Bosch WTE84103NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTE84103NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Julia 07-09-2017

Stille droger

Geschreven voor: Bosch WTE84103NL

Fijn gebruik van kunnen maken, makkelijk en duidelijke instructies. Helaas wel na 6 jaar kapot zonder mogelijkheid tot repareren.

Pluspunten

• Stil
  • Duidelijk

Minpunten

• Na 6 jaar echt stuk

Brera01 08-10-2015
Geschreven voor: Bosch WTE84103NL

Nu, na 4 jaar en talloze reparaties gaat deze de deur uit. Iedere keer dezelfde melding van reservoir. Al diverse malen de pomp vervangen en de sensoren. Zoals al eerder gemeld hier, is hier duidelijk een ontwerpfout gemaakt. Ik onderhield de machine erg goed, zelfs dat vak achter onder de condensor iedere maand schoonmaken, maar problemen blijven terugkeren. Monteur komt hier minstens tweemaal per jaar. Dat ben ik goed zat dus komt er een Beko, LG of Samsung. Merken waar ik WEL goede ervaringen mee heb, wat ik van Bosch niet kan zeggen.

Wallynoot 30-08-2014
Geschreven voor: Bosch WTE84103NL

Ik heb deze 4 jaar in bezit, maar dit apparaat is niet goed ontworpen. Het eerste jaar deed hij het prima, vandaar ook de andere positieve reviews hier. Maar naar 1,5 jaar ging hij stuk. Inmiddels is hij al 4 keer gerepareerd. Het probleem is, dat het filter in dit apparaat niet goed aansluit, waardoor de pomp/ motor vervuild. Ik maak hem na elk gebruik schoon, ook de condensor onderin wordt elke 2-3 weken afgespoeld. Maar toch blijft hij vastlopen. Het is telkens dezelfde klacht / hetzelfde probleem, maar de Bosch servicemonteur heeft elke keer een andere verklaring. Waardoor het elke keer op papier een nieuwe reparatie is. En ik elke keer kan betalen. Mijn vorige droger ging 18 jaar mee en was toen eigenlijk nog niet stuk. Ik wilde gewoon eens een nieuwe. Dom dom die had ik waarschijnlijk nu nog steeds zonder problemen kunnen gebruiken. Maar dit is een rot ding met een hele korte levensduur. Slechte service ook. Ik heb een grote werkplaats met veel Bosch gereedschap, allemaal top. Maar dit witgoed is slecht

Brera01 08-12-2012
Geschreven voor: Bosch WTE84103NL

We hebben deze wasdroger nu ruim een jaar in gebruik. En vrij intensief met 2 dochters in de "moeilijke" leeftijd. Machine bevalt nog steeds goed, droogt goed, is makkelijk te bedienen (een kind kan de was drogen). Toch een paar opmerkingen; Onderhoud, lees schoonhouden, is vrij lastig. Filter en condensor zijn makkelijk te reinigen, maar de openingen links en rechts boven het filter zijn een stuk lastiger. Ik doe deze ieder kwartaal met een pijpenragger en een saté stokje. De rest, ook het deel onder het filter en achter de condensor met een vochtige lap. Kost een half uur maar deze manier verzekerd je wel van een goede werking. En waarom zit de slang voor de afvoer van water er niet standaard bij. Kosten voor de fabrikant bijna nihil, en voor de gebruiker een groot gemak.

Brera01 31-10-2011
Geschreven voor: Bosch WTE84103NL

Wat een genot voor een alleenstaande vader, zoals ik helaas onlangs geworden ben, om dit apparaat in huis te hebben. Direct na aflevering direct in gebruik genomen en gekozen voor het "kreukvrij en kastdroog" programma.
Alles was inderdaad goed droog en kon na het vouwen direct de kast in. Scheelt een hoop strijkwerk (waar ik geen ster in ben) en ook het beddengoed kon na het drogen direct weer op de bedden. Ideaal apparaat voor een weduwnaar met opgroeiende tieners, en eigenlijk onmisbaar in ieder huishouden. Jammer alleen dat er geen uitgestelde start op zit.

el66 09-12-2011

Kom deze review op veel sites tegen, vraag me dus de betrouwbaarheid af.

strenghts 06-09-2011
Geschreven voor: Bosch WTE84103NL

geweldig maar wel even wennen aan het nieuwe drogen vorige droger deed er korte tijd over voor ie de was droog maakte maar met de nieuwe eco zuinige apparaaten duurd dit een stuk langer
apparaat voor 399,- euro gekocht bij block in het alexandrium te rotterdam
enige wat ik mis op dit apparaat maar hij geeft met een lampje aan dat ie klaar is dus ook daar kom ik wel overheen
als je wilt overgaan tot het kopen van dit apparaat wens ik u veel geluk met deze machine

Kelly89 11-08-2011
Geschreven voor: Bosch WTE84103NL

Ik vind voor de prijs en het merk deze droger niet goed!!
Hij geeft helemaal niet aan wanneer hij droog is, en in de handleiding staat dat totaal niet beschreven..
Stop je het programma na ruim 2uur dan is de was nog heel klam en ruikt het niet meer lekker terwijl de was wel lekker ruikend uit de wasmachine kwam...
Kortom: ik heb er spijt van!!

renee23 10-03-2012

dag kelly,
je antwoord verbaasd me. overal wordt dit ding de lucht ingeprezen behalve door jou? kijk eens even onder wehkamp.nl: 68 beoordeling meer dan goed!!!
en na 2 uur nog steeds klam???
hij geeft inderdaad niet aan wanneer hij klaar is :-(
rené