Logitech K120 Corded Keyboard - Reviews

Bekijk 6 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech K120 Corded Keyboard op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Gerrit 29-11-2017

prima toetsenbord

een fijn toetsenbord voor een mooie prijs, we zijn er blij mee. De aanslag is prima, de prijs/kwaliteitverhouding is ook goed.maw helemaal toppie.

Ivan07 27-01-2014

Alles aan dit toetsenbord is prima maar het belangrijkste, het typen scoort bij mij middelmatig. Ik kan maar niet wennen aan de kleine Shift-toets en de grote Enter-toets. Regelmatig tik ik er naast en verschijnt er een back-slash teken op het scherm. Inmiddels mijn Microsoft-toetsenbord weer aangesloten en die typt nog veel beter als dit toetsenbord. Al met al jammer.

Anoniem 10-09-2015

En nu maar wachten of de letters binnen drie maanden niet versleten zijn.
Heb er al twee 'versleten'.

Piet Piraat 1 04-03-2012

Dit toetsenbord heeft een goede vorm, typt zeer prettig en stil, is via USB aan te sluiten en doet precies wat ik van een toetsenbord verwacht, en dat echt voor een super prijs!

Patrick67 18-12-2010

Dit is nog eens wat je noemt een no-nonsense toetsenbord: of in gewoon Nederlands: een toetsenbord waar een toetsenbord voor bedoeld is: lekker compact, fluisterstil, geen overbodige toetsen die je nooit gebruikt. Het typt heerlijk en geeft je echt het gevoel dat je met een heel duur toetsenbord aan het werk bent. Niets is echter minder waar; ik kocht dit toetsenbord bij een lokale winkelier voor 9,99 euro. Moest wel op de advertentie van de website afgaan, want ze lagen niet in de winkel. Maar toen ik naar de advertentie op de website verwees, ging hij snel een doos achter halen. Echt logitech, maar in een kartonnen (niet groen-witte doos; OEM noemen ze dat). Nou, voor mij mag het op deze manier altijd OEM zijn. Super kwaliteit voor een SUPER prijs.

SvD 28-11-2014

Hallo Patrick,

Inmiddels heb je deze 4 jaar in bezit, maar zitten alle letters er nog leesbaar op?
Heb twee keer een duur set gekocht en tot tweemaal toe verdwenen bepaalde letters!!!
Ben dus huiverig van dit merk.......