Dyson DC32 Animalpro Extra zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC32 Animalpro Extra zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

djanzo 11-02-2012

In het begin ging alles naar wens maar na anderhalfjaar gebruik werd het zuigen minder,alle filters schoon gemaakt,maar ook dat bracht weinig resultaat.
Ik vond de zuigkracht tenopzichte van mijn siemens ook in het begin al tegen vallen,de roterende borstel om haren teverwijderen werkt goed,maar die gaat na verloop van tijd ook minder hard draaien,misschien door de verminderende zuigkracht.
Daarom is mijn eindconclusie dan ook dat gezien de prijs van het apperaat dit absoluut onder de maat is.

Officiele reactie van Dyson 13-02-2012

Geachte heer/mevrouw,
Door de gepatenteerde cycloontechnologie, hebben de stofzuigers van Dyson constante zuigkracht. U geeft aan dat de zuigkracht is verminderd, dus wellicht is er ergens in het toestel een verstopping? Aangezien er 5 jaar garantie op uw toestel zit, zou ik u willen vragen contact op te nemen met onze helpdesk via 020 521 9890. Door middel van enkele tests kunnen wij dan achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. Indien nodig sturen wij onder garantie een servicemonteur bij u langs. Bij voorbaat dank voor uw reactie en met vriendelijke groet,
Dyson.

Floor.86 27-01-2012

Ik heb net de DC32 via Dealbird besteld en ontvangen. Hij werkt wonderen op mijn stoffen geweven bank. De kattenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Wel probeerde ik de stofzuiger bij Dyson te registreren voor de 5 jaar garantie, maar dit kan niet via de website omdat dealbird blijkbaar de engelse (UK) versie verkoopt. De website herkent het serienummer dan niet. Gelukkig was de telefonist van Dyson erg behulpzaam en heeft hij alsnog mijn stofzuiger geregistreerd.

Esther611 30-01-2012

Hallo Floor, wij hebben ook interesse in deze stofzuiger. Wij zien dat deze bij Dealbird een stuk goedkoper is. Begrijp dit dit een Engelse versie is en wordt geleverd met een omvormer. Ervaar je deze niet als vervelend?

onnovangelderen 26-12-2011

Sinds een paar weken deze stofzuiger in huit te hebben ben ik overtuigd dat er niet veel beters te koop is.
Hebben 20 jaar een Kirby gehad, en dat was al een hele goede.Maar heeft de geest gegeven.Na lang wikken en wegen toch de Dyson aangeschaft. We hebben twee katten en een hond, maar er blijft niets meer liggen aan haren. Ook de Turbo borstel werkt perfect (Hondenkleed en katten mandjes zijn nog nooit zo schoon geweest)

muisje 1 18-02-2012

ben blij met deze reactie. heb zelf enkele Kirby's maar deze zijn zo duur en vaak wer onderdelen kapot slang. buizen etc. weer duur in aanschaf dus, wilde graag weten of een goedkoop altenatief toch goed werkt inplaats van dat dure ding dat je arm houd.

Ginovani 27-11-2011

Hij zuigt als de beste. Mijn kids met astma worden niet meer benauwd tijdens en na het stofzuigen. De stofemmer is makkelijk leeg te maken zonder de knoeien. Ziet er mooi uit en de accesoires zijn praktisch. Maakt wat meer geluid als andere stofzuigers, en is wat aan de zware kant en de wieltjes zijn wat kwetsbaar. De garantieservice is echter geweldig en 5jaar lang!
Kijk al uit naar de DC37.

M. Reijnen 17-10-2011

Dat ik over deze stofzuiger tevreden was en nog steeds ben staat voor mij zo vast als een huis.

Inmiddels, na meer dan twee jaar intensief gebruik, houdt de stofzuiger ons huis nog steeds goed schoon en verdwijnen alle haren van onze twee witte herders in het huis in de stofbak.

Alleen kwam daar een probleempje want een van de scharnierpunten van de deksel van de stofbak was afgebroken waardoor deze niet goed meer sloot.

Echter de sticker op de sofbak gaf aan dat we er vijf jaar garantie op hebben. Geen probleem dus. Helaas leek dat niet helemaal op te gaan want mijn leverancier bleek niet meer te bestaan, failliet gegaan. Wat nu?

Via de website van Dyson de servicedesk op gezocht en deze een e-mail gestuurd met de uitleg over de situatie en een kopie van de factuur mee gestuurd. Op de factuur ook het serienummer vermeld.

Binnen twee dagen was er het antwoord dat er een nieuw stofbak onderweg was, kosten 0 euro.
Maar ook een nieuw probleempje want het was naar een oud adres gestuurd wat op de factuur stond.
Een tweede e-mail verzonden en ook deze werd gelijk beantwoord en met de mededeling dat er opnieuw een verstuurd zou worden naar het juiste adres.

Al met al een prima service van Dyson waar veel bedrijven een voorbeeld aan mogen nemen.

M.Reijnen

Tamara34 27-07-2011

Sinds een aantal weken in het bezit van de Dyson Animal Pro, aangezien we 4 katten hebben. Hiervoor hadden we (en hebben we gelukkig nog steeds) een Miele Cats & Dogs. Waarom toch een nieuwe gekocht? Omdat we het geld ervoor over hadden en ik dacht dat het nog wel beter kon.
Vol verwachting begon ik met stofzuigen. Ik ben niet snel teleurgesteld, maar dit lijkt toch wel mijn slechtste aankoop ooit te zijn (en ik ben best snel tevreden).

Als je geen vloerbedekking hebt, dan heb je echt een borstel tekort, want met de parketborstel is niet goed te stofzuigen. Dus na lang zoeken (welke past op mijn dyson?) een andere borstel erbij gekocht (na eerst de borstel van de original dyson van m'n vader geprobeerd te hebben) van zo'n 80 euro. Dan gaat het beter, maar de borstel van de original is toch veel fijner. Maar ik ga niet nog eens een andere borstel kopen. Met de parketborstel moet je heel goed mikken, met degene die we nu hebben iets minder.

De bank stofzuigen met die kleine turbomond gaat redelijk goed. Jammer alleen dat, als je de stang in elkaar schuift, de zuigkracht minder wordt.

De trap boven is van hout met van die tapijtstukken erop. Er zit geen borstel bij waarmee je de trap in 1 keer kunt doen. 1 van de kleine hulpstukken heeft veel te zacht haar, dus daarmee eerst het hout en dan vervolgens met de turboborstel de tapijtstukken dan maar doen.

De zijwind van de Dyson is gigantisch en dan zie je dus af en toe de plukken haar door de lucht vliegen. Erg motiverend als het ergens valt waar je net bent geweest. Nadenken dus welke stukken je eerst zuigt.

Gebruiksgemak wordt door het vele wisselen van de zuigmond niet hoog gewaardeerd door mij.

Waar ik bang voor was, het harde geluid, vind ik niet zo storend. Een stofzuiger maakt altijd lawaai.

Om nog iets positiefs te zeggen: de stang is best fijn (zo lang je rechtdoor gaat en het met 1 hand kunt doen).

Ik heb het volgende besloten: mijn Miele Cats & Dogs zet ik op zolder en als ik ga stofzuigen, dan gebruik ik die. Want echt, ik wist niet dat je van stofzuigen zo gefrustreerd kon raken. Als mijn vriend de stofzuiger ook niet fijn had gevonden, dan had ik hem meteen weer verkocht! E
n hij zal wel duurzaam zijn, dus ik moet er nog lang tegenaan kijken!

Ellen Weusten 22-06-2011

Mijn vorige Dyson werd met gemak 14 jaar en heeft me na al die jaren zware arbeid nog nooit in de steek gelaten. Toch wou ik iets nieuws en heb natuurlijk weer voor de Dyson gekozen, ditmaal de DC32 Animal Pro omdat hier 3 katten en een altijd verharende hond huizen.
Ik stond perplex....gewoon verbluffend wat deze DC32 Animal Pro nog allemaal uit de vloerkleden krijgt, ze lijken wel nieuw!! Het jaar is nog niet om maar ik kan nu al zeggen dat dit de beste koop van dit jaar is.
Het design is prachtig en krijgt van mij een dikke 10.
Wat betreft het gebruiksgemak mocht het snoer toch wel een metertje langer zijn.
De mogelijkheden zijn prima maar ik doe wel van voet wisselen van kleed naar tegelvoer.... even wennen dus.
Ik neem aan dat deze net als vorige Dyson waarvan ik nog geen afstand kan doen ook duurzaam is.
Een absolute aanrader in ieder geval want hij is werkelijk iedere gekoste euro waard.

dethmer drenth 20-03-2011

wij zjn in het bezit gekomen van de DYSON 32 want door de alergie van verschillende huisgenoten werd er elke dag gezogen maar ondanks dat er steeds gezogen werd kon deze erg goed het stof zuigen verrassend hoeveel er uitkwam en nog komt!
Dus bovenverwachting hoe goed het zuigen gaat!