Dyson DC37с Advanced Allergy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC37с Advanced Allergy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robert 25-05-2016

Dc37c dyson

5 jaar garantie heeft mij doen besluiten om voor dit merk te kiezen.
Veel hulpstukken bij de advance allergie.

de sjinees 09-06-2015

Een goede duurzame stofzuiger die geen zuigkracht verliest. Er hoeven geen stofzakken vervangen te worden. Hier zit een erg goede filter op die je zelf kan reinigen. Door de gebruikte techniek is het vermogen van de zuiger ook laag te houden, zonder in te leveren aan zuigkracht. De mogelijkheden zijn enorm door de vele borstels en opzetstukken die erbij zitten, daarnaast hebben we er een parketborstel bij gekocht, deze borstel is erg wendbaar en kan overal onder zuigen. De zuiger zelf is ook erg wendbaar. De buis is inkortbaar en door deze op de zuiger te plaatsen is de stofzuiger goed op te bergen.

Enkele minpunten waardoor gebruiksgemak lager is:
- kabel mag een meter langer zijn, waardoor de hele kamer te zuigen is, zonder omprikken.
- gewicht is wel iets aan de hoge kant, waardoor de trappen niet door iedereen eenvoudig te zuigen zijn.

Mona455 03-06-2015

Goede stofzuiger, ideaal als je huisdieren hebt! De zuigkracht is erg goed, door de 'wielen'/rollerbal is hij heel makkelijk wendbaar en dyson is heel degelijk. Wat ik wel een nadeel vind, is dat hij best zwaar is om op te tillen en de originele zuigmond die erbij zit niet gemakkelijk is in gebruik (bijvoorbeeld onder onze bank stofzuigen lukt niet bij deze zuigmond). Wij hebben een parketborstel voor onze dyson erbij gekocht en deze is veel lichter en gemakkelijker in gebruik, deze past wel om onder onze bank te stofzuigen.

Ida E. 01-06-2015

Is een prima stofzuiger! Heb 2 poezen die nogal verharen. Wij wonen sinds een aantal jaren in een appartement waar in verschillende ruimtes vloerbedekking ligt. Mijn oude stofzuiger voldeed niet meer aan mijn verwachtingen dus heb ik de Dyson gekocht. Verbazingwekkend wat er elke dag uit mijn vloerbedekking komt. Heb er ook de speciale stofzuigermond bij gekocht, voor als je huisdieren hebt. De stofzuiger is ook goed hanteerbaar en makkelijk schoon te maken.

Missdyson 01-06-2015

Dit is mijn 2 dyson. De eerste was een dc 08 daar heb ik 12 jaar meegedaan, en moest met pijn in m'n hart afscheid nemen.
Hij was echt op, gebruikte hem iedere dag ook om te stoffen.
Ik was erg sceptisch over de nieuwe generatie. Maar heb hem nu bijna een jaar en ben weer net zo tevreden als met de vorige.
Een hele verbetering is het geluid, dat is een stuk minder dan m'n oude. Een minpuntje vind ik dat er niet standaard een kort borsteltje bij zit. Deze moet je er los bijkopen

roelbas 01-06-2015

Goed ontworpen stofzuiger, van een hoge kwaliteit kunststof. Alles voelt duurzaam. Het stofreservoir laat zich goed legen. De stofzuiger is wel wat zwaarder dan wij gewend waren.

Fam raaijmakers 31-05-2015

Lichtgewicht, makkelijk te reinigen. Goede zuigkracht. Mag alleen wel meer extra borstels bij zitten

tjisse15 29-05-2015

Helaas ben ik niet zo enthousiast over de dyson. Het klopt inderdaad dat hij heel goed zuigt, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik vind hem te zwaar en door zijn grote zuigkracht is hij haast niet over de vloer te bewegen. Door het grote mondstuk komt hij niet op bepaalde plaatsen. Ik mis een borsteltje, dat schijn je nog wel bij te kunnen bestellen, maar ik weet nog niet of ik hem wil houden. Het kleine mondstuk wil ik op de trap gebruiken, maar is heel onhandig door het handvat dat groot en stijf is. De zuigkracht kan haast niet minder, dus heb ik het haakje bijna de hele tijd ingedrukt zodat hij makkelijker over de vloer heen en weer kan, maar dat zal de bedoeling niet zijn. Hij maakt ook erg veel herrie. Het filter moet eens per maand worden gewassen, maar het doet er een week over om te drogen, niet handig dus.Ik heb behoorlijk spijt van mijn aankoop.Deze review valt niet in de prijzen, maar ik moest het even kwijt.

lc.valstar 29-05-2015

Onze nieuwe Dyson bevalt ons goed, geen stofzakken meer en de zuigkracht is enorm. Ook de handige bij geleverde zuigmondjes met borstels is perfect voor de trap en lange haren die in het tapijt zijn achter gebleven.
Wel lastig vinden wij het handvat. de stofzuiger is eigenlijk maar met een hand en vanwege de zuigkracht is dit best zwaar werk vooral als je al last van de polsen hebt.
een standaard stofzuigerslang met handvat zou dan makkelijker zijn.

Huisman968 29-05-2015

Een zeer krachtige stofzuiger, Zoals bekend geen zakken, makkelijk te legen (geen zakken) en met handige hulpstukken waaronder een borstel, die tapijt op trap en de mat heel goed schoon krijgt. Kierenzuiger is ook heel handig met het mondje waardoor je er flexibel een borsteltje opzet, handig als je muur niet wil beschadigen bij zuigen van plinten of spinraggen. Bij onze vorige Dyson was de telescoopbuis niet zo goed, maar dat is inmiddels ook helemaal okay.

Emmaavz 29-05-2015

Wat een wereld van verschil is de Dyson DC37c. Altijd een stofzuiger gehad uit een goedkopere prijsklasse en wij wilden daarom is een degelijke stofzuiger. Zodoende kwamen wij op deze Dyson. Een zuigkracht waar je U tegen zegt, op onze 1e verdieping hebben wij tapijt en het is nog nooit zo schoon geweest. En ook zo snel dat kruimels, stof en vooral haren opgezogen zijn. Je ziet gelijk verschil, zo wordt stofzuigen steeds leuker. Niet helemaal geruisloos maar het komt wel in de buurt. Zonder zak stofzuigen vinden wij ideaal, tijdig de inhoud legen en elke maand even het filter afspoelen met water!

Al met al een super stofzuiger waar je veel mogelijkheden mee hebt!

npoppeli 29-05-2015

We hebben jarenlang een Dyson-stofzuiger gebruikt en zijn toen overgestapt op een ander merk (Siemens). Niet onaardig, maar een maand terug hebben we toch weer een Dyson-stofzuiger gekocht. Misschien maakt hij wat meer geluid dan een stofzuiger van een ander merk, maar in kwaliteit krijg je er ook wat voor terug! De bijgeleverde turbo-borstel is ideaal voor het verwijderen van kattenharen van meubels. Verder de bekende voordelen: geen zakken die langzaam vol lopen, filters die je onder de kraan kunt uitspoelen.

jpsiemerink 29-05-2015

de combinatie van een ziek kind en een hond zorgt voor een aantal eisen. de belangrijkste:
- de stofzuiger mét zak zat slechts halfvol met haren als deze vervangen moest worden (1 zak per 2 weken).
- de filters moesten regelmatig vervangen worden.
- een stofzakloze stofzuiger moet alle stof eruit filteren.

Er zijn er een aantal op de markt, maar een goede heet Dyson. We hebben voor dit model gekozen omdat we het filter niet hoeven te vervangen, maar zelf kunnen reinigen. Dat maakte het verschil met het goedkopere model eenvoudig.
Het werkt eenvoudig, is solide, maakt dankzij verschillende borstels ook dikkere bekleding goed schoon, snoer is lang genoeg

S h a h a b 29-05-2015

We have a baby girl at home. She had an inbreathing problem at birth therefore we were looking to buy a vacuum cleaner which produces no dust and no smell. I did a long survey and at the end I came with Dyson DC37c Advanced Allergy which meets all my requirements. Now I used this vacuum cleaner about half a year without any problem. I recommend it to everyone who is looking to have a well-designed vacuum cleaner with no smell, no dust with a brilliant performance. I know that the price is a bit sharp however I believe it pays out by the performance and meeting the expectation.

Jokika 29-05-2015

Hebben jarenlang een Miele stofzuiger in ons bezit gehad, nu toch maar van ons geloof af gestapt. De vorm en zuigkracht in combinatie met het allergy systeem gaven de doorslag. Het is een onverwoestbare stofzuiger met eventuele reparatie aan huis. Het ergonomisch handvat is voor mijn vrouw een uitkomst gezien zij last heeft van haar gewrichten in haar polsen. Nu dankzij deze stofzuiger van Dyson is dit probleem een stuk minder belastend. Het niet meer hoeven gebruiken van stofzakken is natuurlijk geweldig. Op den duur spaar je hier geld mee uit.

Erwinvsch 29-05-2015

In december een Dyson DC37c gekocht, nadat we jarenlang een Siemens stofzuiger hadden. We waren de stofzuigerzakken en verlies van zuigkracht naarmate deze vol was helemaal beu... Met de Dyson is dit probleem opgelost. Als de opvangbak te vol is, is legen zo geregeld. Verder is de Dyson erg praktisch in gebruik. Als techneut vind ik het een mooi en praktisch ontwerp. Bijv. geweldig dat ze met een laag vermogen (in vergelijking met sommige andere bekende merken), een goed functionerende stofzuiger ontwikkeld hebben. Tot nu toe zijn we zeer tevreden.

Erwinvsch 29-05-2015

fender1982 28-05-2015

Hadden een stofzuiger van een groot bedrijf uit eindhoven.
Was steeds kapot katrol werkte maar half ophangklip om de zuigerstang op te hangen aan de zuiger, ging steeds kapot. En om aan onderdelen te komen ,haast onmogenlijk De klip was niet vermeld in hun onderdelen lijst op de p.c. nog nooit zo,n stelletje amateurs meegemaakt . ik heb dat ding in roermond van ellende voor de zaak teruggezet, en naar mediamax in viersen gegaan en een dyson gekocht . ook al is deze zuiger veel duurder dan dat k.. ding uit eindhoven We hadden en hebben het er graag voor over . kortom de dyson is vele malen beter .

Gekkeloekie1969 28-05-2015

Ik ben super tevreden met deze stofzuiger. Lekker wendbaar, en vooral de mini turbo borstel is onmisbaar met een kat en een hond. De katten- of hondenmand en niet te vergeten de deurmat zijn in no time schoon met dit hulpstuk. Verder heeft de stofzuiger veel zuigkracht, ook als het reservoir bijna vol is. Het reservoir is gemakkelijk te verwijderen en te legen zonder dat je met de inhoud van het reservoir in aanraking hoeft te komen, en dat is weer handig bij allergieën. Kortom: voor mij geen andere stofzuiger meer dan een Dyson!!

Gekkeloekie1969 28-05-2015

Ampomah 28-05-2015

De zuigkracht is uistekend, minpunt is de zuigmond van tapijt naar laminaat omschakelen gaat met moeite.
Voor de rest is het een hele fijne stofzuiger, maak er nu ongeveer een halfjaar gebruik van en heb er geen problemen mee gehad. Zeker een aanrader!

cowlover 28-05-2015

We waren verbaast toen we voor het eerst met deze stofzuiger zogen. Wat een haren van onze hond kwamen nog uit het vloerkleed. Duidelijk meer zuigkracht als de stofzuiger die we daarvoor hadden. Wij zijn er reuze blij mee!

Mareilledenheijer 28-05-2015

Ik ben erg blij met deze stofzuiger! Hij is compact en erg wendbaar. Hij heeft een krachtige motor en het leegsysteem erg handig. Ik vind hem erg gebruiksvriendelijk.

daantje12 28-05-2015

fijne stofzuiger,zuig goed ,licht dus makkelijk mee de trap op te nemen.ben er erg tevreden mee .het snoer had wel iets langer mogen zijn .

duckijntema 28-05-2015

Wij zijn zeer tevreden met deze stofzuiger. Groot gebruiksgemak. Lekker handzaam. Sterke zuigkracht. Veel verschillende onderdelen die erg handig zijn bij verschillende ondergrond. Kortom de beste stofzuiger die wij tot nu toe gehad hebben.