Beko DSFN6833X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DSFN6833X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

cwdv 22-07-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

Net een beko dsfn6833x aangeschaft om design en uitgebreide mogelijkheden voor een nette prijs , de vaat die we tot nu toe gewassen hebben komt er perfect uit en we moeten nog wat met programma's experimenteren om misschien nog zuiniger te kunnen vaatwassen.
Genoeg mogelijkheden om kopjes en pannen netjes in te richten en eenvoudige bediening.
Ook geinig dat er een vaatwastablet instelling op zit zodat de machine rekening houd met de zogenaamde all in one tablet en de verlichting binnen in de RvS kuip.
Enigste wat mist is een aqua stop , dit is op te lossen door een losse elektronische aqua stop te kopen.
Verders tot nu zeer tevreden

rolo24 06-07-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

gewoon een goeie vaatwasser prijs prestatie isgewoon goed de vaatwasser is echt aan te bevelen beko timmert flink aan de weg de service is ook heel goed en corect nogmaals beko is echt aan te bevelen

floffie 30-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

Het gebruik van deze vaatwasser bevalt goed, wij zijn zeer tevreden alles komt schoon en droog eruit.
De vaatwasser is gemakkelijk in het gebruik , en is zuinig vooral in de eco stand wat wel iets langer duurt.dus in de nachturen gebruikt
Duurzaam en geluidsarm .de in hoogte verstelbare korven zijn gemakkelijk .rvs uitvoering erg mooi.
Kort om een prima vaatwasser.
we kunnen dit produkt aanbevelen ook gezien de prijs kwaliteit verhouding•

thecla 27-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

tot nu toe tevreden over de vaatwasser,vaat komt er schoon en droog uit. handig dat je de rekken kunt verstellen.over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen pas enkele weken in bezit.

Het gebruik van deze vaatwasser bevalt steeds beter we waren al zeer tevreden.
We kunnen dit product aanbevelen om aan te schaffen.
Omdat de prijs kwaliteit verhouding naar onze mening goed is.
Makkelijk in gebruik , zuinig in gebruik vooral in de eco stand wat wel langer duurt.
Duurzaam en geluidsarm .

dirkjanna 09-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

Deze vaatwasser in gebruik vanaf 22-05-2014.
Ben zeer tevreden over het gebruik van deze vaatwasser.
Gebruik vriendelijk/eenvoudig te bedienen.
Maakt de vaat goed schoon en droogt de vaat prima.
In gebruik lekker stil aan geluid.
Wij zijn zeer tevreden.

Het gebruik van deze vaatwasser bevalt steeds beter we waren al zeer tevreden.
We kunnen dit product aanbevelen om aan te schaffen.
Omdat de prijs kwaliteit verhouding naar onze mening goed is.
Duurzaam en geluidsarm .

kasteelheren 08-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

Ik heb dit apparaat een paar dagen in huis. De wasresultaten waren uitstekend; op eco-stand werd een karnemelk-glas onderin de machine weliswaar niet helemaal schoon, maar op de auto-stand alles perfect. Droog-resultaat viel me in beide standen wat tegen. Verder draait het apparaat zijn wasprogramma's zeer geluidsarm, oogt het fraai en vind ik de uitgebreide mogelijkheden voor het laden van de machine een grote plus. Wat mij betreft is deze vaatwasser vooralsnog een absolute aanrader.

skiv 06-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

Onlangs heb ik deze vaatwasser gekocht en ik ben er zeer over te spreken. Hij wast superschoon in tegenstelling tot mijn vorige vaatwasser. Hiernaast is hij zenig in het watergebruik en is hij erg stil.

Al in al dus een superaankoop!.

lonnekethomas 05-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

ik gebruik vaak ook halve lading wat ik ideaal vindt. de afwas komt er blinkend uit zonder nadruppels. Ook het geluid valt goed mee. Ik ben heel tevreden.

mvdbeld01 02-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

Deze Vaatwasser onlangs besteld, voor dit geld goeie specificaties, zuinig en relatief stil.

De vaatwasser bevalt tot dusver goed. Staat in huiskamer/keuken en is in gebruik niet storend te horen. Wasresultaat is overigens ook prima

Het enige wat ik als minpuntje kan bestempelen is het ontbreken van een besteklade, maar vooraf hier ook niet bij nagedacht.

kwartjes 01-06-2014
Geschreven voor: Beko DSFN6833X

We hebben deze afwasmachine nu een week in huis en hij bevalt prima.
Het geluidsniveau is geweldig goed, bijna geruisloos.
Op de economiese stand wordt de afwas uitstekend schoongemaakt, zij het dat het behoorlijk langer duurt, maar dat is ‘s nachts geen probleem. De helft van water en energie wordt dan gebruikt, excellent.
De indeling is goed en er lijkt veel meer in te kunnen dan met onze oude vaatwasser.
De verlichting binnen is fijn, maar zou wat langer aan moeten blijven.
Wij gebruiken hem als onderbouw, wat niet vermeld wordt, maar door navraag van onze leverancier EP volgens de fabrikant mogelijk was.
De levering duurde alleen 5 werkdagen ipv 1-3 dgn, zoals door de leverancier was bevestigd.