Samsung DV70H4300CW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV70H4300CW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Dijkrijs 19-07-2015
Geschreven voor: Samsung DV70H4300CW

droogt goed en is makkelijk in gebruik.

alleen laat de kwaliteit te wensen over 3 maal lekkage gehad is gerepareerd de laatste keer complete droger vervangen voor een nieuwe.
de nieuwe droger nu een paar weken in bezit en maakte vorige week ongelooflijke herrie weer een monteur erbij was er een isolatieplaat los gelaten aan de binnenkant.
ook dit weer gerepareerd.
ik zou zo maar niet weer voor deze droger kiezen.
wel is de service van Samsung super netjes en snel alles opgepakt en alles voor garantie gedaan.

vera-t 15-12-2014
Geschreven voor: Samsung DV70H4300CW

Wanneer ik bovenstaande aspecten invul, lijkt het een prima droger. Echter is dit in de praktijk niet zo. Twee weken gelezen deze droger gekocht (in combinatie met een Eco Bubble wasmachine). Ik wilde graag de droger van eenzelfde merk als de wasmachine.

Vorige week heb ik definitief het ouderlijk huis verlaten en dus was het tijd om de eerste wasjes te draaien + te drogen. Wasmachine deed het prima.. niks op aan te merken. Eenmaal in de droger gedaan en het rook fris en was droog. Toen ik mijn dure, nieuwe handdoeken uit de droger haalden om op te vouwen zag ik tot mijn schrik allemaal haken en halen in alle handdoeken + washandjes. Dit kan toch niet waar zijn? Hmm.. misschien lag het dan aan de kwaliteit van de handdoeken? Weer een wasbeurt later gebeurde precies hetzelfde! Toen ik het deurtje open deed, zag ik gewoon wasgoed 'vastzitten' achter een soort scharnier. En behoorlijk vast ook. Mijn totale handdoeken en washandjes zijn gewoon even gesloopt door deze wasdroger. Op dit moment durf ik niets meer te drogen in deze droger.

Al met al beveel ik deze droger absoluut niet aan! Tenzij je kapotte kleding wil.

Mario1957 30-12-2014

Oei, da's goed fout! Bij onze samsung-wasmachine zat er gewoon een deuk in de trommelrand, we zijn toen weer naar de winkel gegaan en daar zat die deuk niet.
Natuurlijk functioneerde de machine wel, maar het hoort niet. Gelukkig werd er zonder probleem een nieuwe gebracht.
Ik weet niet of het intussen al opgelost is en of je ook een vergoeding voor jouw handdoeken en washandjes gehad hebt?
Ik weet dat Samsung graag tevreden klanten heeft dus het komt vast wel goed!