Yarvik TAB275EUK GoTab Ion 7 zwart - reviews

Review score
  • Beeldscherm 7
  • Opstartsnelheid 8
  • Accuduur 8
Product een paar dagen in bezit
Deze Yarvik een paar dagen getest en wordt nu gebruikt door iemand die er onder andere wordfeud op speelt.

Gezien de prijs, het blijft een budget tablet, viel de tablet mij enorm mee. Zit goed in elkaar en voelt solide aan. Rechtop voelt de rand ietwat scherp aan, maar dat kan persoonlijk zijn.

Beeldscherm viel mij niet tegen, maar gewend aan een iPad 3 viel mij de helderheid enigszins tegen. Scherm was

Reactie van het touchscreen viel mij ook mee. Af en toe een kleine vertraging, maar zeker niet hinderlijk.

Voorzien van de nieuwe versie van Android en dat zit ook prima in elkaar. Na registratie van een gmail account, was het downloaden van diverse apps geen probleem.

Opladen gaat via 220V prima, maar via de USB is het wel van belang dat de USB poort voldoende capaciteit heeft. Naast een PC van een paar jaar oud, wordt de tablet niet opgeladen. Geeft wel aan dat hij opgeladen wordt, maar na een paar uur verwacht je toch dat de batterij vol is.

Al met al een prima tablet voor email, games en dergelijke.

Mvg, Apple2Repair