Beko WMY 71483LMB2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMY 71483LMB2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Irina 09-09-2018

Na 3 jaar deurscharnieren kapot

Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Ik heb de wasmachine nu 3 jaar en hij wast goed, maar de deur is nu al kapot. Het scharnier is deels van plastic en dat brokkelt af, zonder er iets bijzonders mee te doen. Zonde! Ook blijkt in de garantie van 5 jaar te staan dat plastic, glazen of rubber onderdelen die 48 uur na levering gebreken vertonen, niet onder garantie vallen. Ben ik mooi klaar mee.

Lola 13-03-2018

Niet erg tevreden

Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Ik heb deze wasmachine nu 1 jaar en heeft al gebreken. Zoals vele zeggen dat die stil is nou ik hoor eerder een opstijgende vliegtuig motor. Alles behalve stil. Ik heb deze ook gekregen ivm een ruiling omdat de beko ervoor ook binnen 1 jaar defecten vertoonde. Maar zonder mijn weten in een wasmachine van ruim 100 euro minder voor terug gekregen. Dit blijven ze ook ontkennen. Voor mij geen beko meer . Overigens die 5 jaar is alleen op de motor die nooit kapot gaat.dus andere defecten op de wasmachine valt niet onder die 5 jaar garantie slaat nergens op.

esv2 21-03-2016

top wasautomaat

Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Ik ben erg tevreden over de Beko wasmachine
De machine is energie zuinig, geeft weinig geluid en is mooi van vorm.
De was komt er erg schoon en goed droog uit.
Een aanrader!!en ook nog eens 5 jaar garantie dat zie je niet bij de grote merken

yvetteke 04-01-2015
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Fijne gebruiksvriendelijke wasmachine. Groot voordeel is dat hij erg stil is. Het enige wat je hoort is het water wegpompen, maar de trommel hoor je niet draaien.

hendrixlottum 26-12-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

nu ik de machine wat langer heb, valt het me alleen tegen dat als je een bepaald programma kiest, b.v. katoen, dat je dan niet kunt kiezen voor een kortere tijdsoptie. Als je de was met normale slagen wilt wassen, dus niet een handwas of wolprogramma, zit er geen keuze tussen 40 minuten en 2 uren.

riannearwed 15-09-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

De wasmachine heeft een simpel maar overzichtelijk design. Hij is gemakkelijk te bedienen en bied een ruim aantal wasprogramma, s . Verder heeft de wasmachine een stille moter. Helemaal tevreden met deze wasmachine

riannearwed 15-09-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Wasmachine heeft een mooi design, stille moter en geeft een schone was. Helemaal tevreden met deze aankoop

G.Camps 04-09-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

De motor is vrij rustig, mooi model en goedkoop er zitten veel wasprogramma's op.Ik ben tot zover tevreden over de Beko wasmachine

hendrixlottum 31-08-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Stil!! Het eerste wat opvalt is dat hij niet veel geluid maakt, geweldig. Verder vind ik het nu al fijn dat ik goede duidelijke opties krijg over hoe en hoe lang en hoe heet ik de was kan laten draaien. Het is fijn om die keuzes te kunnen maken. Dat ik kan zien hoe lang het nog duurt voordat de was klaar is, vind ik een luxe.Een grote vulopening: wat een gemak bij mijn lits jumeaux dekbedovertrek, maar tevens voor mij helaas ook een minpuntje want nu past mijn wasmand niet meer onder de deur zodat ik deze steeds moet verzetten, maar ja het wasresultaat is belangrijker.En de duurzaamheid: ik ga er vanuit dat hij járen zijn plicht zal vervullen.

idefix59 23-08-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

De keuze om deze wasmachine aan te schaffen was de zuinigheid, gemakkelijke bediening, grote vulopening, hoge centrifuge toerental (1400) en vormgeving.
Na installatie bleek de was schoon en droger uit de machine te komen dan uit onze oude van 1200 toeren en erg stil.

JohnnyS. 21-08-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Duidelijk en handig in het gebruik: "Kind kan de was doen".
Erg stil en grote laadruimte/deuropening.

Carrie baats 02-08-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71483LMB2

Ik heb deze machine nu enkele dagen en ben zeer tevreden over het wasresultaat, zeer schoon!!
Bediening is eenvoudig, heeft een duidelijk display en zeer stil.
Ben verrast over het aantal wasprogramma's.