Beko DPU 8380 X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DPU 8380 X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

ronbrax 12-09-2016

Mooie goedkope droger maar na 3 jaar al defect

Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Heeft het prima gedaan tot nu, 3 jaar na aankoop, draait de trommel niet meer en blijft het wasgoed nat. Als het goed is heb ik 5 jaar garantie, ben benieuwd hoe de service is. Als het niet kosteloos verholpen word dan is dit de eerste en de laatste beko droger en ga ik voor een miele droger. Wel duur maar met de wasmachines van miele heb ik nooit problemen.

Pluspunten

• Duidelijke display
  • bedieningsgemak
  • goedkoop in aanschaf

Hans 05-11-2015
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Fijne,gebruisvriendelijke grote droger. Ziet er goed uit. Droogt naar behoren en doet dit geluidsarm. De trommel kan 7 kg tegelijk drogen.

tonkroes 16-03-2015
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

We gebruiken nu een aantal maanden deze machine en hij voldoet echt aan onze verwachtingen. De droogresultaten zijn goed.

Lianne1967 26-01-2015
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

ik heb deze droger nu drie maanden en na het uitproberen van de verschillende programma's ben ik tot de conclusie gekomen dat ik zeer tevreden ben hier mee. Je miet er wel op letten dat je het juiste programme gebruikt om katoen lekker droog en zacht te krijgen. Dit lukte in het begin niet maar dat was mijn eigen fout ;-)

selya85 30-12-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de droger. simpel in gebruik en makkelijk schoon te maken. Enige nadeel tot nu toe is dat niet alle symbolen goed leesbaar zijn als de droger op een wasmachine staat.

AvdHF64 26-10-2015

Draaid de trommel recht en links om of alleen maar een kant op!? Vroeger kon je bij deze site aanvinken bij drogers of de trommel reviserend moest zijn! Handige optie die al jaren weg is.

basdewolf 20-12-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

De droger is nu ruim een maand in ons bezit. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar de droger werkt uitstekend. Hij komt heel degeleijk over en ziet er prima uit.

jong.a 18-12-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

De droger nu een week in ons bezit en hem direct in gebruik genomen. Geluidsniveau is goed en de was is goed droog. De vulopening is ruim en de trommel is goed zichtbaar door de verlichting. Het keuzemenu is tevens duidelijk zichtbaar door het verlichte display. Wij hebben een tweepersoons huishouden. Ik heb voor een ruim model gekozen omdat ik redelijk veel droog in één keer, maar het gaat niet door elkaar zitten. Ik ben tevreden over zijn prestaties tot nu toe en voor deze prijs en energieklasse A++ is een warmtepompdroger lastig te vinden. Ik kan daarom concluderen een goede prijs-kwaliteitsverhouding!

carlamathijs 18-12-2014

goede dag
ik heb ook deze droger gekocht ik heb een vraagje
draait uw trommel van de droger in beide richtingen dus naar links een paar keer en dan naar rechts want mijn droger doet dat niet is dat normaal
die raait het hele programma naar één en de zelfde kant met gevolg als ik er één hoeslaken in doe krijg ik één grote bol was

Bruutwalda 02-12-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Vanmorgen de nieuwe droger ontvangen en gelijk een paar wassen gedroogd. Deze droger vervangt een AEG, welke binnen 3 jaar stuk is gegaan. Na wat speuren op internet de Beko gekozen, grote wastrommel (8kg) en voor deze prijs erg energie zuinig.
Er zit een aanvullend slangensetje bij de droger om de condensafvoer aan te sluiten op de wasmachine afvoer. Ideaal en eenvoudig te monteren.
Je hebt keuze uit veel verschillende programma's, waarbij je ook nog aan kan geven of het minder droog of extra droog uit de trommel moet komen.
Vandaag nog niet gebruikt maar de uitgestelde startfunctie vind ik ideaal, kan de droger in de nacht draaien en heb je 's ochtends droge warme handdoeken.
Bevalt goed, over duurzaamheid kan ik nu nog weinig zeggen. De vormgeving... ja het is een droger, niet heel spannend maar welke droger is dat wel.

joppe100 29-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Het is een fijne droger, hij heeft veel programma's en is ook nog naar eigen behoefte te fine-tunen. hij heeft een grote trommel dus er past veel in.

Vouwfiets 29-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Voor een droger mooie vormgeving. Inmiddels 2x gebruikt en zeer tevreden! De was komt er droog uit, de droger heeft een grote capaciteit, voldoende ruime deuropening en de was gaat niet in elkaar zitten. Daarnaast maakt hij niet veel geluid. Over de duurzaamheid kunnen we gezien de korte gebruiksperiode nog geen uitspraken doen.

ingrid0410 29-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

k heb de droger een paar dagen in bezit. Hij vervangt een oude niet energiezuinige droger. Bij de aanschaf heb ik me laten leiden door de consumentenbond, reviews, energieverbruik, de prijs / kwaliteit verhouding bij aanschaf en een cashback actie. De droger komt overeen met m'n verwachtingen; de was komt er droog uit, weinig afgifte van vocht naar de ruimte, gebruiksvriendelijk. Tot nu toe zeer tevreden.
Alleen het bijgevoegde slangetje voor de afvoer had wat langer mogen zijn.

jtst5000 29-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Het resultaat van de droger is prima. Gemengde stukken drogen is wat moeilijker. De droger is stil, een muur verder hoor ik er niets van. Er zijn meer dan genoeg programma's. Ik gebruik bijna alleen de standaardprogramma's.
Legen van de filters is zeer makkelijk. Dat is erg fijn.

mvanwijk90 27-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Helemaal blij met onze nieuwe duurzame droger.
Voor een mooie prijs en goed drogende en energe zuinige droger. + 5 jaar garantie.
Vooral blij met de zoveel verschillede programmas die erop staan

Jansen82 26-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Handig aan te sluiten op afvoer en genoeg mogelijkheden. Maakt degelijke indruk. Aantrekkelijk geprijsd, zeker nu met 5 jaar garantie en 50 euro cashback.

Esther64 26-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

We hebben voor deze droger gekozen, omdat deze droger milieuvriendelijk is, een grote inhoud heeft en vriendelijk is geprijsd. Bovendien nu met een verlengde garantie tot 5 jaar en ook nog eens €50,00 retour.
Handdoeken en beddengoed op extra droog gedroogd kunnen zo de kast is, de droger maakt iets meer lawaai dan de vorige.
Al met al tot dusver blij met deze aankoop.

jwogroen 26-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Enkele dagen in huis,droog resultaat is goed op extradroog.
Machine heeft een mooie degelijke vormgeving grote vulopening en het licht in de trommel is ook erg handig de afvoer kan perfect bij de wasmachineafvoer het geluidsniveau is binnen onze verwachting.
Tof ding.

tonkroes 26-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

De Beko warmtepompdroger is een mooi vormgegeven apparaat dat de kwaliteit levert wat je van een A++ apparaat mag verwachten. De eerste droogbeurten kwamen goed uit de trommel.
We hopen er nog jaren plezier van te hebben.

AvdHF64 26-10-2015

janinka61 25-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Wij hebben deze droger nu paar dagen in huis, zover heb ik die maar 1x kunnen gebruiken want de badkamer moest eerst voorbereid worden. Beddengoed gedroogt op extra droog, en ben tevreden over het resultaat. Aangezien het onze eerste droger is was het eerst even door de gebruiksanwijzing lezen maar was redelijk duidelijk. De aansluimogelijkheid op de waterafvoer vind ik handig. Tot zover ben ik tevreden. Maar pas na meerdere gebruik kan ik beter beoordelen.

w.schutte 24-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Wij hebben sinds kort deze droger. Voor het verkrijgen van het juiste instellingen is het wel even zoeken.
Voor de handdoeken moet je wat langer drogen dus kiezen we voor extra droog .Er kan veel in en heeft veel instelmogelijkheden. Het geluid is anders dan bij onze vorige droger maar niet hinderlijk. Het energie verbruik is een stuk lager en de tijdsduur viel ons erg mee. Nog een pluspunt is de aansluiting op de afvoer. Over de duurzaamheid van deze Beko DPU 8380x kunnen we nog niets zeggen maar met 5 jaar garantie maak ik mij geen zorgen. We denken een goede koop gedaan te hebben bij Wouters Witgoed met een zeer snelle service.

M.bouhou 24-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Het is een prima droger met veel mogelijkheden. Gemakkelijk in gebruik en met een mooie vormgeving. Ik ben er zeer tevreden over.

petske16 22-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Degelijke warmtepompdroger voor een degelijke prijs, goed droogresultaat op extra droog.
Fijne grote vulopening en 8 kg inhoud makkelijk bij een wasautomaat met 8 kg inhoud.

petske16 22-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Een zeer degelijke machine voor een goede prijs, zet hem op extra droog en al je was komt er perfect uit. Voor het makkelijke strijken zet je hem op strijkdroog. Het mooie is dat hij niet langer draait dan nodig is, en daardoor lekker zuinig!!!

Flinstones 22-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Goedkope en zuinige wasdroger door warmtepomp. Gekocht vanwege goede test consumentenbond van kleiner vergelijkbaar model. Echt droog alleen op programma extra droog. De droger is niet stil.

K Noorman 20-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

De warmtepomp droger nu ruim een week in huis en zijn zeer tevreden . Hij droogt goed en is snel .Maakt geen herrie.
En is zuinig in gebruik.

Wim Siegenthaler 19-11-2014
Geschreven voor: Beko DPU 8380 X

Wij hebben inmiddels onze nieuwe wasdroger beko DPU 8380 X gebruikt. Wij zijn zeer tevreden over het geluidsniveau en het vermelde energieverbruik. "Kastdroog" was niet helemaal kastdroog, dus zullen we voortaan het programma extra droog gebruiken.