Samsung M70R Parquet Pro zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 132 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung M70R Parquet Pro zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

banshee 16-11-2015

Update na een jaar:

Positief:

*Zuigkracht, zeker als je (bovenverdieping) nog eens met je oude stofzuiger aan de slag gaat.

*de knopjes bediening op handvat zijn handig (in het begin bedien je ze nog wel eens per ongeluk)

*lang snoer

*zakloos en het enige filter wat erin zit is afwasbaar, dus geen extra kosten

*stofsensor is een leuk, motiverend, feature

negatief/verbeterpunten:

*zuigbuis voelt wat gammel en gaat soms moeilijk uit elkaar. (nodig bij mij voor opbergen) --> na een jaar is het mechaniek overleden. Niet acceptabel voor mij dat die maar een jaar heel blijft. Echt heel matig.

*Hij rolde & stuurde soepel in het begin, na een tijdje niet meer en trekt hij scheef.

*door onwerp is zuigen van de trap nogal onhandig omdat de slag zo laag uit de stofzuiger komt. hebben veel zakloze ontwerpen last van. Ook is hij zwaar.

*Leegmaken van het stofreservoir is wel een smerig karweitje, je kan het het beste buiten boven de kliko doen.

*Het acherste wieltje is net te klein om over zijn eigen snoer te rijden, dat blijft dus hangen

*Ik gebruik de parketborstel. Die heeft Samsung blijkbaar bij de Action ingekocht. Beetje goedkoop ding, kan stang(voet) niet in stofzuiger parkeren, niets inklapbaar. De standaard voet zuigt zich vast op een gladde vlakke vloer.

Duurzaamheid: zuigbuis verbinding overleden. Nu eens kijken hoe Samsung (en Beste Keus) zich gedraagt bij garantie claims.

banshee 18-02-2015

Update na een half jaar:
Positief:
*Hij rolt & stuurtsoepel mee (houten vloer)
*lang snoer
*zakloos en het enige filter wat erin zit is afwasbaar, dus geen extra kosten
*stofsensor is een leuk, motiverend, feature

negatief/verbeterpunten:
*Ik gebruik de parketborstel. Die heeft Samsung blijkbaar bij de Action gekocht. Beetje goedkoop ding, kan stang(voet) niet in stofzuiger parkeren, niets inklapbaar. De standaard voet zuigt zich vast op een gladde vlakke vloer.

Duurzaamheid: hij doet het nog, meer kan ik er nog niet van maken...vanwege hond en kleine kinderen wordt de stofzuiger wel intensief gebruikt (nagenoeg dagelijks)

TMS72 09-11-2014

Heb hem nu enige dagen en eerste indruk is dat het een prima apparaat is wat solide aanvoelt. Veel mogelijkheden en veel kracht. Goede koop. Slang en snoer zijn lang. Machine is zwaarder dan eerdere stofzuiger.

Morbidity136 01-11-2014

Als gevolg van een actie bij de Media Markt naar een Dyson stofzuiger gaan kijken. Echter gezien de mogelijkheden en de pure kracht van de stofzuiger toch weer voor een samsung stofzuiger gekozen. Onze vorige stofzuiger was ook een samsung zakloos en mijn vrouw was hier zeer tevreden over. Nu de VC20F70HNBN/EN in bezit en het apparaat ziet er mooi uit, is degelijk, gebruiksvriendelijk en heeft een zuigkracht welke ik nog nooit bij geen andere stofzuiger in die prijsklasse heb gezien. Daarnaast komt de stofzuiger standaard met voldoende asseccoires en een leuke gadget: een stofsensor.
Al met al volgens mij een prima machine.

Peitjejdwjdwjdwbeh 01-11-2014

Soepele stofzuiger met erg veel vermogen. Ideaal voor ook huisdierenhaar. Denk aan de kleed waar de hond op ligt etc.

banshee 31-10-2014

Een stofzuiger die er (mijns inziens) mooi uit ziet. Stofzuiger voelt degelijk aan. Met name door een cashback actie aantrekkelijk geprijst.
Knopjes op de greep zijn handig.(alhoewel deze ook nog wel eens per ongeluk worden bedient, ik denk dat dat een kwestie van gewenning is.
Zuigkracht ruim voldoende, droogloopmatten blijven plakken (dan zijn de knopjes op de greep weer handig..)
Grootste plus vind ik de manouvreerbaarheid.
Grootste nadeel: kost meer ruimte met opbergen (tov oude), je kan hem niet "rechtop" zetten, hierdoor past hij niet meer in de kast.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen...

VHW 30-10-2014

Een hele mooie stofzuiger met leuke en handige tools, de stoft adapter is ook erg handig en goed. Heel makkelijk is de aan en uit knop op het handvat van de stofzuiger, dan kun je snel even stofzuiger bedienen. Goed wendbaar en mooi design. We zijn er blij mee. Wij gebruiken de stofzuiger intensief, hopelijk gaat het nog heel lang mee.

Buck van der Linde 29-10-2014

Ten eerste een zeer mooie stofzuiger.
kwa gebruik ook erg fijn, hij maakt scherpe bochten, als je bijvoorbeeld rond de bank moet zijn of om iets anders heen moet dan gaat dat prima, en stoot je minder vaak ergens tegen aan.
De kleine zuigmond is ook ideaal omdat de opzetstukje niet los zitten maar uitschuifbaar zijn, dus raak je ze ook niet kwijt.
De zuigkracht is ook optimaal !
Zeker een aanrader !

S.Janssen 28-10-2014

De stofzuiger is zeer makkelijk te bedienen door de afstandsbediening op de kop van de slang. hiermee kan ik de zuigkracht en geluidniveau aanpassen als mijn zoon ligt te slapen of mijn hond in de buurt is. Verder blijft de stofzuiger niet haken als ik van een kamer naar de ander wil en heb ik met het lange snoer een groot bereik en hoef ik niet steeds van stopcontact te verwisselen. Kortom een zekere aanrader. Echt waar voor je geld.

Jef.Willemsen 28-10-2014

De stofzuiger is van degelijk materiaal gemaakt nette vormgeving en zeer compleet.Het heeft geheel aan mijn verwachting voldaan ,een aanrader

JAWAD2929 28-10-2014

Het sensor doet heel raar . Soms dat het wel en soms niet.
En het is te zwaar om te sturen .mijn vrouw krijgt arm schouders pijn . Het moet wat lichter . Zuig kracht is goed vorm is goed afwasbare filter is goed

Jeroen19872012 28-10-2014

Stofzuiger kort in bezit maar we zijn nu al enthousiast. Een stofzuiger zal nooit als kunst in huis komen maar het ontwerp is wel heel mooi. Door de grote wielen is de stofzuiger extreem wendbaar en handzaam. Daar waar het uiteindelijk om gaat zit ook wel snor bij dit apparaat, namelijk het zuigen. Veel zuigkracht waardoor je niet meerdere malen over dezelfde plek heen hoeft te gaan. Alle overige opties zijn leuk zeker in het begin maar alles staat en valt met voldoende zuigkracht en een apparaat wat goed in de hand ligt en beweegt. Dat zit wel goed bij dit apparaat, al met al een aanrader.

lugtenberg 26-10-2014

Afgelopen middag hebben wij deze stofzuiger gekocht. We waren opzoek naar een zuiger met een lang snoer en veel zuigkracht. En dat hebben we nu gevonden in de Samsung Motion Sync. De vormgeving is super mooi Erg handig is ook de handbediening. Dat er geen stofzuigerzakken meer nodig zijn is iets wat heel prettig is. Hier door grijp je ook nooit mis.
We zijn blij met onze aankoop.

FRV 26-10-2014

Ik heb een aantal dagen gelden het topmodel zakloze stofzuiger van Samsung aangeschaft, omdat onze huidige stofzuiger (Bosch Free'e) het, zoals tot nu elke stofzuiger, het weer eens begeeft. Niet qua motor (want hij zuigt heel goed), maar de bevestiging van de buizen is weer eens lam, waardoor hij bij het stofzuigen regelmatig uit elkaar valt. Verder rolt het snoer ook steeds moeilijker op.

Ik hoop dat deze Samsung nu eens duurzamer is. Ik heb hem nog maar een paar dagen, dus daar kan ik op dit moment nog niets over zeggen.

Ik weet wel dat hij zeer handig in gebruik is:
- je kunt hem bedienen vanaf de handgreep (uit/aan/etc),
- hij heeft geen stofzak (vind ik ideaal),
- is gemakkelijk te legen en schoon te maken,
- heeft alle hulpstukken in het handvat geïntegreerd (ook heel handig, je hebt ze altijd bij de hand)
- grappig gadget (waar je eigenlijk niet veel aan hebt) is een vuilindicator
- hij zuigt als de beste (voor mij is de fluisterstand eigenlijk al voldoende)
- de buis is eens lang genoeg.

Verbeterpuntjes die ik tot nu heb geconstateerd:
- ik heb een vrij grote woning, waardoor het snoer al snel te kort is; dat is ook het geval bij deze Samsung (dat is juist een van de sterke punt van de Bosch Free'e), maar het scheelt niet alles
- de geintegreerde borstel schuift met enige druk vrij gemakkelijk in, waardoor je hem dan weer moet uittrekken
- de stofzuiger is aan de zware kant en er zitten niet 4 wieltjes aan de onderkant, waardoor hij soms wat lastig zwenkt.

Al met al vind ik deze Samsung op basis van de eerste gebruiksdagen een superhandige en zeer krachtige stofzuiger met een paar kleine verbeterpunten. De tijd zal leren hoe degelijk het model is.

Consuveilig.nl 26-10-2014

Eindelijk een stofzuiger waarbij ook is nagedacht over stootstrips, opzetstukken verwerkt in de kop en de draaicircel. Waar voor het geld!

GJR52 26-10-2014

Op het eerste gezicht een mooie stofzuiger die hard zuigt , handige functies in het handvat verwerkt wat het bedienen kinderspel maakt.
Geen stofzakken meer nodig en daardoor verliest hij geen zuigkracht , erg lang snoer waardoor je makkelijk overal komt zonder steeds de stekker in een ander stopcontact te doen.
Gemakkelijk te reinigen wat ik persoonlijk erg waardeer omdat het de hygiëne ten goede komt , nooit meer een vieze (en dure) stinkende stofzak.
Lijkt veel op een ander 'zeer bekend'merk maar voor de helft van het geld , wel 5 jaar garantie, dus ik ga de samenwerking graag aan met deze stofzuiger en hoop dat hij het vele jaren volhoud!

Inzidame 26-10-2014

Onze nieuwe aankoop heeft op elk vlak onze verwachtingen vervuld. Wij hebben eerst veel onderzoek op internet gedaan en zijn bij deze stofzuiger, als mogelijke beste keus, terecht gekomen. Samsung als merk is bij ons meer bekend geweest als een tv en mobiel producent, veel minder als de witgoed producent. De recensies op de Kieskeurig hebben veel geholpen bij het maken van de keus.
Onze impressies zijn veel belovend. De vormgeving is futuristisch, waarbij is goed nagedacht over de sluitende combinatie van een modern uiterlijk en de functionaliteiten van het apparaat. De bediening dat ingebouwd is in de handvat van stofzuigerslang is een heel handige uitvinding. Het stofreservoir is erg makkelijk eruit te halen en weer terug te zetten. En de vermogen is buiten gewoon geweldig. Die is traploos te regelen via de knop in de handvat. Op lagere vermogen is het apparaat bijna geluidloos, wat erg handig is op momenten dat geluidshinder onwenselijk is. De grote wielen bewegen verassend soepel wat zorgt dat stofzuiger goed handelbaar is.
Alles bij elkaar zorgt voor een prachtig zuigresultaat met veel gebruikersgemak.
Wij hebben in het verleden verschillende merken van stofzuigers gebruikt en tot nu toe heeft deze stofzuiger de beste kenmerken. Wij hopen maar dat de duurzaamheid ook degelijk is, maar dat moet nog blijken. Op dit moment zijn wij ontzettend blij met onze aankoop.

Orlandy 25-10-2014

We hebben deze stofzuiger net aangeschaft. We hebben voor deze gekozen vanwege het design dat bepaald gebruikers gemak heeft, vanwege de zuigkracht(letterlijk diverse merken getest) en degelijk design. Mis alleen bij dit model een turbo borstel voor de meubels. Konden we ook niet online vinden bij Samsung. Duurzaamheid cijfer dat we hier invullen is meer een gevoel. We hebben de stofzuiger echt net een dag.
Alles bij alles zijn we erg tevreden over de eerste schoonmaak die hij voor ons heeft uitgevoerd.

RemcoC123 25-10-2014

ZEER TEVREDEN! Uitstekende, zeer krachtige stofzuiger die relatief weinig energie verbruikt. Fraai vormgegeven. Heel makkelijk te bedienen vanaf de handgreep. Accessoires zijn (zeer handig!) geïntegreerd in de zuigstang (dus die raak je niet zomaar meer kwijt). Stofreservoir eenvoudig uit te nemen. Filter afwasbaar.

Willeke2808 22-10-2014

Ik vind het een superapparaat. Werkt goed en de bediening op het handvat is handig. Het apparaat is wel wat zwaarder dan mijn vorige stofzuiger maar het is niet storend. De stofsensor is cool :-)

Coor14 22-10-2014

Wow, Ik dacht dat stofzuigen vervelend was. SInds we de Samsung VC20F70HNBN/EN hebben is het huis nog nooit zo schoon geweest.Zoveel power en wendbaarheid is een revolutie in stofzuigerland. Met de ingebouwde dustsensor mis je geen enkele plek. Bedankt Samsung ook namens de kinderen die nu ook ineens willen stofzuigen.

Frankie62 19-10-2014

Het is een heerlijk wendbare stofzuiger met een fors vermogen. Stofzuigen is weer een leuk klusje geworden (zelf de kinderen vinden het weer gaaf om hun kamer te stofzuigen!!

IDS89 14-10-2014

Prima stofzuiger, gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken, krachtig, handige hulpstukken en van het merk Samsung waarvan wij alles hebben.

Paul Willen 14-10-2014

Sinds een aantal dagen hebben we de VC20F70HNBN/EN Stofzuiger van Samsung in bezit.

Hierbij een aantal van onze bevindingen.

1) De stof-sensor die bij de slang aanwezig is, is een erg leuke feature. Op het moment dat de stofzuiger registreert dat er stof opgezogen wordt, wordt deze rood en weet je dat je nog meer op die plek moet zuigen. Als al het stof weg is wordt de sensor groen en weet je dat er geen stof meer opgezogen wordt.

2) De stofzuiger is een echte krachtpatser. We hebben zelf een kat en een klein kind (1 jaar oud) door het huis rondlopen en deze stofzuiger heeft geen moeite met kattenharen van het tapijt, als ook etensresten die om de eettafel door onze kleine man overboord gegooid zijn op te zuigen.

3) De afstandbediening die op de slang zit is echt een groot pluspunt. Als de stofzuiger op volle toeren draait maakt hij best wat geluid en als je dan tegen iemand wil praten hoef je niet meer terug naar de stofzuiger te lopen om hem zachter (of uit) te schakelen, maar een druk op de knop van de slang zorgt dat de stofzuiger zachter gaat zuigen en je toch een gesprek kan voeren.

4) De stofzuiger is wel aan de zware kant en dat kan lastig worden bij trappen op- en aflopen. Dat hebben we overigens tot nu toe niet veel gedaan.

5) De bak is redelijk eenvoudig leeg te maken en bij het leegmaken van de bak valt punt 2 weer eens op: We hebben de stofzuiger gebruikt op een stuk waar we dachten dat het redelijk schoon zou zijn, maar wat er allemaal in de opvangbak nog uitkwam verbaasde ons!

6) Er worden 2 borstels meegeleverd

7) De snoerlengte van 9 meter zorgt ervoor dat we de stofzuiger per verdieping maar in één stopcontact hoeven te steken en niet 2-3 keer om hoeven te schakelen.

Al met al zijn we erg tevreden over deze stofzuiger en hadden we deze aankoop veel eerder moeten doen.

pascal29 13-10-2014

goede zuigkracht, leuk model, erg wendbaar.
dust sensor een groot voordeel. evenals de bediening op het handvat. makkelijk te legen. maakt wat meer lawaai dan de vorige. maar indien gewenst wel een stille stand mogelijk.