BaByliss For Men E845E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E845E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hewo 14-12-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E845E

Ik gebruik dit apparaat alleen om mijn baard te trimmen. Alleen daarover kan ik daarom een uitspraak doen. Ik heb een 2mm baard en daarvoor gebruik ik het apparaat om de 1 a 2 dagen. De accu heeft met dit gebruik voldoende capaciteit voor een maand. Het resultaat is goed, maar ik moet wel meerdere keren over hetzelfde stuk scheren om de juiste lengte te krijgen.
Het grote minpunt is het opzetstuk voor de baard (ik kan geen uitspraak doen over de andere opzetstukken). De kwaliteit hiervan is erg matig. Het is is gemaakt van plastic en met name de 'tanden' breken snel af. Op reis moet ik het opzetstuk in een apart doosje in de toilettas doen, anders blijft er niets van over. Ondanks dat ik er voorzichtig mee omga, breken na verloop van tijd de tanden weer af. Daarnaast is de beugel die voor de tanden langs loopt ook al eens gebroken. Dit kon ik nog met lijmen oplossen, maar na 4 keer lijmen heb ik het opgegeven.
Ik heb na contact met een service center van Babyliss zonder problemen een nieuw opzetstuk gekregen. Dat doet mij vermoeden dat dit een bekend euvel is. Hoewel het nieuwe opzetstuk ervoor zorgde dat ik weer kon trimmen, treden na een tijdje dezelfde problemen weer op.
Hoewel het apparaat op zichzelf prima is, zou ik het vanwege het opzetstuk niet aanraden. Uit reviews van andere producten begrijp ik dat andere producten ook last hebben van matige kwaliteit opzetstukken. Voor mij daarom een aandachtspunt bij de aanschaf van een volgend apparaat.