Empire Electronix K701 7 inch 4GB Reviews

• Accuduur
    4.8

• Opstartsnelheid 1
Product een jaar of meer in bezit
Werkelijk een waardeloos snot apparaat zowat alles gaat binnen een jaar naar de haaien en empire electronics doet helemaal niets met je klacht

als je er ooit een tegen komt NIET kopen
Product een jaar of meer in bezit
Jammer dat bij deze review alleen beeldscherm, opstartsnelheid en accuduur worden beoordeeld.

Mijn K701 heeft namelijk (net als degene die vorig jaar is vervangen) een probleem met het aansluitpunt van de oplader.

Omdat de de accuduur redelijk snel terugloopt ben je al gauw geneigd om op de tablet te werken terwijl de oplader is aangesloten.

Omdat de verbinding blijkbaar niet van hoge kwaliteit is, was het na enkele maanden (de eerste K701) tot ruim een halfjaar (tweede K701) niet meer mogelijk om de tablet op te laden.

Omdat het beeldscherm en de opstartsnelheid goed zijn scoort hij hier toch nog een 6-je.

Desalniettemin raad ik een ieder af om de K701 aan te schaffen; je krijgt er spijt van. Ook al is hij niet duur....
3,3
  • Opstartsnelheid 2
Product een half jaar in bezit
mooi beeld.

opstarten kan soms wel 15 minuten duren

accuduur was binnen 3 maanden al minder dan 1 uur.

Heb de tablet nu 10 maanden binnen de 10 maanden 1x een nieuwe ontvangen 1x nieuwe adapter ontvangen wat overigens 5 weken duurde. Ik raad niemand aan om deze tablet te kopen.

Een en al narigheid
5,7
  • Opstartsnelheid 6
  • Accuduur 2
Product een half jaar in bezit
de accu die in het begin lang werkte is nu in een uur leeg ,en hij stopt nog steeds en moet ik de knopje vanuit lang vast houden en dan pas gaat hij uit en weer van voor aan beginnen met opstarten de wifi is slecht te ontvangen en de muziek valt steeds weg ,nee hij was gratis maar je betaald ervoor want met blad is 80 euro toch wel duur voor een ding die als er wat makeerd gewoon kapot terug gestuurd word met medeling dat er niets aan de hand is slecht bedrijf.
6,7
Product een paar dagen in bezit
Deze tablet gekregen ter vervanging van de M712, die geen wifi kon vinden. Deze doet het prima. Batterijduur had iets langer gemogen, maar tijdens film kijken hangt hij toch aan de lader.

Geleverd met accessoires:doekje,hoesje,stylus pen, oortelefoon,oplader,en nog twee andere usb kabels m/v.

Zit helaas geen HDMI kabel bij.

En hij laad niet op via usb/pc. Dat is jammer, maar voor de rest een prima tablet.
  • Opstartsnelheid 5
  • Accuduur 5
Product een paar weken in bezit
Sinds deze week moet mijn zoon zijn tablet op stroom leggen om hem op te starten soms moet hij hem op stroom houden om hem aan te houden, terwijl de tablet volledig is op geladen. Weet iemand wat je er aan kan doen? Heb de tablet al terug gezet naar fabriek in stelli gen .
4,7
  • Accuduur 3
Product een maand in bezit
Is natuurlijk geen iPad, maar ben toch best positief over deze tablet. Hij is redelijk robuust gebouwd, accuduur is wat kort. Apps laden gaat prima via de Play Store. Ook WhatsApp via ApkInstaller. Heel positief is het feit dat middels een Huawei USB Web&Walk stick het apparaat gewoon 3G ondersteunt. Mijn vrouw kan nu ook buiten gewoon blijven Wordfeuten. Kleine bug. Als je veel Apps hebt openstaan en je wil ze sluiten dan lukt dat niet. Beeld bibbert en app selecteert niet. Voor het geld heel acceptabel tablet.
  • Accuduur 4
Product een paar dagen in bezit
het geluid is niet te horen kan geen apps die ik leuk vind downloaden en de service vind ik helemaal niets heb het apparaat na 3 maanden eindelijk gekregen geluid hoorde ik niet terruggestuurd naar empire met het voorstel de koop ongedaan te maken, krijg ik hen gewoon weer teruggestuurd, dus bellen moet ik hem terugsturen naar veronica en jawel een antwoordnummer dus zonder kosten, dat is wel netjes ondanks ik vorige week nog bijna 10 euro kwijt was aaan verzendkosten naar Empire.

je verwacht iets van een pad ook door de reclame die ervoor gemaakt wordt maar tablet kan niet tippen aan mijn zeer oude laptop en telefoon!!!

ik hoor graag van iemand wat die van het geluid!!!!! en downloaden vind bingo dash gaat zo wie zo niet.
3,3
  • Beeldscherm 3
  • Opstartsnelheid 5
  • Accuduur 2
Product een paar dagen in bezit
Ik heb na 2 mnd.gewacht te hebben mijn K701 binnen.Besteld via Veronica magazine.Tot mijn verbazing deed het ding het niet, boos,natuurlijk.Opgestuurd en gevraagd mijn geld terug te storten voor mij.Deden ze niet,sturen een nieuwe voor mij op.Zonder mijn geheugenkaart en toetsenpen.Gebeld,gemailed,Nul op request.Natuurlijk nog bozer.Consumentenbond en radar gemailed hierover.
  • Accuduur 8
Product een paar dagen in bezit
De tablet gisteren ontvangen vreemd genoeg was de batterij al

opgeladen.(Maar geen probleem.)

Het tablet ziet er erg mooi uit en doet eigenlijk alles, wat ik er mee wil doen, goed.

Leuk hoesje, maar waarschijnlijk een constructiefoutje, want

als je de tablet er op de geeigende manier in doet, wordt de

opening voor de oortelefoon afgedekt door een van de houders voor de tablet.

Tablet moet je er omgekeerd instoppen, waarna later de sensor

(gyroscoop)automatisch het aanzicht omkeert.

Wifi is volgens mij behoorlijk snel.

Video's kijken vanaf youtube is geen enkel probleem.

Geluid is een minpunt, maar na inpluggen van een koptelefoon

(aanbieding Aldi ) is het ronduit geweldig.

Mooie diepe bassen en een goed geluid.

En dat alles voor slechts Euro 89,00-koopje toch?

Batterijduur is oke, ca.4.00 uur lang kun je video's kijken.

Groetjes,

J.C.Postma.
  • Accuduur 9
Product een paar dagen in bezit
Deze tablet (K701) sinds vorige week in ons bezit. Prima tablet, lange accu levensduur, snel, alleen het geluid vinden wij tegenvallen. Om het geluid een beetje te horen moet je de tablet uit het hoesje halen. Het geluid staat voluit. Onze vorige tablet van de veronica actie (M712) heeft een veel beter/harder geluid.
  • Beeldscherm 5
Eerste tablet, Bij Veronica actie

internet redelijk snelheid,voor game's werkt goed

min punt:accu 2,5 uur snel leeg.kijk hoek van Beeldscherm slecht.
6,7
Product een paar dagen in bezit
Besteld bij Veronica voor de kinderen. Op zich voor het geld dat je betaald leuke tablet, accu mins inziens wel heeeeel snel leeg. Grootste probleem is echter dat de wifi extreem slecht is. Ik heb alles goed ingesteld en de router is pas paar weken oud en gewoon prima. Zelfs vijf meter van de router valt wifi verbinding constant weg, youtube filmpjes kijken kan niet eens. Vanaf dag een gemaild met Empire: nu mag ik hem op eigen kosten retour sturen en dan gaan ze hem nakijken!! Heb gemaild dat ik het daarmee niet eens ben. Tablet is vanaf moment van leveren al niet goed (dus 'ondeugdelijk product') en dat ik dan kosten moet maken voor verzending vind ik niet acceptabel. Ik wacht de reactie even af...
7,3
  • Accuduur 7
Product een paar dagen in bezit
Eerste tablet. Veronica actie. Deze valt niet tegen na de tegenvallende recensies van de vorige tablet (M712). Alles werkt. Internet, mail, films kijken. Behoorlijk snel. Compleet geleverd met hoesje en pen (wat overigens alleen geleverd werd als je al lid was van Veronica). SD kaart erbij besteld van 4 GB, kreeg er een van 8 GB. Geen klachten tot dusverre dus.
  • Accuduur 7
Product een paar dagen in bezit
Tablets gisteren ( 05-03-2013) binnen gekregen inclusief pen en tablet hoes.

Beeld is perfect,opstart is oke en accu duur acceptabel.

Alleen op het moment nog WIFI problemen,kan geen verbinding maken.

Iemand suggesties i.v.m. WIFI.
  • Opstartsnelheid 9
  • Accuduur 8
Product een paar weken in bezit
Ik kan er mee wat ik er mee wil. zoals, surfen, skypen, emails checken. spelletjes en muziek luisteren en film bekijken.