Electrolux Z8820B blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Z8820B blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Juffietoo 21-07-2014
Geschreven voor: Electrolux Z8820B blauw

Bijna 3 jaar geleden aangeschaft, als beste uit de test van de consumentenbond. Het was een vrij dure stofzuiger, maar zuigt fantastisch. De pistoolgreep was even wennen en hij is wel vrij zwaar voor op de trap bv. Een maand geleden brak spontaan het mondstuk van de pistoolgreep af! Buiten de garantie, nieuwe kost €43.
Gelukkig heeft BCC contact gezocht met Electrolux en krijg ik kosteloos een nieuwe thuisgestuurd...

HeesJohn 28-04-2014
Geschreven voor: Electrolux Z8820B blauw

Prima stofzuiger, helaas degelijkheid een stuk minder van de slang, houdgreep. Service echter onovertroffen!!
4 jaar in bezit, tot nu alle stuk gegane onderdelen onder coulance vervangen door Electrolux dus ook na afloop garantie!

hcvddool 29-04-2014

Onze Electrolux UltraOne, ook ca. 4 jaar oud is inmiddels bij het grofvuil gezet. Nadat er al van alles meerdere keren kapot was gegaan, (bij slechts weinig gebruik !)bleek ookj het interne filter verstopt. Volgens de verkoper was dit niet te repareren. Weg ermee dus. Wij voelen ons ultiem bekocht met dit wanprodukt. Service ervaren wij ook waardeloos.

serdar 30-01-2014
Geschreven voor: Electrolux Z8820B blauw

Onze ervaring met de Electrolux UltraOne Z8820B is uitermate goed. Voorheen hadden we een AEG Electrolux zonder zak, deze hebben we voor alles gebruikt, ook tijdens de verbouwing van onze nieuwe woning. Waarbij geen enkele stofzuiger tegen bestand is, namelijk bouwstof. Daar kan geen enkele stofzuiger filter tegen. Daardoor is onze motor ook uitgebrand van binnen. En zijn we toen op zoek gegaan naar een nieuwe stille stofzuiger.
Na wat zoeken hadden we de traditionele stofzuiger op het oog, namelijk een Miele of de bekende van Dyson. In mijn ouderlijk huis, was de Miele niet weg te denken. Deze zie ik nu nog steeds, is namelijk niet kapot te krijgen. Zoals alle nieuwe stofzuigers zijn ze allemaal van licht kunststof gemaakt. En vooral de Dyson, deze kraakt en piept als het al aanzet. Daarentegen is de Electrolux UltraOne Z8820B een veel stevigere stofzuiger, en de belangrijke stukken zijn van metaal/aluminium en geen hard kunststof.

Na wat reviews gelezen te hebben en een paar winkels langs zijn geweest, waren we er van overtuigd om deze stofzuiger te nemen. Nu hebben we het nu bijna 2 jaar. En gebruiken het dagelijks.

We zijn er tevreden mee, de zuigkracht is super en maakt geen herrie zoals alle andere stofzuigers. Je kunt er makkelijk mee door heel de woonkamer, heeft namelijk een vrij lange snoer. Een mindere punt is wel dat alleen met het oprolsysteem van de kabel wat minder is. dit heeft er te maken omdat de kabel niet rond is, de Miele's hebben wel een ronde kabel.

Er zit 1 hulpstuk bij, die je kan omtoveren tot twee mondstukken, best grappig maar ook functioneel.

hcvddool 17-01-2013
Geschreven voor: Electrolux Z8820B blauw

Het goede nieuws van de Z8820B is het lage geluidsniveau i.c. met de hoge zuigkracht,verder is het een doffe ellende. Voor de 289 Euro die de machine ons kostte hadden we een solide apparaat verwacht. Inmiddels rolt het netsnoer niet meer op, is de handgreep al twee keer spontaan afgebroken evenals de parketborstel, is het greepje van de stofzakhouder afgebroken zodat deze bijna niet meer te verwisselen is en slaat het alarm van het hepafilter steeds zinloos op tilt. De bijgeleverde combinatie van zuigmond/borstel is een onding en de stofzakken zijn erg duur. Voor ons is de ze Electrolux een desillusie.!!

rjdc 13-08-2011
Geschreven voor: Electrolux Z8820B blauw

wat een ongelovelijk prutding.

heb hem nu bijna 2 jaar in mijn bezit en heb al 4x naar de fabricant moeten bellen ivm defect of afgebroken stang, bedieningspaneel gebroken, knoppen die het af laten weten enz.

sta net mijn kleed te zuigen breekt mijn hele stok doormidden, hahaha wat een giller niet, maandag maar weer bellen.

kortom, een en al ellende

broodjegezond 20-03-2012

De Z8820B is een nieuw type. Een medewerker van Electrolux heeft mij deze week verzekerd dat de genoemde klachten bij dit type niet optreden. Als de eerste 3 cijfers van het serienummer 136 of hoger is, dan zou de stofzuiger klachtenvrij moeten zijn.