Nilfisk Coupé Ocean zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Coupé Ocean zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RichieB 09-04-2014

Handige stofzuiger voor appartementen of kleine woningen. Voordeel t.o.v. andere stofzuigers is het draaggemak en de wendbaarheid. Nadelen zijn het te korte snoer (m.n. tijdens trap stofzuigen) en de borstels die zwarte strepen achter kunnen laten op lichte oppervlakken.

manchild 15-12-2013

Heerlijk compact stofzuigertje. Prima slang en metalen buis met goede zuigkracht. De wielen lopen soepel en het stroomsnoer rolt goed op. Het compartiment met de hulpstukken is makkelijk bereikbaar. Brengt mij gelijk op een minpuntje. Het platte meubelborsteltje is wat matig van kwaliteit. Scherpe hoekjes en wat grof voor een stoffen bank etc. De overige hulpstukken zijn prima.
De vloerborstel (met voetknop) op het grote mondstuk wil nog wel eens makkelijk naar binnen schieten tijdens gebruik. Dat is nog wel eens irritant.
Toch is de stofzuiger ons zo goed bevallen, dat wij een tweede hebben aangeschaft voor de bovenverdieping. Beetje lui misschien, maar wel makkelijk.
Wat ons betreft een aanrader!!! Zeker gezien de prijs/kwalitiet verhouding.

manchild 15-12-2013

Ik voeg nog een reactie aan mijn eigen review toe:

!!! Het snoer is eigenlijk te kort!!!
... Had zeker 1 meter langer moeten zijn.

arieover 23-09-2013

ik heb wat stofzuigers betreft een zeer kritische vrouw, de ene stofzuiger volgt niet prettig de andere heeft weer een te korte stang enz enz.
Nu heb ik deze Nilfisk gekocht en tot mijn verbazing heeft ze nog helemaal niets kunnen vinden wat aan deze Nilfisk tegenvalt.Dus je begrijpt wel dat ik alleen maar lof heb voor deze stofzuiger !!!

achterdebrinken 13-10-2013

Ook wij hebben onlangs deze stofzuiger gekocht en wij zijn ook zeer tevreden tot nu toe.
Ik vind de lengte van de snoer echter wel aan de korte kant, voor mij toch een minpuntje.

tjabo5 23-09-2013

Voor het eerst sinds jaren het gevoel een goede stofzuiger te hebben. Licht hanteerbaar en heel goed zuigend. Lawaai mocht iets minder, maar het blijft een stofzuiger.
Hoop dat de zakken goedkoop zijn, de garantie vervalt als je niet de originele zakken van Nilfisk gebruikt. Wel raar!!