AEG LVT75175

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LVT75175 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

flormar 16-01-2012
Geschreven voor: AEG LVT75175

Geweldig mooie machine.Zeer veel mogelijkheden.Duidelijk displé.Doet wat de programma's aangeven.Snoer had voor ons wat langer gemogen.ECHT ZEER STIL.Makkelijk in volgorde te gebruiken,b.v.alles erin op strijkdroog, overhemden eruit en dan op kastdroog,klaar.Handoeken zijn zachter dan nieuw.Filter zeer makkelijk uit te nemen en te reinigen(OOK solide). GEEN vocht in huis(denk aan COPD).Wij zijn er heel blij mee,en dank aan BCC snel gebracht en geplaatst tegen een voordelige prijs.

winni 15-12-2011
Geschreven voor: AEG LVT75175

wij zijn met deze droger heel tevreden, op aanraden van de verkoper van expert te purmerend, i.v.m. waar onze droger kwam te staan hebben ze deze aanbevolen. binnen anderhalf uur is de was droog en kan zo de kast in en bij sommige kleding moet je wat strijken maar dat geeft niet.verder zit er genoeg prog. op voor de was kleding, wij kunnen deze machine echt aanraden , hij werkt heel goed. bedankt expert