Indesit F084488

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit F084488 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

sylvano 20-02-2017

indesit dfg 26b1 nx

Goede vaatwaser
droogt redelijk goed
Maakt redelijk goed schoon
makkelijk in gebruik
Goed uiterlijk rvs

Pluspunten

• droogt goed
  • wast op 65 graden
  • maakt goed schoon
  • verbruikt vrij wijnig stroom

Minpunten

• moet wel alles afspoelen

Sylvia 26-05-2016

Vaatwasser Indesit

Geschreven voor: Indesit F084488

Het is een fijne vaatwasser, gebruiksvriendelijk, wast schoon en makkelijk in te stellen. Nog niet alle functies uitgeprobeerd, heb hem net. Hopelijk gaat Elsje net zo lang mee als onze vorige Truus, welkom in ons huishouden

Lianne 29-03-2016

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: Indesit F084488

Na wat onderzoek op internet kwam ik deze vaatwasser tegen en uiteindelijk via internet aangeschaft. Het was soms wat verwarrend aangezien diverse specificaties elkaar tegen spraken, de waterstop bijvoorbeeld. Er wordt aangegeven dat deze erbij zit maar dit betreft een beveiliging in de vaatwasser zelf en niet bij de wateraansluiting, deze hebben we alsnog zelf aangeschaft.
De eerste wasresultaten zijn uitstekend, waar ik de vorige vaatwasser uit moest pakken met een theedoek bij de hand komt hier alles er droog uit (incl. plastic) hij is erg stil tijdens het wassen en verder makkelijk in gebruik.

Uitstraling is ook mooi, ondanks dat dit geen dure vaatwasser is zitter er veel opties op, flexibele indeling bestekmand waardoor indelen erg prettig is, in hoogte verstelbaar bovenrek, uitgestelde start.

Ed 18-12-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Mooie vaatwasser, ziet er goed uit en is simpel in gebruik, wast goed en maakt niet veel geluid.
veel standen en een fijne eco stand

Vincent 13-12-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Een handige indeling in de machine heeft veel mogelijk heden
Niet al te duur
Makkelijk in te stellen
Was resultaten zijn super
En droog resultaten ook een paar bordjes of bekers zijn vochtig
Als de machine erg vol heeft gezeten

Enige min punt is dat er geen nederlandse handleiding bij zit
Verders tevreden

Dumont 12-12-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Functioneel en doet wat hij moet doen. Ik heb hem nu een paar dagen en tot nu toe geen problemen of negatieve punten gevonden. Enige nadeel is dat er geen gebruiksaanwijzing in het Nederlands of Engels erbij zit. Deze dus moeten downloaden via het internet.

Indesit DIFP 28T9 A 12-12-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Over de duurzaamheid kan ik na een week nog niks zeggen. De machine voldoet uitstekend tot nu toe. Hij is erg stil en de vaat komt er blinkend en droog uit.

javier88 10-12-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Up to date everything is working fine. We just purchased it. It gives excellent washing results. It is very spacious. Apart from that, it has an ECO program which is quite useful if you do want to save some money

H Nieuwdorp 04-12-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Vaat is schoon en machine werkt perfect. Minder lawaai. Mooie vormgeving. Goede indeling. Scherpe aanschafprijs.

Pietje P. 12-08-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Wasresultaat (daar hoort dus ook het drogen bij):
Machine is stil. Wast prima af, schoon resultaat.
Het droog resultaat kan veel beter! Theedoek nodig bij het uitruimen!

Mogelijkheden:
Bestekkorf is te klein en ik vraag me af of die lang meegaat, erg ielig allemaal.
Bestekkorf is alleen te plaatsen tussen de bordenrekken in (in het midden, links of rechts), al zegt de gebruiksaanwijzing van niet (voor in het midden zoals bij een Bosch).
Dat scheelt enorm veel laadruimte, aan weerszijden van de bestekkorf kunnen dan geen borden staan.

Bovenste rek is hoger/lager in te stellen maar stelt niets voor. In de laagste stand kunnen er geen dinerborden geplaatst worden want dan kan de sproeier van de bovenste korf niet draaien. Bovenste mand dus altijd in een hogere stand zetten.

De knopbediening kan duidelijker. Zeker de gebruiksaanwijzing nodig bij eerste gebruik! (overigens zat er geen NL boekje bij bij Bobshop)

Vormgeving:
Mooi, maar als onderbouw onder je aanrecht steekt-ie veel verder uit dan een model met rechte voorkant.

Duurzaamheid:
Paar dagen in bezit, niets over te zeggen. Meestal draaien Indesit apparaten probleemloos wat ook de reden was voor aanschaf. Ze worden (soms) minder oud dan een Bosch, maar daar is de prijs dan ook naar.

Pietje P. 12-08-2015

Aanvulling:
Bij specificaties wordt aangegeven dat er slechts 11 liter water wordt verbruikt. Dat geldt alleen voor het glasprogramma.
In werkelijkheid zijn het er 16 voor een 'all-day' vaat.
Niet erg weinig dus.
Dat is dan ook een reden dat de consumentenbond hem waardeert met klasse A vermoedelijk. Hier op Kieskeurig wordt A+ gegeven en daar twijfel ik ten zeerste aan.

Pietje P. 16-08-2015

16-8: Inmiddels erachter gekomen dat het bestekkorfje wél midden voor kan staan. Er zitten sleufjes in die je over de staanders van het bordenrek kunt schuiven. Dat maakt de machine een stuk beter te vullen!
Er gaat nu een stuk meer in!

...Tjah, dat heb je zonder NL gebruiksaanwijzing .....

marwils 02-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

leuke prijs matige machine slecht was resultaat hoop lawaai goedkope materialen plastic ziet er allemaal breekbaar uit vrees voor de toekomst

marwils 02-05-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

leuke prijs matige machine goedkope breekbare materialen plastic
geen stille machine geen nl handleiding

Michel Philippi 07-01-2015
Geschreven voor: Indesit F084488

Als je gaat voor een relatief goedkoop apparaat en je wilt geen wit front, dan is dit gewoon de beste keus!
Sinds enkele weken in bezit en we zijn er erg tevreden over.
Hiervoor hadden wij ook een 13-couverts vaatwasser. Maar het lijkt wel of er in deze vaatwasser veel meer in past dan de oude (Bosch).
Als er dan toch een puntje van kritiek moet zijn; Wat soms beetje storend is, is dat wanneer je de klep weer sluit, je dan vaak per ongeluk de aan/uit-knop indrukt. Zal misschien ook wennen nog zijn.

Michel Philippi 07-01-2015

En nog vergeten;
Er zit een gebruiksaanwijzing bij in diverse talen; maar geen Nederlands en geen Engels......

PdeH 22-11-2014
Geschreven voor: Indesit F084488

Simpele en erg gebruiksvriendelijke vaatwasser die goed doet wat hij moet doen: afwassen! De vaatwasser heeft verschillende programma's en uitgestelde start.

rvanschie 21-11-2014
Geschreven voor: Indesit F084488

Fijn dat deze vaatwasser 6 keuze menu's heeft, Eco vind ik belangrijk en die zit er ook tussen.
De bovenste korf is verplaatsbaar ook heel handig.

Geweldig wat een stilte in de keuken (en in huis) met deze Indesit vaatwasser.
En uiteraard is het servies schoon.

Mevr. Bolt 20-11-2014
Geschreven voor: Indesit F084488

Ik heb deze vaatwasser aangeschaft, omdat mijn oude vaatwasser kapot was gegaan en ik moet zeggen wat een positief verschil in vergelijking met mijn oude machine! Er kan heel veel in en hij is heel stil. Daarnaast past de rvs-look ook veel beter in mijn interieur. Ik ben dus super tevreden over mijn nieuwe machine!

Anoniem 20-11-2014
Geschreven voor: Indesit F084488

Goede vaatwasser voor weinig geld. Veel ruimte (13 couverts). Ziet er mooi uit. Is ook zeer stil. Echt waar voor je geld!

maik.. 17-11-2014
Geschreven voor: Indesit F084488

we zijn heel erg blij met de vaatwasser .geluidsarm en energie zuinig .
mamma blij geen afwas meer .

Edward5 02-11-2014

Een mooie machine.
Hij is erg geluidsarm.
Een machine die weinig kost, je krijgt echt veel waar voor je geld.

dennis v E 30-09-2014
Geschreven voor: Indesit F084488

ik ben heel erg blij met deze vaatwasser hij maakt alles echt goed schoon en is ook nog is een mooi afgewerkt ik ben blij dat ik toch voor deze vaatwasser heb gekozen en heb er geen spijt van

blippold27 23-09-2014
Geschreven voor: Indesit F084488

Mooie uitziende vaatwasser. De vaatwasser wast goed en droogt goed en is makkelijk in gebruik. Wanneer hij draait is deze zeer stil.