Empire Electronix M712 7,0 inch / zilver / 4 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Empire Electronix M712 7,0 inch / zilver / 4 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

jppe50 14-05-2015

Heb dan de M712.
Moet zeggen heb er desstijds 2 besteld, en nog geen problemen mee gehad.
Start snel op, goed en geen haperend beeld.
Lange accuduur, opladen duurt zo'n anderhalf uur.
Wifi werkt perfect, met exstra geheugenkaartje erin werkt de M712 tablet ook perfect.
En apps downloaden werkt perfect.
een film/video kijken loopt lekker.
En muziek werkt ook prima, en ebooks zijn zo erop gezet.

Mijn enige minpuntje is : Als je hem in de zon gebruikt, je moeilijk alles goed ziet op je scherm.
Maar ja als dat het enige is, verder zeer goed!

janruijsch 29-10-2014

Heb deze tablet gekregen bij veronica,achteraf blijkt het echt een weggevertje is want hij is zo super slecht dat ik hem persoonlijk nooit gekocht zou hebben.
hij doet het even en dan komt het android poppetje in beeld en is hij niet meer te bedienen.
met andere woorden het is een waardeloos ding.

a stax 20-05-2014

Het apparaat start op tot het blauwe beeld met slotje. Verder reageert het niet op welke beweging of actie dan ook. Accu helemaal ontladen en opnieuw opstarten helpt ook niet.
Website Empire niet te bereiken; ook niet telefonisch.
Waardeloos tablet met waardeloze/geen ondersteuning van Empire.

hemer850 19-08-2013

in januari of zo iets aan de veronica actie mee gedaan . Kreeg tablet redelijk snel . Na twee maanden stuk . Wilde niet meer opstearten (bleef hangen bij het android poppetje) . Opgestuurd en na ruim twee mannden eindelijk een andere . Deze weigerd nu ook op te starten (Dezelfde storing). overweeg niet meer op te sturen. Krijg ik weer een andere die natuurlijk ook na een paar maanden de geest geeft.
Voor mij geen empire meer

Caro41 20-08-2013

Zelfde verhaal, de eerste ging kapot, opgestuurd en na 2 maanden kreeg ik een nieuwe en wel de M805. Doet het goed, maar houdt niet over (youtube filmpjes duren een eeuwigheid).

Bert71 06-01-2014

nee, het is bepaald geen A merk. En partijen als Veronica en Telegraaf maken zichzelf belachelijk door te stellen dat deze oorspronkelijk 200 euro kostte. Maargoed, het door u beschreven probleem is eenvoudig op te lossen: druk langdurig (iets van 30 seconden) de een/uit knop in, totdat er weer een logo in beeld komt. Dan start hij weer normaal op

ruby3 04-01-2014

Ik heb nu de 3e ontvangen, de 1e deed helemaal niets meer opgestuurd en kreeg zeer snel een andere die bleef hangen op het android poppetje weer opgestuurd heb nu het 3e exemplaar ontvangen en heb weer het zelfde probleem ook hangen bij het opstarten het android poppetje, ben er klaar mee. Het is een
waardeloos product

Elly 712 28-07-2013

M712 met 3G verbindingsmogelijkheid.

Omdat mijn Viewpad van Viewsonic bij het in bed WordFeud spelen te vaak uit mijn hand gevallen was (ik viel in steeds slaap) werkte hij op een gegeven moment wel, maar haalde alles door elkaar. Vandaar dat ik een nieuwe zocht. Niet meer te koop, helaas.
De M712 kocht ik via internet omdat erbij stond dat je hem met een dongle een 3G verbinding kon maken. Ik had een abonnement dongle van Vodafone en aangezien dat ook een HUIAWEI is bestelde ik de M712. De dongle paste dus nergens in. Een verlengstukje gekocht voor 12,95. Toen werkte de 3G nog niet. Het nummer van de HUAWEI die genoemd werd en die van mij (E173) verschilde, zag ik ineens. De genoemde Huawei was niet meer te koop. Een paar maanden later zie ik hem toch wel ergens te koop staan. Het ding kost 44 Euro. Tja, gaat dan wel veel geld kosten, maar werkt het dan?
Is er iemand die hiermee ervaring heeft?
Heel fijn, schrijf ik verhaal neer blijkt aan het eind dat je een account moet hebben bij Kieskeurig!

Jacq loon 16-07-2013

Ben er goed tevreden. Gebruik bijna dageklijks en in mijn bed. Via Wifi goede ontvangst en met facebook en twitter heerlijk "spelen" Ook programmas "gemist" regelmatig bekijken. Leuk ding voor die prijs !!

carguus02 20-05-2013

Pas afgelopen week gekocht maar wifi werkt totaal niet
kan geen verbinding krijgen hij kan niet een een net werk vinden heb alles geprobeerd maar helaas heb in middels veel spijt van heb tenslotte toch 125 euro voor betaald

wie kent dit probleem

hennieonderwater 29-07-2013

hallo ik heb hem bij het veronicablad maar inderdaad. maar kan ook geen verbinding krijgen jammer ik heb hem nodig als ik in het ziekenhuis ligt

Schuimpje37 02-06-2013

k had de Empire Electronix M712 tablet gekocht bij de Veronica gids.
Ook hij kon geen netwerk vinden. Ik ben naar hun site gegaan en heb daar mijn klacht neergelegd. Uit eindelijk mocht ik hem terug sturen en ook zij vonden het probleem. Gisteren heb ik mijn nieuwe tablet (ander type) binnen gekregen en deze doet het super!
Het heeft allemaal wel lang geduurd, maar dat was het wel waard!

miranda40 15-05-2013

Enige tijd geleden via veronicagids gratis tablet gekregen Empire Electronix M712 .
Allereerst zullen we deze tablet binnen krijgen binnen 14 dagen na betaling van het abbonnement,met gratis pennetje.Tablet kwam 4 weken later zonder pennetje deze werdt na 2 weken weer gelevert.Eenmaal tablet binnen heeft die ongeveer 3 weken gedaan wel erg traag,steeds uitvallen en op gegeven moment deed die helemaal niks meer.Contact opgenomen met empire,tablet opgestuurt met alle toebehoren,zou binnen 14 dagen nieuwe tablet krijgen was inderdaad kapot nu inmiddels zijn we 7 weken verder en heb het nog niet binnen .2 keer gebeld en krijg steeds te horen slechte levering vanuit de fabriek en beloven elke keer weer dat die volgende week bezorgt wordt nog steeds niet dus hele slechte zaak!!!Geef ze nog 2 weken nog niet binnen zoek ik het hoger op !!!

anpoe 03-03-2013

Heb deze in de maand juli 2012 aangeschaft.
Toen was de prijs wel wat hoger dan nu, ben toch relatief te vreden over deze tablet, opstarten is soms wel wat traag,ook om dat er soms opgrades moeten gebeuren van aps, heb er:: redelijk veell boeken op staan lezen gaat prima, enkel in de zon gaat het niet-

v d lee 09-09-2013

fijn voor u deat U tevreden bent ik helemaal niet hij doet het nu al niet meer en lees ook vele reviews van mensen die totaal niet tevreden zijn U bent volgens mij de enige

compilux 08-02-2013

na opladen en gebruik na een uur batterij leeg Waneer opgeladen en niet opgestart is de batterij al na een halve dag leeg. Verder is de text slecht te lezen en pagina verversen zeeeeeer traag.

Slecht koop ook voor dat geld want er zijn al voor iets meer beter kwaliteits produkten te krijgen

marjetars 29-01-2013

het duurt erg lang voor dat de tablet opstart, luistert soms niet naar aan/uit knop.
als ik de email wil checken geeft hij steeds een foutmelding aan.
je moet soms meerdere keren drukken voordat hij reageert.
kortom geen fijne tablet om mee te werken.
maar ja voor deze prijs kun je ook iet veel verwachten.

sholaama 28-01-2013

Het beeld loopt vast iedere keer en hij onthoudt ook niet de wifi.Gaat iedere keer van het internet af niet leuk.Ik ga maar eens terug naar de winkel denk ik.

HeinzW 08-01-2013

Tablet M712 besteld bij Veronica-actie omdat specs goed aansloten bij wat ik met een tablet wilde.
Na enkele dagen haperde de standby: iedere keer moest met een omslachtige procedure opnieuw helemaal opgestart worden. Per email contact opgenomen met Empire Electronix. Werd snel en goed op gereageerd. Aangedragen oplossingen bleken niet te werken. Aangeboden werd om de tablet op te sturen (op eigen kosten!), waarna ik na enige tijd(!!) een nieuw exemplaar zou ontvangen. Dat is na enkele weken gebeurd. Na reclame hierover, werden ook de verzendkosten vergoed.
De nieuwe tablet heeft enige weken prima gewerkt, maar begint nu wat kuren te vertonen, zoals ook in andere reviews
vermeld: vooral rond opladen en Wi-fi; Android-logo zichtbaar en verder gebeurt er niets. Na enige keren aan- en
uitzetten lukt het dan soms om de tablet op te laten starten. Ook het connecten met Wi-fi wil nog wel eens moeilijk verlopen.
Voor wat ik van een tablet verlangde, slaat de M712 -zeker gezien de Veronica-prijs- geen echt slecht figuur. Blijft
natuurlijk wel de eis, dat de tablet werkt. Ik wacht dit verder af en zal indien nodig, weer gebruik maken van de
ondervonden (goede) service en garantie.

sikking 25-01-2013

Ik heb hetzelfde probleem gehad met de M712 van Veronica. Binnen 3 dagen had ik een nieuw tablet ontvangen een D709.
Compliment voor de geweldige service.

Robbee 31-12-2012

Ik zou graag een positief verhaal neerzetten over de tablet en Empire Electronix, maar helaas.
De tablet loopt telkens vast. De aan/uit knop reageert vaak niet. En dan heb je toch echt een probleem.
De accu duur is kort en dat komt mede omdat de capaciteit niet 2500mAh is, maar slechts 1500mAh. En dan is de cpu ook nog eens niet de beloofde 1,2 gHz maar slechts 0,8 gHz. Het geheugen/memory is veel lager, slechts 354MB en geen 512MB. Tja, dat zijn toch belangrijke aspecten.
Hier zijn de mannen van Empire Electronix ook over ingelicht maar het blijft onbevredigend stil van die zijde.
ALs men een goede service heeft zou je het snel moeten oppakken en zorgen dat de klant een tablet krijgt die goed functioneert en aan alle beloofde specs. voldoet. En dat gehééééél kosteloos. Ik ben niet de enige met dit probleem. Als je oa. bij Tweakers kijkt zul je ook berichten van ontevreden gebruikers lezen.

Ik dacht dat de service bij Empire Electronix hoog stond aangeschreven maar tot nu toe verneem ik daar niet veel van. Maar wat niet is kan komen. Ik hoop dat zij het alsnog netjes afhandelen. En dan zal ik zeker een update geven. Maar tot die tijd .............. ik ben benieuwd en zeer teleurgesteld.
Eerst bijna twee maanden wachten op levering en al een paar weken grote problemen. Ik vind trouwens dat Veronica ook zwaar tekort schiet. Per slot hebben zij het product aangeboden. En zouden zij de zaak netjes moeten oplossen.

RonnieN 18-12-2012

Meegedaan aan veronica actie.
We hadden problemen die door Empire Electronix net en snel zijn afgehandeld. Goede service van Empire Electronix.

Over de tablet zelf: mooi scherm, opstarttijd redelijk tot goed (neem ook de prijs in beschouwing).
Accuduur lijkt inderdaad wat lastig, zoals andere reviews ook al aangeven. Maar dit moeten we nog meer ervaren bij uitgebreider gebruik.

fiat1100r 17-01-2013

hoe heb jij dat gedaan? ben al een maaand bezig om de kosten terug te krijgen mailen mailen..brieven invullen enz. en bewijs dat ze het beloven en vele telefoontjes van min 15 min wachttijd enz .. ik vind het het slechtste bedrijf wat ik mijn leven heb gezien !!!!!stuk krijgen en dan je eigen verzend kosten betalen en stuk terug ktrijgen en dan wegkriupen ok hoor het wel

Robson1968 17-12-2012

Gezien de prijs (veronica aktie 75 euro incl abonnement), zeker niets te klagen. Apparaat start sneller op dan mijn pc of laptop of gsm. Kleuren zijn goed. Afbeeldingen zijn scherp. Camera is wat minder goed bij binnenopnames. Filmpjes speelt hij goed af en ebooks zijn goed te lezen, na het downloaden van de juiste readsoftware.

Enige grote minpunt is de WIFI. Ik moet soms 10-15x opnieuw alles instellen voordat het apparaat eindelijk de verbindingen in de omgeving scant, maar als hij dat doet, heb ik ook gelijk verbinding en doet 'ie het ook goed. Maar dat kost me soms dus 10-15 minuten, omdat het apparaat soms gewoon weigert. Blijven proberen. Soms ook onduidelijk wat je nu wel of niet moet aanvinken. Al met al een goed apparaat (en zeker geen maandagochtendproduct, zoals sommigen helaas hebben ervaren). Voor het WIFI-probleem zal ik ook eens contact opnemen met Empire Electronix.

Daniella13 12-12-2012

meegedaan met de veronica actie, waarmee je deze tablet kreeg, bevalt op zich goed, werkt alleen wel wat traag op internet, en reageert niet altijd op het aanraken.
Heb inderdaad ook de bekende opstartproblemen, zodra de accu leeg is, en je de tablet oplaadt en deze daarna weer aan wilt zetten, krijg je het android poppetje in het scherm en reageert de tablet nergens meer op. Na een paar keer aan en uit zetten doet hij het wel weer en werkt de tablet weer als vanouds.

keetje51 13-12-2012

ik lees net dat je problemen hebt als de accu te lang aan de lader heeft gezeten dan doet hij dit en als hij helemaal leeg is doet hij het ook ik zet hem meestal een dik uur aan de ;ader ik heb geen enkel probleem dat hij soms niet goed reageert dan heb je waarschijnlijk te gladde vingertoppen maak ze een beetje vochtig en dan doet hij het wel.ik heb mijn tablet nu al een dik anderhalve maand en geen problemen mee we hebben er 2 en mijn dochter heeft er ook 1 allemaal zonder problemen.succes er mee

MinoesPebbels 10-12-2012

Voor de prijs is het best te doen.
Groot scherm,duidelijk en goed overzicht op internet,facebook en hyves.
Minder vind ik de accuduur ook kan ik geen spellingscontrole aanzetten of vinden tijdens het typen.
Met en zonder pen reageerd hij supper snel.
Geluid hard en duidenlijk.
Kan geen t-mobile draadloos internet op krijgen helaas.
Flashplayer voor sommige spelletjes op internet doen het niet op deze tablet.
Software geen cd of automatische te downloaden zit er niet bij of wordt niet vermeld.
Verder ben ik wel te vreden.

Robin_66 10-12-2012

Via Veronica Magazine 3 stuks aangeschaft.
Voor een tablet voor €75,= een goed apparaat. Ziet er goed uit met metalen huis. Tip: De standaard beschermfolie op beeldscherm gewoon laten zitten, want deze zit er strak op en werkt als screenprotector goed. Het aanraakscherm blijft goed werken.
Alle apps werken goed; ook de nieuwe/extra apps die ik erop heb gezet. De 32 GB class 10 SD kaart van Sandisk wordt herkend en leest en schrijft lekker snel.
Af en toe wat kleine opstartproblemen, maar na herstart werkt tablet altijd goed. Het best is om tablet altijd stand-by te laten staan, want dan is apparaat in 2 seconden opgestart.
Ook de diverse media (muziek en video) worden goed afgespeeld met nieuwe app. Beeld ziet er goed uit en zelfs ondertitleing is leesbaar. Kleuren zijn netjes en details voldoende. Ook als e-reader goed te gebruiken, maar net als bij elke tablet niet buiten leesbaar.
Wel is aansluiting voor hoofdtelefoon kwetsbaar, een kleine beweging en weg is het geluid. Ook de aansluiting voor laden is matig. Let op met het aansluiten van het laadstekker. Met beleid gaat het goed.
Kinderen spelen diverse spelletje en zijn zeer tevreden over werking en snelheid.
Al met al een nette tablet voor een scherpe prijs.

Marcootjedevrflupje 02-12-2012

Accu was telkens snel leeg. Loopt vaak vast en is nu helemaal niet meer aan de praat te krijgen. Deze rommel is zelf de lage prijs niet waard.

Robbee 31-12-2012

Dat is niet zo vreemd want er zit maar een accu in met een capaciteit van 1500mAh en niet de beloofde 2500mAh. Het vastlopen is ook niet zo vreemd want het werkgeheugen is geen 512mB maar 354mb. De processor is geen 1,2 GHz maar 0,8 GHz. Opslag is geen 4Gb maar minder dan 3Gb. Alles is naar beneden afgewaardeerd.

SVW2000 26-11-2012

Zeer slechte tablet. Gezien de prijs had ik er niet veel van verawacht. Deze tablet valt daar nog ver onder! Heel traag, accu is snel leeg en loopt steeds vast. Ik mag ook van een goedkopere tablet verwachten dat je er redelijk op kan surfen. Ook hier is deze tablet niet goed. Deze tablet was inderdaad van de bekende actie van Veronica Magazine. Als ik dit eerder had ontdekt, dan had ik deze niet besteld.

keetje51 29-11-2012

Ik begrijp niet dat er zoveel van deze tablets niet deugen.We hebben er zelf 2 en mijn buren hebben er ook 1 allemaal tevreden is echt niets mis mee.een ieder die er een heeft zou ik willen aanraden contact op te nemen met veronicamagazine want je hebt toch 2 jaar veledige garantie succes.

Linnie67 24-11-2012

Na een eerdere niet zo positieve revieuw hebben we nu een nieuw exemplaar ontvangen. Alles zag er goed uit en werkte naar behoren. Maar helaas weer hetzelde probleem als bij het vorige exeplaar; na het opladen is hij niet meer aan te krijgen en veschijnt er een groen soort robotje in beeld en gebeurd er verder niets meer. Einde verhaal ook dit weer bij de nieuwe m712 van Empire Electronics. Voor ons geen nieuwe meer, het vertrouwen in dit tablet is volledig weg.

peltje 22-11-2012

fijn klein apparaat ligt prettig in de hand, aanraakscherm werkt goed ook met pennetje. snelle download van apps. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Service prima gebeld door toedoen fout onzelf binnen een uur telefoontje terug. wij zijn tevreden

Peggy_20 11-11-2012

Ik had geen hoge verwachtingen van deze tablet gezien de prijs die ik ervoor heb betaald, maar het viel me toch nog tegen.
Het aanraakscherm werkt niet goed, apparaat start langzaam op en maakt nu ook nog eens geen verbinding meer met het internet. Ik heb van alles geprobeerd, netwerk opnieuw ingevoerd, fabrieksinstellingen teruggezet maar het mocht niet baten. Ik ben er klaar mee, de tablet gaat terug naar de leverancier.

keetje51 21-11-2012

Ik heb dezelde tablet,ik ik ben er heel tevreden mee hij start goed op beeld is goed geluid is goed bij aanraking van het beeld doet het ook direct.ik heb wel meer gelezen of ze zijn stuk of is iets anders mee.als ik jou was zou ik even contact opnemen voor een andere want die van mij is perfect ik geef hem zelfs een 8,5

Linnie67 10-11-2012

Apparaat functioneert niet lekker. Start moeizaam op, blijft hangen en is traag als hij het wel doet.
Oplader bij start al stuk. Na 2x opladen blijft de tablet hangen en is niet meer aan de praat te krijgen. Teruggestuurd (verzendkosten zelf moeten betalen) Empire Electronix deed vervolgens de belofte binnen 1 week een nieuwe te sturen. Dit gebeurde niet. Toen de belofte dat half oktober een nieuwe zending kwam en wij dan een nieuwe kregen. Het is bijna half november en we hebben nog steeds geen nieuwe ontvangen. Hoor om mij heen veel dezelfde klachten over het tablet en zending van een nieuw tablet.

keetje51 25-11-2012

kijk even of hij wel op de fabrieksinstelling staateen vriendin van me hat het zelfde probleem nu hij op de fabrieksinstelling staat is het goed.op een of andere manier stand die van haar er niet op.succes anders even contact opnemen je hebt toch 2 jaar garantie.het moet goed zijn die van mij is perfect.ik geen die van mij een 8,5