Philips SE8881B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SE8881B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

ErikL57 03-09-2012
Geschreven voor: Philips SE8881B

Ik heb de Philips SE888 gekocht omdat ik mijn telefoonboek wilden sync-en met Outlook en mijn iMac computer en mijn mobiel: WAARDELOOS!!!
1 De verbinding via bluetooth moet ieder keer weer aangezet worden als je met je mobiel bij de telefoon bent weggeweest.
2 Synchronisatie met een Mac is onmogelijk!
3 De telefoonnummers worden gesorteerd op (alleen) de voornaam van je contacten (kan niet ingesteld worden).
4 De geluidskwaliteit is ronduit slecht, zowel als speakerphone als ook in de hand. 5 De menu structuur is knullig. De helpdesk is onwetend mbt het apparaat.

De eerste de beste smartphone werkt in alle opzichten beter dan dit wanproduct.
EEN ENORME MISKOOP!
Ik ga nu een Siemens Gigaset SL910 kopen. Nooit meer een Philips telefoon.

Groningen2012 03-09-2012

mee eens. als je meedere telefoonnrs hebt voor een contact (gesynchroniseerd vanuit outlook), dan zie je die afzonderlijk in de lijst van de telefoon staan, maar de omschrijving is voor allemaal gelijk. je weet dus niet of je de fax, mobiel of vaste lijn gaat bellen. Grrr.

Rotterdam64 17-12-2011
Geschreven voor: Philips SE8881B

Mooie vormgeving. Handig dat je de vaste telefoon synchroniseert met de mobiele telefoon. Ook opladen van de mobiele telefoon is handig.