Siemens SN25D800EU - Reviews

8,1

Klant 17-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Redelijk oké

Overwegend goed. Als hij wat voller zit wast hij soms niet alles schoon en ook is er wat aanslag op de glazen.

Ellie54 05-03-2015 Product paar weken in bezit

Mijn oude Siemens begaf het en ik wist al dat ik weer een Siemens wilde door de trouwe dienst die de vorige geleverd had. Deze nieuwe verbeterde versie is zeer stil, ik hoor hem nauwelijks. Voldoende mogelijkheden bij de programma's, ik heb ze allemaal al een keer uitgeprobeerd en het resultaat is prima. Duidelijke handleiding, ik heb hem zelf geïnstalleerd en dat was ook appeltje eitje. Ik wilde deze keer een rvs look en ik ben zeer tevreden over de "geen vingerafdrukken" stijl. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, daar heb ik hem nog te kort voor in bezit.

Thomdevries 06-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Sinds 30 mei 2013 is deze vaatwasser in ons bezit. Gezocht op verschillende mogelijkheden en kwam toen uit bij deze (financieel aantrekkelijke) vaatwasser.

Vrij stil, keuken / woonkamer zit aaneengesloten en met visite/tv is het niet storend als de vaatwasser aan staat.

Uitstraling: what you see, is what you get. We zochten rvs en deze ziet er goed uit.

Gemakkelijk in bediening en mooi resultaat. Alleen automatische stand in gebruik, geen idee van de andere resultaten. Enkele keer is wat een bord/pan/mes niet geheel schoon, maar dat was al aardig aangekoekt en opgedroogd.

Zeer tevreden! Nu naar een inbouw vaatwasser, Siemens SN65L005EU