Siemens GS58NAW30 - Reviews

els0606 21-03-2015 Product maand in bezit

gemakkelijk in gebruik lekker ruime laden,mooi overzichtelijk op geruimd.
erg zuinig ook nog.
zeer mooie vormgeving

Rene05 24-07-2014 Product paar weken in bezit

De reactie zijn tot nu toe ontzettend positief.
Zowel over de uitstraling,de ruimte en de kwaliteit.
Een hele goede aankoop dus.

vantongeren1946 09-07-2014 Product maand in bezit

Hoewel we deze vriezer nog niet zo lang hebben, krijgen we het idee dat het een heel zuinig apparaat is.
Er is genoeg ruimte.
Al met al geen slechte keus

marleenro 19-06-2014 Product paar weken in bezit

Mooie handige, zeer grote vriezer. De bigbox is ideaal voor broden. Door de doorzichtige laden zie je meteen wat erin zit.
Enige minpunt is dat de deur nogal zwaar open gaat.

roos1959 15-06-2014 Product paar weken in bezit

We zijn zeer tevreden met deze vrieskast,erg ruim met perfecte verdeling en het stroomverbruik is erg laag. Zeker een aanbeveling waard!

geert hamers 04-06-2014 Product paar dagen in bezit

een prachtige vrieskast groot en mooie uitvoering hoop er heeel lang plezier van te hebben zal deze zeker aanbevelen bij vrienden en kenissen

Ton Kraan 27-05-2014 Product paar dagen in bezit

Na een uitgebreide zoektocht ben ik op deze kast terecht gekomen. Deze vrieskast heeft praktische voorraadbakken in verschillende maten, automatische ontdooiing, snelvries mogelijkheid en met zijn netto inhoud van 360 liter voor mij een prima keuze. Zeker na een prijs kwaliteit vergelijking.

Mila en Wendy 26-05-2014 Product paar dagen in bezit

Het is heel moeilijk om de daadwerkelijke temperatuur uit te lezen, belangrijk voor 1e gebruik. Daarom een 8 want de rest is eenvoudig en je hoeft nooit meer te ontdooien doet het apparaat zelf. temperatuurinstelling is alleen af te lezen met open deur. daarom geen 10 voor vormgeving.
De duurzaamheid moet zich nog bewijzen, maar daar hebben we vertrouwen in anders hadden we geen siemens gekocht.
PS. Hij was zeer snel op temperatuur -18

hes50 16-05-2014 Product paar dagen in bezit

De kast is boven mijn verwachtingen. Zo ruim had ik niet verwacht. En zo groot! Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen; de tijd zal het leren. Siemens voldoet aan mijn verwachtingen. Zal zeker naar een koelkast van hetzelfde merk kijken.

Jan Nrg 03-10-2013 Product maand in bezit

Een mooie en vooral grote vriezer. De laden zijn diep. De bovenste 3 plankjes bevatten klepdeurtjes, dit is handig op ooghoogte. Klepjes schijnen er ook uit te kunnen net als de laden, dan heb je alleen de legplateaus over en kan er nog meer in. Ik weet niet of dat van invloed is op de energieklasse van het apparaat.
De Big box is enorm groot. Aan de buitenzijde komt de vriezer niet enorm groot over. Wij hebben hem wel in de garage staan. Verder handig verlichting als je de deur opent en het geluidssignaal bij te lang open houden ofwel vergeten goed te sluiten. Over duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, slechts een maand in bezit.
Kortom wij zijn erg tevreden met deze aankoop.

Guusje5 03-09-2013 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden met de vriezer. Het overzicht wat je hebt is fantastisch. De extra koelelementen bij het invriezen van grote porties is top, met name bij het invriezen van brood. Nog maar kort in mijn bezit maar ik ben er heel blij mee!