Miele TKB 350 WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TKB 350 WP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Adriana 12-09-2018

Miele TKB350 WP eco

Geschreven voor: Miele TKB 350 WP

Een grote miskoop! Voordat je een was droog hebt is de dag bijna om. Voor een gezin met veel was absoluut niet aan te bevelen. Omdat de droger er zo lang over doet blijft er bijna niets over van het wasgoed zelf. Ik ben nog nooit zo snel door mijn lakens, badhandoeken etc gedaan. Ik had hiervoor een goedkope condensdroger maar deze had binnen no time de was droog en zonder dat het wasgoed hier onder moest lijden. Misschien verbruikte deze meer energie maar aangezien de Miele nu dagen staat te drogen lijkt het mij dat mijn oude droger veel en veel minder energie verbruikte en daarnaast veel zuiniger met met wasgoed zelf was. Vooral lakens drogen is een groot drama! Ik heb veel Miele apparaten welke mij nooit teleur hebben gesteld maar dit is echt een hele dure miskoop geweest waar ik elke dag opnieuw spijt van heb .

Minpunten

• Droogtijd
  • Slijt wasgoed
  • Droogresultaat

mama van 4 zoons 08-07-2015
Geschreven voor: Miele TKB 350 WP

MOOIE DROGER . DUIDELIJK EN SIMPEL IN GEBRUIK . DAT ER GEEN KNOP OP ZIT WAARMEE DE DEUR OPEN GAAT IS EVEN WENNEN . GEEN PLUIZENFILTER MEER IN DE DEUR ALLEEN ONDER BIJ DE OPENING . BEN ER ERG BLIJ MEE . SNEL GELEVERD BIJ BEMMEL EN KROON .IN DE MIDDAG BESTELD EN DE VOLGENDE OCHTEND GELEVERD. DOOR ZEER NETTE JONGENS . ME VORIGE MIELE DROGER IS 15 JAAR MEE GEGAAN EN IK HOOP DAT DEZE DAT OOK DOET ....DH475357

inekedorhoutmees 14-03-2015
Geschreven voor: Miele TKB 350 WP

Voor mij de miskoop van de eeuw! Lakens uit deze droger zijn na 2 uur drogen nog steeds deels nat. Het blijkt (na bellen met Miele) dat om energieredenen deze droger voornamelijk een kant uitdraait. Dat is dus duidelijk merkbaar met lakens er in. Deze draaien volledig in elkaar met als gevolg dat ook alles wat er dan binnen in zit, bijvoorbeeld t-shirts, slopen enz, niet droog zijn na het lange katoenprogramma. Ook als je er maar alleen een dekbedovertrek in doet geeft dat een opgerold en dus nat resultaat. Je kunt de kreukbeveiliging verlengen tot 19 minuten maximaal, dat was het advies van Miele, want in die tijd draait de machine wel 2 kanten op, maar dat heeft nauwelijks een beter effect. Kortom ze hebben het droogresultaat opgeofferd voor een A+ energieklasse.

Miranda 29-12-2015

Heb dit ook gehad , doe tegenwoordig een veter losjes om het uiteinde van mijn dekbedovertrek.
Ongeveer een 40 cm vanaf het eind. En dan gewoon losjes !
En ik droog alles op Katoen "extra droog "
Alles komt er perfect droog uit, ook mijn fijne was.
Gemiddelde droog beurt is 2 uur.
Wel goed de ruimte ventileren waar de droger instaat, anders duurt het ruim 3 uur en zijn sommige spullen nog licht vochtig.
Succes,Miranda.

JimZ 18-10-2014
Geschreven voor: Miele TKB 350 WP

Onze condensdroger was aan vervanging toe en de keus is gevallen op deze energiezuinige warmtepompdroger.

Eerste indruk is zeer goed. Bouwkwaliteit en vormgeving is wat je van een Miele mag verwachten, top!
Bediening is makkelijk via 1 knop en standaard programma's kunnen desgewenst aangepast worden, voldoende mogelijkheden.
Verder is hij veel stiller dan onze oude droger en deze geeft vrijwel geen warmte meer af aan de ruimte.

Het droogresultaat is zeer goed, doordat dit wordt gemeten en de droogtijd hierop wordt afgestemd. Met de meegeleverde slang kan deze meteen op de afvoer worden aangesloten.

Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar dat zal zeker goed zitten.

Tot nu toe zeer tevreden.