BaByliss For Men E875E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E875E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

STF7 12-05-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E875E

Het betreft een baardtrimmer welke zeer makkelijk is om mee om te gaan. De kop buigt goed mee in de rondingen en de diverse standen zijn elektrisch in te stellen, waardoor je niet meer afhankelijk bent van diverse kopstukken. Waar ik het meest versteld van sta, is hoe gemakkelijk de trimmer door het baardhaar heen gaat. Ongeacht de dikte! Ook het schoon houden van de trimmer gaat gemakkelijk en snel. Hierom raad ik de trimmer zeker aan.

Ricky Rivaro 01-02-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E875E

Deze trimmer is zeer gebruiksvriendelijk. Hiervoor maakte ik gebruik van een Philips trimmer, maar dan is dit echt een openbaring! Daarnaast ligt de trimmer goed in de hand en heeft het een mooi design.
Fijn dat je diverse standen elektrisch kunt instellen. Tevens zijn de opzet stukken makkelijk schoon te maken. De trimmer glijdt over je huid, waar andere trimmers nog weleens blijven hangen...
Kortom, ik zou deze trimmer zeker aanraden!

Marcel Garritsen 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E875E

Dit is een hele fijne tondeuze. Je hebt een goede grip. De messen kunnen goed onderhouden worden met bijgevoegde olie en borstel. Je kan er heel nauwkeurig mee werken (tot op de millimeter). Opladen gaat snel, hoewel de accu zeer krachtig is. De digitale display is zeer duidelijk.

MIPSKIE 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E875E

Begin juni heb ik de BaByliss E875E aangeschaft. [Mijn vorige trimmer van Braun (Cruzer) was kapot gegaan. Zo'n Cruzer is trouwens ook echt geen aanrader].

Hieronder mijn plus- en minpunten:

PLUSPUNTEN:
+ Mooi design
+ Verlicht display
+ Scheerkop goed instelbaar (met 2 mm per keer)
+ Scheerkop goed te reinigen van scheerhaartjes
+ Geen scheerirritatie, glijdt goed over gezicht

MINPUNTEN
- Tijdens het laden piept de oplader. Ik laad het scheerapparaat dan ook niet op in een kamer waar ik op dat moment ben.
- Het trimmen van overige lichaamsbeharing werkt wel, maar je merkt dat de BaByliss hier niet voor is gemaakt. Raakt snel verstopt. En ik heb het idee dat ik mijn BaByliss een beetje beschadigd hebt. Na het opstarten van het apparaat gaat het motortje wat harder zoemen.
- Niet te gebruiken wanneer deze is aangesloten op het stroomnet
- Niet te gebruiken onder water, afspoelen is dan ook (denk ik) niet mogelijk
- Je moet het apparaat bij de eerste keer 16u lang opladen.
- Het scheermesje kun je loshalen en reinigen. Maar het opnieuw opklikken van het mesje gaat soms lastig. Omdat het motortje in een verkeerde stand kan staan.

CONCLUSIE:
De BaByliss is een verademing in vergelijking met mijn vorige scheerapparaat. Je kunt het apparaat goed instellen en goed reinigen van haartjes dmv borsteltje. Nadeel is dat het apparaat toch wel wat herrie maakt. Je ontvangt een totaalpakket met olie, borsteltje en opbergtasje.