Philips QG3380/16 - Reviews

Melvin 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig en functionele trimmer

Aankoop was resultaat van een zoektocht naar een combinatie van trimmer en scheerapparaat. De QC3380 doet daar nog een stapje bovenop. In de korte tijd heb ik nog niet alle tools gebruikt, maar de twee gewenste onderdelen leveren een verzorgd uiterlijk op!

ddb001 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteitsproduct. Voelt stevig en solide. Vele mogelijkheden met betrekking tot scheren en precisiewerk.

JeX 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Eerste aanschaf van een baardtrimmer en het resultaat en gemak vallen mij zeker niet tegen. Meer dan genoeg opzetstukjes en trimstanden. Nadelen zijn wel de gelimiteerde gebruiks- en onderhoudomschrijving en het plastic bewaartray is niet van kwaliteit. Zou wel deze zeker aanraden!

Harry 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaatje ziet er mooi uit! De materialen zien wel wat goedkoop uit, maar verder ligt het wel fijn zwaar in de hand. Over degelijkheid kan ik nog niks zeggen, maar Philips kennende zit dit wel goed. Verder ook erg enthousiast over de mogelijkheden en het gebruiksgemak! Zeker met de laadtijd van maar 1u, dat maakt het toch al heel gauw mogelijk om even tussendoor je baard bij te werken.

Baardaap 13-11-2015 Product paar weken in bezit

De multigroom heeft meerdere en handige opzetkoppen waardoor je goed kan stylen. Ze zijn makkelijk op te zetten, af te halen en schoon te maken. Een degelijk en goed product die gebruiksvriendelijk is.