon en fris, ben nog nooit zo blij met een wasmachine geweest.

naamloos888 15-09-2012
Geschreven voor: Samsung WF702Y4BKWQ

Ik heb de wasmachine 1 dag in bezit maar ben niet tevreden met de mogelijkheden. Deze wasmachine heeft 1400 toeren maar je kan die alleen bij de standaardinstelling voor katoen en de standaardinstelling voor dagelijkse was gebruiken. (het menu aan de linkerkant heb ik nog niet bekeken/gebruikt) Bij de dagelijkse was is dat op zich prima, alleen staat er in het boekje als max. vulgewicht slechts 2 kg. Dus als je ff gauw een volle machine was wil wassen, zit dat er niet in. Dan moet je "katoen" pakken (7 kg vulgewicht) en dan zit je meteen aan een tijd van ruim 2 uur!!! Je kan dan wel de optie "kort" pakken, maar die wast dan op max. 40 graden en centifugeert op max. 800 toeren... Dat vind ik erg jammer van deze machine. Soms wil je gewoon 40 of 60 graden, kort programma maar wel vol centrifugeren. Vooral als het daarna in de droger gaat. De wasmachine is dan wel A+++ maar dat doe je dan weer teniet met de tijd die de droger er over doet om de was te drogen lijkt mij. Over het wasresultaat kan ik nog niets zeggen omdat ik nog niet écht vuile was heb gewassen. Tja, en duurzaamheid lijkt me wel duidelijk waarom ik daar nog niks over kan vertellen. Spijt van mijn aankoop? Een beetje wel ja. Maar de komende jaren zal ik het er toch mee moeten doen.

naamloos888 04-01-2013

nee helaas, dat gaat niet. Je kan kiezen tot het maximale wat een standaard programma heeft, of minder. Maar goed, ik laat de machine na een was apart op 1400 toeren centrifugeren en dan is het ook goed. Hij is trouwens wel écht superstil met centrifugeren, een pluspunt! En als de was klaar is, gaat de machine helemaal uit, ook een pluspunt. Dus ben al iets blijer dan in het begin :-)

bepa1960 17-09-2012

In de handleiding staat dat met de knop "mijn programma" je zelf je programma kan kiezen, inclusief temperatuur, centrifugeren etc.
Zou je zeggen dat je zelf het toerental kunt instellen. Of toch niet?