Siemens SN25D800EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN25D800EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Daan 23-04-2017

Goedkoop is duurkoop

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Na 18 jaar een Bosch vaatwassse gehad te hebben met twee standen klik klak, nu deze eenvoudige Siemens gekocht in januari 2017. Wat een tegenvaller is deze machine zeg!
Inderdaad wel lekker stil vergeleken met die ouwe Bosch van 18 jaar oud maar wat een slechte prestaties. Drie programma's . Een kort, 29 min. Alleen voor wat serviesgoed half beladen dan doet ie t aardig. Vaat wordt niet goed droog. Ik volle belading vaat nog drijfnat! Langer programma (2,5 uur!) en een ecoprogramma, nog langer zelfs, doe-het-zelf wel goed, maar wel heeeeel erg lang. Ongelooflijk.
Ook bij de uitrijlade, de onderste, vliegt deze steeds uit de 'rails',: de deur van de machine heeft een half spoor om de lade uit te laten rijden. Hierdoor zakt ie steeds halverwege scheef. Wat een ontwerp, ongelooflijk.
Klagen bij Siemens leverde op dat ze willen komen maar dat er betaald moet worden indien het gaat om ontwerp van de machine en gebruikersfouten...laat maar, minimaal 60€ dadelijk te betalen voor , voor mij, een ondeugdelijk apparaat. MIskoop. BCC gaf aan dat ik m misschien maar moest verkopen via Marktplaats, dank u!

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Veel te lange programma's
  • BIj Korte programma geen droge vaat, kletsnat
  • Onderlade vliegt uit de 'rails' steeds

Niko 13-04-2017

Siemens SNxxx met ontwerpfout

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Ik heb een Siemens vaatwasser. Na 4 jaar is het deur mechanisme kapot. Er zit een veer in met een gewoon touw. Het is afgesleten en werkt niet meer. Siemens brengt normale reparatiekosten in rekening. M.i. is een touw constructie een slecht ontwerp vanwege slijtage en ik raad af deze SN modellen te kopen. Tevens worden alle glazen dof in deze vaatwasser, terwijl we geen hard water hebben en alle voorzorgsmiddelen gebruik. Ik kies iig nooit meer voor Siemens.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• deur mechanisme na 4 jaar versleten
  • Glas wordt dof.

Guusje 03-01-2017

Prima!

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Mooi design, heldere display, makkelijk te gebruiken. Plaats voor 12 couverts, dus meer dan genoeg! Makkelijk aan te sluiten.

Pluspunten

• tijdsdisplay
  • design
  • laadcapaciteit

Minpunten

• niet de allerzuinigste

Bas 17-12-2016

Siemens vaatwasser SN25D800EU

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Een mooie vervanger van onze almighty AEG van 13 jaar oud. Stuk stiller, droger na einde programma en meer laadcapaciteit!

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Droge vaat
  • Zelfs kunststof servies is nagenoeg droog

Minpunten

• Nog niet kunnen ondervinden

A.G 13-12-2016

Hele goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Hele fijne vaatwasser. Niets op aan te merken. Zelfs op de snelle, koude stand is alles heel goed schoon. Ik kocht hem vanwege de goede prijs en de goede reviews. Ook de eco stand is erg fijn. Je krijgt echt waar voor je geld. Zou het aan iedereen aanraden. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Ziet er fraai uit
  • Eco stand
  • Niet duur
  • Werkt snel

Minpunten

• Kan er geen bedenken

Casey 08-12-2016

stille machine

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

De vaat komt er schoon en redelijk droog uit. De bediening is eenvoudig (niet teveel knoppen), de machine zelf ziet er mooi uit en tijdens het draaien hoor je 'm nauwelijks

Pluspunten

• stil
  • vaat is schoon

Minpunten

• vaat is niet superdroog
  • geen

bert 02-12-2016

ziet er netjes uit

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

vandaag binnen gekomen ziet er mooi uit en even proef gedraaid was top ik denk dat ik hier van veel plezier van ga hebben

Nanda 13-11-2016

Siemens vaatwasser juiste keuze.

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Mooie uitstraling en pas goed bij het geheel van de keuken.(RVS)
Niet te veel knoppen wat het bedienen gemakkelijk maakt.
Goede indeling en alles pas prima.
De vaat komt er zeer schoon uit, drogen kan beter, maar dan moet je een duurder machine kopen.
Geluid machine tijdens draaien is normaal, in ieder geval stiller dan de vorige vaatwasser.
Dus prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• RVS,toch al mooi.
  • Weinig knoppen
  • Vaat is schoon
  • Stil genoeg
  • Niet te duur.

Minpunten

• Vaat mag droger.
  • geen meer.

vaatwasser 10-11-2016

mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

omdat siemens een goed merk is heb ik deze gekocht wast goed is stil in gebruik droogt goed veel programma keuzen

SSchaap 06-11-2016

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Omdat mijn oude vaatwasser aan zijn eind was ben ik gaan surfen naar een nieuwe. Mijn onlangs aangeschafte koelkast is aluminiumkleurig en dus wilde ik dat de nieuwe vaatwasser ook die kleur zou hebben. Al gauw kwam ik bij Bosch/Siemens uit. Toen ik mn keus had gemaakt ben ik bij de plaatstelijke Expert gaan kijken en heb de bestelling geplaatst. Het is een mooi apparaat, gemakkelijke bediening en zeer stil. Hoewel ik hem nog maar kort in huis heb ben ik ben wel al heel enthousiast over zijn prestaties.
Kortom, een tevreden klant!

Pluspunten

• Hele mooie kleur
  • Gemakkelijke bediening

An 29-10-2016

Siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Onze vorige Siemens vaatwasser heeft het helaas na 6 jaar al begeven. Ik wilde dus iig geen nieuwe Siemens. Maar dan ga je kijken en vergelijken en je raadt het al uiteindelijk toch weer voor Siemens gekozen ziet er erg mooi uit rvs zelfde nl als mijn koelkast. En ik moet toegeven perfect wast goed schoon erg stil, dus ik ben super tevreden. Ik hoop wel natuurlijk dat hij langer meegaat dan 6 jaar. Voor de zekerheid maar extra garantie bij afgesloten!

Pluspunten

• Erg stil
  • Degelijk
  • Ziet er mooi uit
  • Kan op 1/2 gezet worden
  • Zit sensor in

Marinda 29-10-2016

Goed werkende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

De vaatwasser maakt de vaat uitstekend schoon. Ik vind de rekjes indeling erg praktisch er past veel vaat in. Ook de tijdsdisplay is erg handig. Als de vaatwasser klaar is gaat hij vanzelf uit. Hij ziet er mooi uit.

Marinda 26-10-2016

Goed werkende vaatwasser

Frans 22-10-2016

vaatwasser Siemens SN25N880EU

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Het is een oer sterke vaatwasser die nog jaren meegaat en als grootste Pluspunt heeft dat er een aparte bestekbak bovenin zit. Ideaal.

Klant 17-07-2016

Redelijk oké

Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Overwegend goed. Als hij wat voller zit wast hij soms niet alles schoon en ook is er wat aanslag op de glazen.

Ellie54 05-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Mijn oude Siemens begaf het en ik wist al dat ik weer een Siemens wilde door de trouwe dienst die de vorige geleverd had. Deze nieuwe verbeterde versie is zeer stil, ik hoor hem nauwelijks. Voldoende mogelijkheden bij de programma's, ik heb ze allemaal al een keer uitgeprobeerd en het resultaat is prima. Duidelijke handleiding, ik heb hem zelf geïnstalleerd en dat was ook appeltje eitje. Ik wilde deze keer een rvs look en ik ben zeer tevreden over de "geen vingerafdrukken" stijl. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, daar heb ik hem nog te kort voor in bezit.

Thomdevries 06-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN25D800EU

Sinds 30 mei 2013 is deze vaatwasser in ons bezit. Gezocht op verschillende mogelijkheden en kwam toen uit bij deze (financieel aantrekkelijke) vaatwasser.

Vrij stil, keuken / woonkamer zit aaneengesloten en met visite/tv is het niet storend als de vaatwasser aan staat.

Uitstraling: what you see, is what you get. We zochten rvs en deze ziet er goed uit.

Gemakkelijk in bediening en mooi resultaat. Alleen automatische stand in gebruik, geen idee van de andere resultaten. Enkele keer is wat een bord/pan/mes niet geheel schoon, maar dat was al aardig aangekoekt en opgedroogd.

Zeer tevreden! Nu naar een inbouw vaatwasser, Siemens SN65L005EU