BEKO DFN 1423 - reviews

• Mogelijkheden 7
  • Gebruiksgemak 9
  • Vormgeving 9
  • Duurzaamheid 9
Product een jaar of meer in bezit
Al ruim een jaar deze vaatwasser in gebruik. PERFECT. Bespaar honderden euro's en koop deze ipv een dure Miele, Whirlpool of Bosch.

Beko is GEEN onbekend merk, het is het vroegere Grundig (overgenomen door Beko) en Vestel samengevoegd.

Beko was 5 jr geleden de producent die de meeste TVs voor de Europese markt in elkaar zette. Dus hoge kwaliteit en duurzaam gebouwd.

Mijn wasmachine (5kg) heb ik al 4 jaar, wast perfect en nog nooit problemen gehad.

Tip: deze vaatwasser droogt ook prima, maar de afvoer van de warme waterdamp is minder goed. Door een half uurtje nadat ie klaar is de vaatwasser helemaal open te zetten, kan hij zijn waterdamp kwijt.

Als je dat niet doet, slaat de waterdamp weer neer op je vaat en is het net alsof alles nog nat is (terwijl het dus droog was en weer nat is geworden).

Een 7 voor mogelijkheden omdat ik een uitstelknop mis (aan na 3, 6 of 9 uren). Dat heeft de duurdere versie wel maar vond ik de meerprijs niet waard.
Totaal score
Review score
  • Wasresultaat 9
  • Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 9
  • Vormgeving 9
  • Duurzaamheid
Product een maand in bezit
Onze afwasmachine was al even overleden en de mannen gingen met steeds meer tegenzin aan de afwas. Toen gesnuffeld naar een redelijke betaalbare afwasmachine en bij dit onbekende merk aangekomen. Nu al een maand ofzo in huis en bevalt prima. Simpel in gebruik, niet allemaal van die ingewikkelde knoppen en programma's. Redelijk stil en een prima indeling van rekken. Bevalt ons prima.......