Dell Venue 7000 11 Pro 27,4 inch / zwart / 64 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dell Venue 7000 11 Pro 27,4 inch / zwart / 64 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bielok 16-05-2014

Een mooie snelle tablet, ik was er erg tevreden mee totdat er, na een week, geen geluid meer uit de speakers kwam. De tablet terug naar de leverancier (4Launch) en na 3 weken kreeg ik hem terug. Ik kreeg helaas geen nieuwe, wat ik wel had verwacht, maar hij was gerepareerd. Resultaat was een dure tablet van € 1136,- met een krakend scherm, een scheurtje in het buitenste frame en nog meer onplezierige zaken. Volgens mij is dit de mooiste tablet die er te koop is en als er niets kapot gaat zul je er veel plezier aan beleven. Gaat er wel iets kapot dan wordt je tablet door Dell uit elkaar gerukt om hem te kunnen repareren en krijg je een kneusje terug. Zeer slechte service van Dell. Dit is mijn eerste en ook mijn laatste Dell product.