Samsung SC61A0 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC61A0 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Y. vd Meulen 26-11-2013
Geschreven voor: Samsung SC61A0 grijs

Voor dit model gekozen ivm de goede reviews op deze site. Vandaag de stofzuiger ontvangen en gebruikt. In vergelijking met mijn vorige (miele) is dit een mooi klein model. Motor klinkt erg zacht(heel prettig dus), stofzuiger zelf en slang zijn zeer wendbaar. Zuigkracht is groot, hoefde niet voluit want dan zat de vloerbedekking vast aan de stofzuiger. Goede prijs voor een erg goede stofzuiger! Zeer tevreden. Tevens gekozen voor bol.com ivm de 30 dagen bedenktijd.

the sidewinder 11-10-2013
Geschreven voor: Samsung SC61A0 grijs

Over het ontwerp van deze stofzuiger is goed nagedacht.
2 grote rubberen wielen aan de achterkant, 1 klein draaiwiel aan de voorkant en wat je bij andere merken niet ziet: nog een klein draaiwiel aan de achterkant.
De handgreep rust ook in de telescoopbuis. Een simpele maar doeltreffende manier. 2 merken stofzuigers heb ik al versleten doordat het misging met deze verbinding.
De stofzuiger is robuust en stabiel.Hij blijft goed staan op de trap. Ook onder het bed zuigen gaat makkelijk.
De aluminium telescoopbuis is licht en hopelijk stevig genoeg. De zuigmond is groot waardoor je sneller klaar bent.
De slang daarentegen is wat langer dan wat ik gewend ben.
In het begin haak je wat makkelijker in bv. een grote kamerplant maar dat is een kwestie van gewenning.
2400 Watt heb je helemaal niet nodig, op lager vermogen zuigt hij ook prima en is hij nog stiller.
Deze stofzuiger is toch wel veel stiller dan die ik eerst had. Bovendien beschikt hij over een hepa-filtersysteem.
Mooie stofzuiger voor een goede prijs.
Enige nadeel : ik kan nergens nieuwe stofzuigerzakken vinden (VP-78M type B). Dus als ik door mijn 2 bijgeleverde zakken heen ben heb ik een probleempje.

graag gedaan 14-10-2013

VCC 41 SERIE VCC 4191 VCC 61 SERIE VCC 6170
VCC 63 SERIE VCC 6360

hiemstra23 25-09-2013
Geschreven voor: Samsung SC61A0 grijs

Dit is gewoon een prima stofzuiger. Hij zuigt hard. Geestig vond ik wel dat hij toch heus gewoon geluid maakt (iets zachter dan bij andere merken). Maar goed, wat maakt het uit. Hij voldoet mij prima.

Sassi001 13-02-2013
Geschreven voor: Samsung SC61A0 grijs

Normaal schrijf ik niet echt mijn eigen ervaringen en lees ik wel altijd andere reviews. Maar nu moest ik gewoon wel melden wat voor een superfijne stofzuiger dit is! Pas een paar keren gebruikt maar indien ik van gedachte verander over een paar maanden zal ik het updaten. So far so good! Zuigt ernorm hard en dan staat ie nog niet eens op zijn hoogst. En inderdaad je kan gewoon een telefoongesprek voeren zonder dat het stoort. Wat een geluidsdemping zit erop! En dan de 360 graden meedraaiende slang! In 1 woord GEWELDIG! Top ding. plus hepa 13 filter, stofzak vol indicator. De stofzuiger is boven verwachting!!! En dat voor die prijs! Wij zijn er helemaal blij mee. TOP