AEG L76475FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76475FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Frieda 19-02-2021

Goede machine maar zeer snel stuk

Geschreven voor: AEG L76475FL

Was overtuigd van de kwaliteit van het merk en van de reviews die ik hierover had gelezen. Maar na 7 jaar en de verlopen verlengde garantie is de machine stuk. Ziet er nog heel goed uit maar reparatiekosten lopen zo hoog op dat het beter is een nieuw aan te schaffen. Het is niet de bedoeling om deze prijs te betalen voor slechts 7 jaar.

Anoniem 24-03-2014
Geschreven voor: AEG L76475FL

ik ben zo gelukkig met deze wasmachine.
mijn was is altijd stralend schoon,maakt geen lawaai tijdens het wassen en centrifugeren.
als je de machine iets te lang aan laat na het wasprogramma schakelt hij zichzelf uit,top!!
kortom een goede wasmachine,veel beter dan mijn vorige.

gebruikersnaamisalingebruik 24-11-2013
Geschreven voor: AEG L76475FL

ik zou eigenlijk niet weten wat je nog meer zou willen
- zeer stil, je moet kijken of ie aan staat
- zeer gevarieerd in programma's
- aan te passen programma's
- korte programma's, 20 min 3 kg
- apart centrifugeren mogelijk, dus kort programma nog even op 1600 centrifugeren, nog een kwartier in de droger en binnen een uur kun je het weer aan (of de pubers)
- eco programma's doen langer maar voor een was met uitgestelde start 's nachts super ideaal. Je hoort toch niets
- ruime vulopening
- verlichting in trommel
- ook over een 'handwasje' hoef je je niet schuldig te voelen, snel en zuinig
- voor extreem vuil goed of lekker weken kun je de standaard programma's (katoen bv) nog eens lekker opvoeren met een voorwasprogramma en/of extra vuil weken. Dus witte pubersokken weer wit
- allergie: lakens etc lekker op 95 wassen

Ik zou absoluut niet iets anders willen op het moment.

Anoniem 26-10-2013
Geschreven voor: AEG L76475FL

Vervanging voor defecte ruim 11 jaar oude AEG Öko-Lavamat 86740 update. Oude machine was al energiezuinig, dus daar zit niet zo veel verbetering meer in (rekening houdend met 2kg grotere inhoud). Machine is aan de buitenkant relatief klein en licht, maar staat als een huis, is stil en trillingsvrij (mits goed waterpas opgesteld). Alleen de afvoerpomp maakt relatief veel lawaai, is nog acceptabel maar kan beter (oude machine). De oude machine met 5 kg inhoud was al voldoende voor ons gezin van 3 personen, dus 7 kg is helemaal ruim voldoende. Ook de centrifugeersnelheid van 1400 toeren (droogklasse B) is meer dan genoeg (we gebruiken meestal maximaal 1200 toeren en na een halve dag op een wasrek op zolder is de was dan helemaal droog). Verder is de bediening eenvoudig, zijn er voldoende programma's om uit te kiezen en wordt de was keurig schoon (beter dan de vorige machine). Over de duurzaamheid valt nog weinig te zeggen, maar alles voelt stevig aan. Verhouding prijs/kwaliteit uitstekend.

VL21 13-10-2013
Geschreven voor: AEG L76475FL

Mooie wasmachine, genoeg wasprogramma mogelijkheden. De wasmachine is ook stil, je hoort deze bijna niet tijdens het centrifugeren enz. De wasmachine is ook eenvoudig te bedienen, het staat er allemaal duidelijk op aangegeven. Over de duurzaamheid kunnen wij nu nog niks zeggen, omdat wij deze nog niet zo lang hebben.

gerardmak 08-09-2013
Geschreven voor: AEG L76475FL

Het is een eenvoudige wasautomaat die ieder kind zelf kan bedienen. Zelfs mensen met een beperkt motoriek kunnen met deze machine makkelijk omgaan. Qua zuinigheid kunnen we nog niets zeggen, maar onze machine is bepaald niet stil. een brommend geluid, klinkt toch door het huis door. Waarschijnlijk is het apparaat dus niet goed. Vreemd is ook, dat het apparaat uit de verpakking kwam en er een lading water uit de slang gutste.... Was dit een testmodel?

Alex026 09-09-2013

Een brommend geluid is niet normaal. Staat de machine recht(waterpas)? Check de installatie-aanwijzingen. Anders met winkel contact opnemen. Bij ons zat ook wat water in de leiding: waarschijnlijk door de leverancier eerst getest.