Tefal EasyGliss Stoomstrijkijzer FV3930

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EasyGliss Stoomstrijkijzer FV3930 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ellen 11-08-2018

Waardeloos

Waardeloos ding. Bij elke strijkbeurt gebeurt het dat hij nadruppelde en dan komt er een bruine drab mee met als gevolg vieze vlekken. Ook komen er vanaf het begin rare witte vlokken uit. Lijkt op kalk, maar wij hebben kalvrijwater dus dat kan niet. Die vieze vlekken gaan er in witte kleding niet meer uit. Lijkt wel roestwater.

Pluspunten

Minpunten

• kunt slecht zien hoeveel water erin kan
  • Vieze bruine drab bij stoom
  • Vieze witte vlokken bij stoom

browny 07-06-2017

doet precies wat hij moet doen, goed strijken

in kort:
goed werkende stoomstrijker zonder nonsens

Ik had een philips en twijfelde erg om de tefal te nemen. Ik heb hem nu 2 weken en gebruik ze veel voor blouses.

postief:

- gewicht van strijkijzer (staat nooit bij de specificaties)
- voldoende stoom
- strijkt lekker licht.
- snoer voldoende lang
- krachtige stoomstoot knop (werkt heel goed)
- eenvoudig water bijvullen
- gewoon water gebruiken, 3 x pj reinigen (achterzijde losdraaien)

note: druppelen zoals een andere gebruiker aangaf deed hij 2 x de eerste keer in gebruik, daarna niet meer (nieuwigheid?)

Ik zet hem op het heetst en dat gaat uitstekend bij blouses.

waterreservoir is niet groter/kleiner dan ik gewend ben.

Kortom: goede aankoop geen spijt van en dat voor 35 euro via onlineshop.

Pluspunten

• snoerlengte
  • stoomkracht
  • strijkt licht (zool)
  • gewicht
  • stoomboostknop

Minpunten

• geen

Sajnikanth 02-05-2016

Excellent product and great value for money

The Tefal Steam Iron performs very well on all sorts of fabric. It heats up quickly and the steam iron function makes ironing very easy. Keep a bottle of water handy to refill while ironing and this is as good as the most expensive iron you can get. All in all, a great buy.

Romano 29-04-2016

Hittebestendig

Strijkijzer is gebruiksvriendelijk, alleen lekt het vloeistof of je het nou half of driekwart vult. Voor de rest wordt komt het snel op temperatuur, hoogste stand neemt 30-40 sec in beslag. Prijs - kwaliteit verhouding uitstekend.

Lisa 11-04-2016

Review Tefal

Ontzettend fijne strijkijzer. Prettig en makkelijk in gebruik. Het strijkijzer is heel licht en daardoor handig om te gebruiken. De veiligheidsstop is ook heel handig.

Liz 11-04-2016

super fijn strijkijzer

Weer voor een Tefal strijkijzer gegaan, hij is super fijn, gladde onderkant, makkelijk als je kledingstukken heb met knopen , hij is makkelijk in gebruik en licht. En wat ook handig is hij schakelt zich eigen uit als je hem vergeet.
En ook fijn dat als je hem vergeet uit te zetten dat hij zich zelf uit schakelt

r. lindeboom 11-04-2016

Tefal strijkijzer

Dit strijkijzer werkt heel fijn, wordt goed warm en is makkelijk in gebruik. Ook de stoomfunctie werkt goed.

Huisvrouw64 06-10-2015

Wederom voor Tefal gekozen en totaal geen spijt van. Gladde onderkant waardoor je zo over je overhemden glijdt. Strijken was niet bepaald mijn hobby maar ik heb er zelfs plezier in tegenwoordig. Lichtgewicht, blij met automatische veiligheidsstop. Ik strijk op de zolder en als er plots iemand aan de voordeur staat, vergat ik nogal eens dat mijn strijkbout nog aan stond. Deze strijkbout denkt met je mee! Het waterreservoir is inderdaad snel leeg, maar dat was met mijn vorige Tefal ook het geval. Ik heb toch 1 minpuntje: het waterreservoir is te donker (paars) gekleurd, waardoor je het waterniveau niet goed kunt zien, vooral s'avonds niet bij kunstlicht. Verder een prima strijkbout voor mooie prijs!

speelzolder 28-05-2015

Het enige probleem met deze strijkbout is dat je ermee moet strijken. Maar omdat dat karweitje nu eenmaal moet gebeuren kan je het beste deze strijkbout gebruiken. Makkelijk in het gebruik en ook niet te zwaar.