Denon PMA-520AE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon PMA-520AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Denon lover 31-01-2019

Denon PMA 520AE

Geschreven voor: Denon PMA-520AE

prijs kwaliteit goed maar helaas is in China gemaakt met niet duurzaam elementen dus korte leven en ook heeft geen tape aansluitingen

Pluspunten

• mooie designe

Minpunten

• geen tape aansluiting
  • made in china

Doncab 08-03-2019

Er zit wel degelijk een tapeaansluiting op. Op deze versterker wordt deze aansluiting recorder genoemd.

patrick 26-12-2018

prima kwaliteit voor een zacht prijsje

Geschreven voor: Denon PMA-520AE

dit is een versterker zonder veel toeters en bellen, groots in geluidskwaliteit en bedieningsgemak, en dit voor een zacht prijsje, bovendien voorzien van voldoende aansluitmogelijkheden, aansluitingen voor platenspeler en cassettedeck zijn voor mij een pluspunt, twee spelers die hier dagelijks gebruikt worden. de versterker is voldoende krachtig om mijn zware JAMO C95 luidsprekers moeiteloos aan te sturen. zelfs bi-wire aansluiten van de luidsprekers is voor deze versterker geen probleem en het verhoogd de geluidskwaliteit aanzienlijk (bi-wire is twee kabels per luidspreker). een absolute aanrader voor muziekliefhebbers.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bedieningsgemak
  • voldoende aansluitmogelijkheden
  • krachtige versterker
  • afstandsbediening

Minpunten

• geen

Jan 19-08-2017

Al 40 jaar Denon fan

Geschreven voor: Denon PMA-520AE

Na zo'n 40 jaar begon mijn oude trouwe PMA-255 kuren te vertonen. Mag het! Heb hem afgelopen week vervangen door deze PMA-520AE. Iedereen blij, ikzelf, de firma Denon, mijn muziek, mijn familie, vrienden en kennissen. Die ouwe klonk al heel goed, maar deze nieuwe presteert helemaal geweldig. Wat een detaillering, finesse, helderheid, gelaagdheid. Ben er héél blij mee, absolute aanrader. Enige kleine minpuntje is de wat slechte zichtbaarheid van de schalen van de bas, treble en balans knoppen.

Pluspunten

• prijs-kwaliteit verhouding
  • geluidskwaliteit
  • strak uiterlijk

Minpunten

• schalen van de bass, treble en balance knoppen

peteronev 19-07-2014
Geschreven voor: Denon PMA-520AE

Prima versterker! De originele Bose tuner-versterker had het helaas begeven. Ik wilde geen versterker meer met 5 uitgangskanalen. Deze heeft er 2 en die gaan naar mijn Bose Acoustimas. TV, radio en CD-speler aangesloten. Het geluid is naar mijn smaak zelfs beter dan van de originele Bose tuner-versterker. Een aanrader!

JGJ1964 07-09-2013
Geschreven voor: Denon PMA-520AE

Prima versterker degelijke bouwkwaliteit.Hij geeft `t laag idd wat slank weer maar das op te lossen dmv een subwoofer welke over high level aansluitingen beschikt. Ik gebruik als speakers Denon ?107 welke op `t diepe laag na prachtig klinken (speakers geven weer vanaf 40 Hz) en subwoofer is onderweg.Ben ZEER tevreden over deze versterker heb slechts €149 betaald met gratis bezorging, als je meer kwaliteit wilt zul je echt een stuk dieper in de buidel moeten tasten.Meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

jos 10-09-2017

waar heb je deze voor zo'n lage prijs kunnen bemachtigen?

Qadqo 17-08-2013
Geschreven voor: Denon PMA-520AE

geluid is ruim , maar het ontbreekt aan genoeg lage tonen , had veel meer laag in gemogen . Geluidsbeeld is wel ruim , de kanaalscheiding is opttimaal en de signaal ruis verhouding is goed , bediening is , goed simpel en simpele maar mooie vormgeving