Salora TAB7001 7 inch / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora TAB7001 7 inch / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

r.vdvoort 23-07-2014
Geschreven voor: Salora TAB7001 7 inch / 4 GB

Is voor mijn vrouw gekocht. Voor het geld een uitstekend apparaat; is sneller dan mijn Samsung Tab 3 maar is wel bijna drie zo goedkoop;ook ergonomisch veel beter dan de Samsung;alleen aan het beeld (is aan de harde kant maar verder heel acceptabel)kan je zien dat het een goedkoper apparaat betreft; verder een aanrader!

Chr65 18-01-2014
Geschreven voor: Salora TAB7001 7 inch / 4 GB

We hadden wat problemen met de tablet. Het bleek de lader te zijn. Zonder ergens moeilijk over te doen kregen we een nieuwe lader. Ze werkte zeer goed mee op tot een kostenloze oplossing te komen. Zeer tevreden over de service.

111 10-10-2013
Geschreven voor: Salora TAB7001 7 inch / 4 GB

De tablet reageerd traag veel appjes blijven hangen start zeer langzaam op. Hij is van mijn zoontje dus als een spelletje weer eens blijft hangen dan zit ie op mij ipad das helaas redelijk vaak. Nu weet ik wel dat je dit dingetje niet kan vergelijken met een ipad maar iets sneller en niet blijven hangen zou fijn zijn.

Carola01 17-09-2013
Geschreven voor: Salora TAB7001 7 inch / 4 GB

De tablet is heel fijn. De accu vind ik relatief snel leeg. Is dat iets wat bij deze tablet hoort?
De kleuren en de opstartsnelheid is verder prima. Prijs kwaliteit vind ik wel in verhouding.

Carola01 13-01-2014

Inmiddels heb ik de tablet wat langer en er beginnen steeds meer mankementen plaats te vinden. Regelmatig valt het scherm uit, of reageert het scherm niet op opdrachten. Accu gaat nog steeds niet lang mee. Dagelijks moet ik deze opladen.
Als ik deze informatie eerder had, dan had ik niet voor Salora gekozen, maar een kwalitatief beter produkt gekocht.

pievie 22-09-2013

Hallo Carola,
Kun je op deze Salora ook Spotify op installeren?

Alvast dank!
PIET

Officiele reactie van Salora 24-09-2013

@pievie

Beste pievie,

Voor Spotify is inderdaad een app beschikbaar die op de Salora tablets kan worden geïnstalleerd.

Salora.

rj bak 29-07-2013
Geschreven voor: Salora TAB7001 7 inch / 4 GB

Super tablet en is qua gebruik misschien nog wel fijner dan mijn Ipad, zeker als je de aankoopprijs mee in ogenschouw neemt! Ook erg handig is dat je items kunt afschermen voor de kabouters die er toch merendeel van de tijd opzitten...

Officiele reactie van Salora 08-10-2013

Beste Mr francois,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.

De accuduur is sterk afhankelijk van het gebruik; het bekijken van films zal meer belastend zijn voor de accu dan bijvoorbeeld administratieve toepassingen.

Of het 7" scherm voor u goed leesbaar is, is zeer persoonlijk en kunt u wellicht het beste testen bij een dealer in uw omgeving.

Voor meer informatie over het installeren van apps adviseren wij u onze website www.salora.nl te bezoeken.

Salora.

Mr francois 07-10-2013

Hallo,

enig idee hoe lang de accu zijn werk doet
is het scherm goed leesbaar
zijn games van google play store aanwezig of kan het geinstalleerd worden

grt en hopende op een reactie

J Dries 28-05-2013
Geschreven voor: Salora TAB7001 7 inch / 4 GB

Erg leuke tablet voor kinderen en ouderen. Android besturing. Verwacht geen Ipad. Voldoende apps. Ik heb 'm gekocht voor mijn kids in de auto op vakantie. Kunnen ze films op kijken (gaat een SD micro kaart in). Films kijken gaat prima, best mooi beeld. Muziek luisteren, boeken lezen enz. Werkt snel genoeg. Internet via Wifi gaat echt voldoende snel, ook Apps als Youtube lopen mooi zonder haperen door. Touch screen werkt prima.

trees henricks 22-09-2013

Deze is dus ook geschikt voor spelletjes ?

Officiele reactie van Salora 24-09-2013

@trees henricks

Beste trees henricks,

Jazeker, er zijn diverse games beschikbaar voor Salora Android tablets.

Salora