Philips SteamCleaner Multi FC7012

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SteamCleaner Multi FC7012 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

trots 05-07-2018

lekker klein en hanteerbaar

het water reservoir wat aan de kleine kant
maar kan snel worden gevuld met water
ik vind hem fantastische.

Pluspunten

• makkelijk te hanteren
  • goede stoomkracht
  • fijn apperaatje

Minpunten

• klein water reservoir
  • geen

Richard 01-03-2017

Meest waardeloze product ever

Voegt niets toe en maakt echt niet eer schoon dan een sopje zou doen. Hoop werk (heel snel leeg) voor nul resultaat. Niet kopen dus

Minpunten

• Reinigt niet echt
  • Haalt ook geen kreukels weg
  • Totaal geen effect op vlekken op bekleding \
  • Geen resultaat op marmer
  • Geen effect op kalkaanslag

tom03 31-08-2014

Praktisch en handzaam schoonmaak apparaat. Snel in gebruik en hoewel het waterreservoir ietwat aan de kleine kant is, is het product gelijk weer gebruiksklaar na het hervullen. De schoonmaak hoesjes zijn goed wasbaar.

Ethel1975 30-08-2014

Ideaal voor je keukenblad en badkamer, vooral tegels en douchewand wordt mooi schoon. Wel even na doen met droge doek. Snoer is net lang genoeg, vul reservoir niet groot waardoor je het wel af en toe moet bijvullen maar verder zeer handzaam apparaat.

Andre-Marianne 27-08-2014

Na eerst jaren met veel plezier gebruik te hebben gemaakt van onze professionele 'gele' stoomreiniger kregen we het idee om een handzame stoomreiniger voor de kleine huis, tuin en keuken schoonmaakklussen er bij te nemen. Een zoek- en vergelijkingstocht onder de handheld stoomreinigers leverde ons de overtuiging en het gevoel om te gaan voor de Philips Steamcleaner FC7012/01. Onze keuze is een goede keuze geweest want we zijn erg tevreden over het gebruik en de resultaten van deze kleine krachtpatser.
De stoomreiniger werkt eenvoudig: eerst het waterreservoir vullen, de aan/uit knop in de goede stand zetten, iets minder dan een minuut wachten totdat de stoom is opgewekt en daarna de andere knop indrukken om het apparaat te laten stomen. Met het precisiemondstuk kan zeer gericht worden schoongemaakt, de vier bijgeleverde microvezelschijven zijn te gebruiken voor het meer vlakke schoonmaakwerk. De reinigingscapaciteit is indrukwekkend, het apparaat geeft binnen no-time stoom (in vergelijking tot de grote 'gele’) en de handzaamheid is prettig. Wel hebben we twee punten van kleine kritiek/aandachtspunten voor Philips: de omvang van de inhoud van het waterreservoir had iets groter mogen zijn, deze is nu vrij snel leeg. Ook zou de stroomsnoer iets langer mogen zijn dan die nu is. Verder een prima apparaat en goede aanvulling op onze grote 'gele'.

AS86 22-08-2014

Deze stoomreiniger is handig in het gebruik; snel klaar en je hebt geen extra schoonmaakmiddelen nodig. Ideaal in de keuken (aanrecht) of in de badkamer (o.a. douche). Het reservoir is klein waardoor je regelmatig moet vullen.

FamKuipers 12-08-2014

Compacte en lichtgewicht stoomreiniger. Door de driehoekige pad kun je zelfs tot in kleine hoekjes komen. Ook de rondingen in mijn douchewand worden moeiteloos schoon. Na het gebruik van de stoomreiniger met een droge doek de oppervlaktes droog wrijven en zowel glas als tegels blinken.

Klein nadeel vind ik het kleine waterreservoir waardoor je regelmatig moet vullen.

linda2115 06-08-2014

Een heel handig apparaat. Doordat hij compact is makkelijk in gebruik. Maakt goed schoon. Veel extra doekjes. Enige kleine nadeel vind ik het snoer. Is wel lang maar ik heb in mijn badkamer geen stroom dus had een verlengsnoer nodig. Draadloos zou in mijn geval helemaal super zijn.

Karin979 05-08-2014

Erg handig apparaat. Heeft een lange electriciteitsnoer. Waterreservoir is makkelijk bij te vullen. Reinigingsvlak is in een driehoeksvorm. Warmt snel op. Maakt goed schoon. Geen gesleep meer met emmers water.