Indesit IDCE G45 B H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IDCE G45 B H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

lindaenstefan 11-12-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B H

Na 11 jaar een Zanussi wasdroger te hebben gehad, hebben we deze droger aangeschaft ter vervanging.

De droger droogt zelfs in de ECO standen (35min, 40 min en 45 min voor resp. katoen, synthetisch en mix) al supergoed en is de was al kastdroog. Dit scheelt aanzienlijk in stroomkosten lijkt mij.

Deze droger heeft zelfs aparte standen voor opfrissen/drogen van sportkleding en sportschoenen. Voor schoenen zit er een aparte beugel bij die je kan gebruiken bij het drogen.

Daarnaast is de resterende tijd aanduiding erg handig. Z weet je altijd hoe lang de droger nog bezig zal zijn.

De belettering en tijddisplay zijn erg groot wat het aflezen zeer gemakkelijk maakt.

Kortom, een prima droger voor zijn geld!

DKSchelling 04-11-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B H

Mooi model wasdroger met veel mogelijkheden. Belangrijk vinden wij het grote laadvermogen van 8 kg, een waterafvoer via een waterbak of via een slang en het kunnen omdraaien van de draairichting van de deur. Goede programma's met een normale tijdsduur.

Er zit een groot aantal programma's op die makkelijk in te stellen zijn en die tot een goed droog resultaat leiden bij verschillende soorten was. Alles bij elkaar een positief oordeel.

Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen omdat ik hem nog maar net in gebruik heb.

KelseyK 26-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B H

Het is fijn dat er bij dit model een slangetje aan zit die je op de afvoer van de wasmachine kan bevestigen. daardoor hoef je de waterbak niet meer te legen. Fijne programma's. Normale tijdsduur. En voor degene die het handig vinden zit er ook een rekje bij om je schoenen te drogen.

wiedanook123 23-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B H

Mooie machine met veel opties, vooral de 8KG en een energie label B gaf de doorslag. Snelle levering via Cool Blue was ook geweldig

augustadewitlaan 04-10-2014
Geschreven voor: Indesit IDCE G45 B H

Nadat onze vorige wasdroger van 20 jaar oud is stuk gegaan hebben wij deze aangeschaft.
De vorige droger was een droger waar maar 4 kilo in mocht. Doordat er in deze nieuwe 8 kilo kan hoeven wij hem dus niet zo vaak meer te draaien, wat weer een besparing oplevert.

Er zitten een aantal programmas op die makkelijk in te stellen zijn en die tot een goed droog resultaat leiden bij verschillende soorten was.
Er zit ook een tijdsindicatie op deze machine. Dit is echter echt een indicatie aangezien er sensoren in de machine zitten die de gewenste maat van droogheid bijhouden waardoor deze tijd kan varieren.

Dit alles bij elkaar zorgt er voor dat wij tevreden zijn over deze aankoop.