Bosch Maxx WTW84362FG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Maxx WTW84362FG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MitchMan12 29-09-2015
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW84362FG

Na een aantal maanden in gebruik, kan ik tot nu toe concluderen dat we erg tevreden zijn met de droger.

Wel merk je dat verschillende materialen anders uit de droger komen en het dus belangrijk is dat je zoveel mogelijk katoen bij katoen en synthetisch bij synthetisch doet.

Ik maak de filters wel iedere keer schoon, omdat dit een positieve uitwerking heeft op het verbruik.

Tot nu toe dus een positief gevoel bij deze droger.

MitchMan12 11-06-2015
Geschreven voor: Bosch Maxx WTW84362FG

Gekozen voor een warmtepompdroger, omdat deze zoveel zuiniger is dat hij zich zelf terug verdient.
Bosch gekozen vanwege goede ervaringen op internet en in de familie. Dit model gekozen omdat hij exact hetzelfde is als de nederlandse versie, maar wel goedkoper.
Wat opvalt ten opzichte van mijn 10 jaar oude condensdroger.
Nieuwe droger is een stuk zwaarder van gewicht en de trommel is een stuk groter.
De eerste resultaten zijn positief. De was komt er droog uit zonder dat de was er te lang in zit. Bij mijn oude droger (met tijdklok) laat je de was toch altijd te lang drogen.
Wel zorgen dat de was los in de droger gaat dus niet in elkaar gevouwen of sokken in elkaar.
Bediening is heel eenvoudig en spreekt voor zich.
Ben benieuwd hoe zuinig hij echt is.