Philips PerfectCare Expert GC924102

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Expert GC924102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ether Martens 15-12-2015

geweldig apparaat, strijken gaat zeer goed en vanzelf zonder moeite.
Het bijzondere aan het apparaat is dat men nies hoeft in te stellen voor de soort stof die moet worden gestreken.

Marrigje 04-12-2015

Wat een gemak. Het wordt super leuk om nu te strijken! Enorme stoomkracht waarmee de kreukels er uit vliegen. Je hoeft bijna geen druk uit te oefenen op het apparaat.

apmruijs gmail 16-01-2015

Gemakkelijk in gebruik, het waterresservoire is er gemakkelijk af te halen en te vullen met
kalk vrij water

D. de Saire 29-12-2014

Waterreservoir is afneembaar apart van de strijkbout dat geeft een veilig gevoel(Elektra). En de strijkbout kan klem gezet worden waardoor het risico van vallen veilig en beschadiging beperkt.

John887 17-12-2014

Het is ons aller eerste stoom strijkijzer systeem we hebben hiervoor altijd een normale strijkijzer gebruikt. We vonden dat het hoogtijd was voor iets nieuws en kwamen hierop terecht zonder enige twijfel de beste stoom systeem die er momenteel verkrijgbaar is. Het is absoluut een aanrader!

fam. van der Heijden Klompers 06-12-2014

Prima toestel . Gaat als boter door de moeilijkste kreukels. Had eerst een zeer dure professionele stoomstrijkijzer maar na jaren van trouwe dienst is dit mijn vervanging.

1970sjaantje 06-12-2014

Ik vind het apparaat erg groot en de snoer is niet of niet handig op te bergen. Hij past in ieder geval niet in de houder.

A. Stein 03-11-2014

We hebben hiervoor ook een Philips stoomstrijkijzer gehad. De GC9241/02 is veel moderner en heeft meer bar en een betere strijkzool. Gaat ons ongetwijfeld goed bevallen net als de oude!