BaByliss For Men SH500E - Reviews

T. Mulder 23-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte baardtrimmer!

Product nu meerdere keren gebruikt. 1 woord, fantastisch! Vroeger bij andere trimmers was het lastig om 1 mooie lengte te krijgen en te houden. Met de babyliss baardtrimmer is dat geen probleem. Tevens kun je door de meerdere keuze lengtes makkelijke veranderen van baard. Voor mij geen ander apparaat meer!

Pluspunten

• Veel lengtes
  • Waterdicht
  • Lange accuduur
  • Degelijk solide apparaat

René 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Top Trimmer!

geweldige trimmer...mooi design...eenvoudig in gebruik...voor elke baardlengte geschikt...ideaal apparaat

Minpunten

• iets aan de zware kant

guus 18-09-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat!

Na jaren een standaard baardtrimmer te hebben gebruikt, eindelijk een apparaat die de lengte op mm nauwkeurig gelijk scheert. Wel wat duurder in aanschaf, maar kijkend naar wat het apparaat allemaal kan is dat het meer dan waard!

JeffryFrangez 17-09-2016 Product paar maanden in bezit

zeer tevreden

Na dit apparaat een aantal keer gebruikt te hebben, kan ik met zekerheid zeggen dat dit apparaat precies doet wat het belooft, in vergelijking met andere merken. Meerdere apparaten gehad, maar dit is de beste tot nu toe.

Het fijne aan dit apparaat is dat het super gemakkelijk schoon te maken is en zowel wet als dry te gebruiken is. De losse trimmer is geweldig. Het mooiste van het apparaat is dat hij in alle maten kan scheren/trimmen. Andere apparaten gingen snel kapot maar deze doet het nog precies zo als de eerste trimbeurt.

Vooralsnog heb ik nog geen klachten over dit apparaat te melden.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Wet en dry gebruik
  • 40 trimstanden
  • losse trimmer goed

robin 27-08-2016 Product paar weken in bezit

Baard Trimmer

Na jarenlang naar een barbier te zijn gegaan, nu eindelijk eens een goede baard trimmer aangeschaft om het zelf te kunnen doen. Relatief duur tov de alternatieven, maar apparaat doet wat het claimt :) Goede accu duur, flexibel instelbaar (40 standen) en goed schoon te maken en achteraf, zeker de investering waard!!

De standaard voor beide apparaten is solide ontworpen en niet te groot. Ook de bijgeleverde trimmer ligt comfortabel in de hand en bied de mogelijkheid voor het bijwerken van randen van de baard.

Door de relatief grote scheerkop (3 scheerkoppen) is het bv lastig om alleen de snor bij te werken, zonder dat de rest mee te scheren. Ook eventueel verschillende lengtes in de baard aanbrengen (zijkant korter dan kin) vergt enige oefening

Pluspunten

• Accuduur
  • Schoonmaak mogelijkheden
  • instelbare lengtes
  • eenvoudig in gebruik !
  • accessoire

Minpunten

• Details bijwerken lastig
  • Redelijk zwaar
  • Relatief grote scheerkop

diederik 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat!

Na jarenlang dezelfde baardtrimmer te hebben gebruikt, heb ik de beard designer aangeschaft. Wel wat kostbaar in aanschaf, maar wat een top apparaat! Behalve dat het design van het product me erg aanspreekt, vind ik ook de lange accuduur en dat je de gewenste lengte met een precisie van 0,2 mm kunt instellen erg goed. Daarnaast is de schoonmaakfunctie erg praktisch, want hiermee kun je het apparaat veel beter schoonmaken en het kost amper tijd. Qua resultaat kan ik zeggen dat mijn baard nog nooit eerder zo gelijkmatig is geweest!

Pluspunten

• gelijkmatige baard
  • schoonmaaksysteem
  • vele lengte instellingen
  • lange accuduur

Minpunten

• kaaklijn wat lastiger
  • prijs