Beko WMB81443PTHLC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMB81443PTHLC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jabo 24-10-2020

Wasdroger DCU7230x

Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Deze droger heeft van nieuw af aan gelekt na lang zoeken en proberen bleek de codensor gescheurd na 2 jaar en 9 maanden uiteraard Beko niet thuis was wel een fabricage fout.
Toen zelf maar een nieuwe condensor gekocht dus van mij nooit meer een Beko zeer slechte service en reactie van hun

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Apparaat gaat gauw stuk
  • Slechte service

Agne 07-03-2015
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

It's a great wasching machine. It has everything needed for a satistfied use. Many programms to choose from,saves energy,huge capacity. It's all a family needs:)

weetjehoe 09-02-2015
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Wat is deze Beko wasmachine een verademing in tegenstelling tot de zeer lawaaierige en vreselijk slecht wassende zanussi die al na 3 jaar de geest gaf...
Tijdens het wassen is de motor nauwelijks/niet hoorbaar, enkel wat geklots van het water in de verte, het is haast rustgevend te noemen :)
Tijdens het centrifugeren natuurlijk wel wat luider maar op nog geen 30% van het lawaai van onze vorige machine en zonder rond te dansen.
Zover je het over uiterlijk/design van een wasmachine kan hebben, ziet er mooi modern/retro klassiek uit met display en grote chromen deur.
Knoppen en deur voelen ook degelijk aan bij de bediening.
Pluspunten:
-Stil
-Wast goed schoon in korte tijd, +/- 1,5 uur
-Veel programmakeuzes incl. wolprogramma, kort/lang, spoelen enz.
-Zuinig A+++
-Aangepaste waterhoeveelheid op de hoeveelheid en type was.
-Temperatuur in stappen van 10 graden instelbaar (90 tot koud)
-8 KG en grote opening
-Oogt en voelt degelijk aan.
-5 jaar(!) garantie en 10 jaar op de motor.
-Goedkoop in aanschaf én gebruik
Minpunt:
Beetje jammer dat op het standaard wasprogramma de centrifugesnelheid op 1200 ipv 1400 staat en je dit steeds moet doordrukken op de selectieknop, echter, mag je niet over vallen (vooral voor deze prijs).

Met de energie kortingsactie van bobshop en de cashback actie van Beko (geldt in februari) heeft deze machine ons 350 euro gekost hetgeen een regelrechte giller is natuurlijk.
Mocht deze er na 5 jaar mee ophouden (garantie) heeft deze ons 5,80 per maand of 1,45 per week gekost....
Gekeken naar de waskwaliteit, verbuik/gebruik en stilte ga ik voor dit soort bedragen niet meer over een dure Bosch of Miele nadenken....

Na een paar dagen kan ik natuurlijk nog niet heel veel over de duurzaamheid zeggen maar als de fabrikant 5 jaar volledige garantie durft te geven zal dat heus goed zitten.

LangeGJ 31-10-2014
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Nadat onze Bosch wasmachine de geest gegeven had na ruim 8 jaar. Zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe wasmachine. Het budget was beperkt en uiteindelijk kwamen we uit bij deze BEKO. Op het moment van uitzoeken werden we overtuigd door de vele positieve reviews die we hebben gevonden op deze site en op andere.

We zijn erg tevreden over de machine. Hij is snel (bij onze Bosch duurde een normale was inmiddels bijna 4 uur, dus een van de klachten) en hier binnen anderhalf uur! Ook heerlijk is de grotere capaciteit van de trommel. We zijn van 5 kg naar 8 kg nu... En hij is ook heerlijk stil. Je hebt haast niet door dat hij draait... Het enige wat echt lawaai maakt is het 'klappen' van de waterleiding, maar daar kan de machine niks aan doen.

Verder zitten er ontzettend veel mogelijkheden op, veel zullen we denk ik weinig tot niet gebruiken, maar wwel fijn is ook de mogelijkheid tot een snelle korte kleine was. die moet in een kwartier te doen zijn. Dit hebben we overigens nog niet uitgeprobeerd.

Wanneer we nog aanvullingen hebben, dan zullen we dit toevoegen in een update!

BartDoets 31-10-2014

t.a.v. het "klappen van de waterleiding", z.g. waterslag. Hiervoor is in de bouwmarkt een eenvoudige oplossing te krijgen, een tussenstuk dat je op de kraan schroeft en daar komt de slang van de wasmachine weer op. Dit tussenstuk maakt het sluiten van de watertoevoer geleidelijker en daarmee is de waterslag verdwenen.

WhddG 09-09-2014
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ik heb de machine nu zo'n 2 weken in bezit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van 'nature' wat sceptisch ben over onbekende merken, waar Beko wat mij betreft onder valt. Eenmaal binnen gekregen zag ik een mooie machine die absoluut niet misstaat in bijvoorbeeld een keuken. De eerste keer in gebruik maakte hij nog wat piep- en kraak geluiden, maar dat bleek nieuwigheid. De 16 programma's geven veel keuze, en het kan bijna niet dat er geen programma bijzit die je nodig zou kunnen hebben. Het programma voor huisdieren is niet meer dan een extra spoeling, dus of dat voldoende is weet ik nog niet. Het schoon wassen is prima en ik merk dat deze machine nog beter centrifugeert dan mijn ouder machine ondanks zijn 1400 toeren, (oude machine had zelfs 1800 toeren)terwijl de consumentenbond anders zegt! Ik merk nu wel dat de machine een wat vreemde geur afgeeft als deze in werking is. Het lijkt een beetje op een soort van brandgeur, maar dat kan ook nog nieuwigheid zijn. Het centrifugeren geeft wel wat lawaai, maar is absoluut niet oorverdovend. Ik ben ook erg blij met het programma 'extra spoelen' en 'extra centrifugeren', wat ik niet op mijn vorige machine had.

Conclusie: vooralsnog voldoet deze machine prima aan mijn verwachtingen. Het is wat mij betreft zeker het overwegen waard om deze machine aan te schaffen, zeker wat betreft prijs/kwaliteit verhouding!

Horace 16-07-2014
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ik heb deze wasmachine n.a.v. de goede reviews aangeschaft.

Goede machine. Lekker stil, wast goed. Ondanks wat de onzinconsumentenbond mag beweren (neem deze club a.u.b. nooit serieus en lees reviews van ECHTE gebruikers, bijvoorbeeld hier op kieskeurig.nl!), de machine spoelt gewoon goed. Ik heb een gevoelige huid en heb nergens last van. Daarnaast kun je heel eenvoudig een knopje indrukken zodat hij extra spoelt.

Ook tijdens het centrifugeren is hij behoorlijk stil en de was komt er goed droog uit. De grote inhoud is zeker ook een pluspunt.

Over de duurzaamheid valt nog weinig te vertellen na een paar weken, maar aangezien er vijf jaar garantie op zit, zal die wel goed zijn. Op de motor zit zelfs 10 jaar garantie, maar dat is bij de meeste merken wasmachines met een koolborstelozemotor zo.

De prijs-kwaliteitsverhouding is goed te noemen, ik had hem voor slechts 429,- euro in huis.

lottie bekkers 08-07-2014
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

mooi design, lange garantie, super stil, wast zeer schoon, lekker grote inhoud van 8kg.
zeer tevreden met deze wasmachine, hoor hem amper wassen en centrifugeren.

karinvdbrand 09-03-2014
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ik heb de machine nu een paar maanden. Hij bevalt erg goed. Wel wat veel lawaai bij het centrifugeren. Het wasresultaat is uitstekend.

roel jonkman 11-02-2014
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Wij hebben momenteel de BEKO 12 weken in gebruik naar volle tevredenheid .
Wij zijn zeer blij met de koolborstelloze motor en de trippel A status ,kwalitatief doet deze machine het zeker niet onder dan zijn duurdere broers !.

R.Jonkman

Fam. de Jonge 13-01-2014
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

We hebben deze machine aangeschaft na zeer goede ervaringen met onze warmtepompdroger van BEKO.

We hebben de machine nu een aantal keren gebruikt en wat opvalt is dat hij zeer stil is. Ook aan programma keuze geen gebrek. Ook is het design erg mooi met de verchroomde deur.
En dan natuurlijk 5 jaar fabrieksgarantie op de machine en 10 jaar op de motor!!

Echt een aanrader wie voor weinig geld een uitstekende en zeer zuinige machine wil kopen.

hellen en peter 16-11-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Eerste ervaringen: super was resultat, ik heb het wasmachine pas in huis en met deze mega trommel kortprogramma, keuze temperatur al heel wat weg gewassen. dubbeldekbed,gaat er makkelijk i, groote deuropening. al in al blij met deze keuze! Ik heb nog niet alle programmas kunen gebruiken, maar binnen en paar manden wil nog eens berichten

Janwilem 12-11-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Het is een fijne grote trommel waar een groot dekbed hoes ik kan ,fijne programma,s gunstig in het stroom verbruik en was goed schoon en de prijs kwaliteit is goed. Het extra was bakje voor de vloeibare wasmiddelen is zeer praktisch het is een was machine die ik iedereen aan zal raden.

teunentoon 07-11-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

De machine ziet er mooi uit, maar toch degelijk materiaal. Groot pluspunt zijn de vele programma mogelijkheden, waarin je zelf de temperatuur en centrifuge toerental kan bepalen. Nog maar een paar dagen in bezit, maar al aardig wat wassen weggewerkt op diverse programma's.Het soort (vliegtuig opstijg)geluid is wel even wennen bij de start van het centrifugeren. Je verwacht dan een hoop herrie en dat komt dan niet. Dat is wel heel erg prettig. Duurzaamheid kan ik nog niets van zeggen, maar met 5 jaar garantie en 10 jaar garantie op de motor heb ik wel vertrouwen. Wat een machine voor zo weinig geld!

Jan Wierbosch 02-11-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Lekker handig, grote deur en veel meer wascapaciteit dan mijn oude wasmachine. Duidelijk selecteren van was programma. Verder staat hij mooi in combinatie met de erop geplaatste condensdroger van Beko.

brechtjefresow 01-11-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

De wasmachine ziet er geweldig uit en er zitten veel handige opties op. Is goed voor het milieu en heeft een grote inhoud voor wasgoed. Ik ben er zeer tevreden over en ga er vanuit dat deze nog jarenlang mee gaat!!

wemewilde 01-11-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ben erg blij met de machine, ondanks dat hij ons afgeraden is. Qua prijs/kwaliteitsverhouding vind ik hem goed. Hij is erg rustig en wast goed. De was komt er goed droog uit.

D.Lumbantobing 31-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ik was toe aan een nieuwe wasmachine,
de vorige had ik al 10 jaar in gebruik maar was jammer genoeg kapot.
Na lang zoeken en informeren is mij deze Beko machine aanbevolen!
Veel mogelijkheden, genoeg wasruimte, geluidstil en zuinig in gebruik!
Ik heb deze machine nu 10 dgn in gebruik en ben zeer tevreden
en ook nog eens 5 jaar garantie! En 10 jaar op de motor.
Top! bij deze iedereen aan te bevelen...

grossat74 31-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

erg tevreden. was komt er heel fris en schoon uit. bij 1400 toeren komt de was er bijna droog uit. de machine maakt bij wassen en centrifugeren geen herrie. raad de machine zeker aan

Margo Raaijmakers 31-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Maakt weinig geluid tot nu toe.
Mooie machine, met veel mogelijkheden.
het korte programma vind ik super, had ik niet op mijn vorige machine

leeuw5 30-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ben superblij met mijn wasmachine. 3dgn geleden heeft mijn oude machine het begeven, met 4 kinderen had ik al aardig wat was staan en alles in 2x weggewassen (met mijn oude wasmachine zouden het zeker meer zijn). ik ben blij verrast met de mogelijkheden en gebruiksgemak, wasresultaat is ook prima en hij is stukken stiller dan mijn oude apparaat. Over duurzaamheid kan ik helaas niets zeggen, maar met een garantie van 5 jaar zal dat wel goed zitten.

mbkeur 30-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Pas een paar dagen in bezit en dus nog niet alle mogelijkheden kunnen uitproberen. Eerste ervaringen zijn goed. Veel wasprogramma's, logische bediening, duidelijk display, lekker grote trommel. Wasresultaat op lange termijn en duurzaamheid nog niet goed te beoordelen, maar eerste indruk is goed. Machine voelt degelijk aan, maar het slecht passen van de afsluitdoppen aan de achterzijde na het weghalen van de transportvergrendeling doet afbreuk aan het vertrouwen

Adiam 30-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ik ben blij met mijn nieuwe wasmachine. Hij is mooi om te zien , super stil, groote trommel, wast prima. Met de tijd aanduiding en uitstel van start periode kan ik nu makkelijk plannen.

Ik ben gek op mijn hondje maar minder met zijn haartjes, met de programma pet hair removal is niet 100% en hij is bezig meer dan 3 uur maar het resultaat is zichtbaar beter dan het wassen met mijn oude wasmachine.

Ds

poesjemiauw 30-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Het is een kwalitatief mooie machine. De wasresultaten zijn
uitstekend met meer dan voldoende programma's.
En een heel groot voordeel is de grote trommel, wat het leeghalen van de machine een stuk makkelijker maakt.
En in vergelijking met de vorige machine zo heerlijk stil.
Hopelijk hebben we er dan ook heel lang plezier van.

marcella19 30-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

Ik ben heel blij met mijn nieuwe wasmachine ,heb heel lang gezocht en ben blij een machine gevonden te hebben die een programma heeft voor de haren van mijn huisdieren. De keren dat ik er nu mee gewassen heb, ben ik zeer tevreden een goede prijs bij een goede uitziende wasmachine .Ik hoop nog vele jaren plezier te mogen hebben van mijn beko wasmachine.

ilze79 30-10-2013
Geschreven voor: Beko WMB81443PTHLC

heb deze machine een paar dagen en ik ben er heel tevreden over ! er kan lekker veel in en hij maakt gelukkig ook geen herrie !hij is makkelijk in de bediening . ik ben er heel tevreden over !