Bosch SMS53L12EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS53L12EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3234 28-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53L12EU

Zeer tevreden over deze vaatwasser,
wij hopen samen met deze vaatwasser oud te worden.
De vaatwasser het werk laten doen en wij het daarna weer vuil maken, dat is een goede samenwerking.

J. Spies 28-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53L12EU

Na 18 jaar gebruik van één Bosch vaatwasser nu een weer een Bosch vaatwasser gekocht. Bedieningsgemak is na het doorlezen van de duidelijke gebruiksaanwijzing zó makkelijk het apparaat doet alles voor je. Wederom zijn de stevige rekken zo degelijk. Andere merken zijn het voelbaar mindere kwaliteit. Ik verwacht niet anders dan wederom een lange, betrouwbare levensduur van het apparaat.

Ga zo met de kwaliteit door!!!

H.Behrens 23-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53L12EU

Fantastisch droog resultaat, fluisterstil en zuinig. Ik had geen betere kunnen nemen. De prijs is ook prima.

Hans 27452 19-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMS53L12EU

Hiervoor hadden we een zelfde vaatwasser van bosch vandaar dit apparaat en deze bevalt net zo goed als de vorige