Philips PerfectCare Aqua GC8622

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Aqua GC8622 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mariel 14-11-2016

Super strijksysteem!

Heel fijn apparaat! Had ik veel eerder moeten doen. Snel klaar met strijken. Je hoeft niet bang te zijn dat je hem aan laat staan, doet het alleen als je strijkt. Niet nodig om te wisselen met verschillende stofsoorten. Zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Ideaal systeem, groot waterreservoir
  • Alle stofsoorten op één stand
  • Makkelijk in gebruik
  • Geen zwaar strijkijzer meer in de hand

Minpunten

• Niet ontdekt!

Mieke te G. 19-05-2015

Strijkt perfect. Door de Eco stand is de stoomtoevoeging goed te reguleren. Makkelijk dat het strijkgoed achter elkaar weggewerkt kan worden zonder op afkoeling te moeten wachten.

Bekir1982 08-05-2015

Het is een heel handige en goede apparaat voor een leuke prijsje. Het wordt ook een mooie moederdag cadeau. Zij zou dit apparaat al lang willen hebben en dat heeft zenu. :))

Maij Erkens 08-05-2015

Is een heel fijn strijkijzer. Gezien en geprobeerd bij iemand anders. En aan gezien ik heel veel was heb is dit het perfecte strijkijzer voor mij

sonnemans-van Ballegoy 06-05-2015

zojuist in gebruik genomen. strijkt gemakkelijk met een zeer eenvoudige bediening. Het resultaat voldoet geheel aan mijn wensen.

LianneW 05-05-2015

Fantastisch apparaat!! Ik ben nog nooit zo snel en zo makkelijk door m'n strijkvoorraad gevlogen. Absolute aanrader!

Sas1986 02-05-2015

Werkt super, strijkt heel goed en kost geen moeite want je strijkt alles is no-time glad!
Ook fijn dat die aangeeft wanneer die ontkalkt moet worden!

Manfred22 24-04-2015

Heerlijk strijken zo klaar...
alleen het kabel is wat lastig. Ik heb geen 'bijpassende' strijkplank en moet het reservoir op een kruk naast de plank zetten en kan hem niet op de kast erachter plaatsen omdat het kabel te kort is.
Net jammer

ilseke1983 18-04-2015

Het apparaat vandaag aangekocht, omdat het oude apparaat wat storingen begon te geven. Goed apparaat. Na 1 strijkdag al zeer tevreden! In Eco en Normale stand.

kaatje 123 15-01-2015

t is een heel goed stoomstrijkijzer, ligt gemakkelijk in de hand, heeft verschillende mogelijkheden, is gebruiksgemakkelijk en heel degelijk

svenb123456 08-01-2015

eindelijk de hemden van mijn man maar aan 1 kant strijken :)
super het twee liter waterreservoir.
mooi design

Leonie BvH 03-01-2015

Het strijkijzer bevalt super . het strijken is voor de helft verlicht.heeft een groot strijkreservoir, wat mij vele malen traplopen bespaart. Strijken wordt nog leuk zo.

tweelingv 02-01-2015

strijkijzer ligt goed ik de hand, is niet te zwaar en strijkt fantastisch. heeft altijd de goede temperatuur

klaas veen1914 02-01-2015

Mijn vrouw is beperkt in haar spieren, maar kan nu zelf weer wat strijken vanwege het lichte gewicht. vooral de super gladde en dunne zool is fantastisch.
Ook de manier van ontkalken is mooi omdat er achteraf geen dure ontkalk elementen gekocht hoeven te worden.
Wij hopen dat dit apparaat heel lang mee gaat.
Een werkelijk prachtig product.

Winnie1981 01-01-2015

Geweldig apparaat. Ik had een hekel aan strijken, maar ik heb met dit stoomsysteem binnen no time drie manden weggestreken. Past zich inderdaad aan elke stof aan.

Huismannetje69 01-01-2015

Lijkt een prima apparaat te zijn na paar dagen gebruik. Twee dingen zijn bij stoomstrijkijzer wel nadelig: je bril beslaat en condens slaat altijd neer op de vloer onder je strijkplank. Maar strijken zelf gaat prima.

Lieke26 30-12-2014

Alle kledingstukken kunnen gemakkelijk op een stand gestreken worden.
De strijkijzer is niet zwaar en je bent in korte tijd klaar met strijken.
Strijken wordt met deze strijkijzer bijna leuk!

Fieke Eindhoven 24-12-2014

Apparaat onderscheidt zich vanwege specificaties en gebruiksgemak, zoals de vaste temperatuurinstelling, stoomuitstoot over gehele strijkijzervoet en eenvoudig decalc-systeem. Ook ligt het strijkijzer goed in de hand.

NLW 24-12-2014

Ziet er goed uit. ligt goed in de hand. heeft een grote watervoorraad en is gemakkelijk in gebruik door zelfinstelling

1960g 22-12-2014

makkelijk apparaat!
eenvoudig te vullen, glijdt heerlijk en je hoeft niet op te passen met tere kleding!

JackyW 1966 21-12-2014

Prima apparaat. Slechts net in gebruik maar doet wat het beloofd. Voelt erg degelijk maar de tijd moet dat nog uitwijzen.

SylviaE1964 19-12-2014

Prima appraat, werkt zoals het behoort en geweldig strijken met die sensor in de zool, je kunt achter elkaar doorstrijken. Om het even wat je voor kledingstuk wilt strijken.

M.Thijssen 15-12-2014

Mooi apparaat. Werkt prima. Snel en gladde zool. Ook het automatisch aanpassen van de temperatuur is ideaal. Nooit meer te warm.

Mari2006 14-12-2014

Geweldig apparaat! Strijk makkelijk een berg was weg. Apparaat is snel klaar voor gebruik, goede handleiding en makkelijk in gebruik. Eerdere recensies gelezen over het niet op z'n achterkant neer kunnen zetten van het strijkijzer, maar ik plaats deze gewoon terug op het stoomstation, gewoon een kwestie van wennen zou ik zeggen. Daarnaast ook een reactie over de stoomknop die in de weg zou zitten, waardoor je hem snel "per ongeluk" zou gebruiken, maar ook hier heb ik geen last van. Ik gebruik de knop juist bijna constant met strijken zoals in de beschrijving staat vermeldt. Ideaal systeem, wil nooit meer naar het "oude" strijken terug.

Jansen1949 13-12-2014

Had al enkele jaren een strijksysteem van een ander merk in gebruik. Dat was stuk gegaan.
Nu een Philips strijksysteem GC8622/20 gekocht.
De eerste indruk is erg goed. Vooral het gebruiksgemak is belangrijk en scoort bij het eerste gebruik meteen goed.
Over de degelijkheid kan ik nog niets zeggen.