Bosch GSN51AW41 - Reviews

Telly 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote en zuinige vriezer voor een nette prijs.

Onze 12 jaar oude vriezer was te klein geworden, dus werd het tijd voor een nieuwe. Speciaal gezocht naar een energiezuinig type en daarbij kwam deze qua formaat, prijs en opties als beste uit de bus.

De vriezer is vrij fors, vooral de diepte als je rekening houdt met de afstandhouders. Deur is niet gemakkelijk te openen (een ouder model had daar een handige deurgreep voor, welke niet op deze zit). Verder genoeg ruimte en prima indeling. Goede verlichting aan de binnenkant. Temperatuur indicatie en bedieningsknoppen zitten weggewerkt achter de deur. Ziet er daardoor strak uit, maar je kunt niet van buiten zien wat de temperatuur is.

Zolik 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn tevreden. Een grote ruime diepvries van 360 liter. Zuinig en stil. De bovenste twee vakken zijn wat mogelijker bereikbaar. Liefs hadden wij 8 laden gehad. Voor de rest alles prima.

Hanenbergh 02-03-2015 Product maand in bezit

Door de laden overzichtelijke indeling, kan nu alles makkelijk vinden.
Makkelijke ijsklontjes maken.

m v d heijden 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

eerst verschillende apparaten vergeleken
aangekocht op energie zuinig en gebruiksgemak
bevalt tot op heden uitstekend

evdwoude 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Laden zijn erg makkelijk schoon te maken en zijn prima te openen. Vormgeving is modern en de inhoud is goed zichtbaar.

jmvanderveen 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn oude diepvrieskast was ongeveer 30 jaar oud en NOOIT problemen gehad. Trouwens gebruik ik al ruim 40jaar lang diverse producten van Bosch, zoals wasmachine, droger, koel-en diepvrieskasten en gaskookplaat.Zeker is: De producten gaan(te)lang mee!! Ik kan iedereen een product van Bosch aanbevelen.