Bosch Free'e BSGL52201 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Free'e BSGL52201 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

vandaalen 15-07-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

wat een waardeloze stofzuiger,snoerautomaat is stuk,de slang trek je zo uit de steel,met een behoorlijke zuigkracht trek je stang uit de zuigborstel,kortom een waardeloze stofzuiger,volgende keer toch maar weer een miele.

Erik Bo 16-07-2014

Helemaal mee eens. Heb dezelfde klachten. Dacht even dat ik dit zelf had geschreven. Volgende keer een Miele.

natasja82 27-05-2014

Fijne stofzuiger
15 meter snoer 1 stopcontact en je kan je hele huis doen.
vloerkleed word ook schoon.
Wat een kracht.

Henk van Ravenhorst 15-05-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

De Bosch heeft een zeer goede zuigzaamheid op de verschillende ondergronden, is wendbaar in gebruik. een lichtgewicht die makkelijk meebeweegt met het zuigen. door zijn compactheid ook makkelijk tussen meubels te manoeuvreren.
een zeer goede koop

Hellen van dam 12-05-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Een super stofzuiger makkelijk in het gebruik en dankzij het lange snoer door mijn hele huis te gebruiken iedereen aan te raden goede zuigkracht en makkelijk de zuigkracht te veranderen

Meningkoning 16-04-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Lekkere lichte stofzuiger, ideaal die stootranden. Belangrijkste reden voor aanschaf voor mij is de 15 meter snoer, in 1x doe ik de hele huiskamer en hal ermee. Doet wat hij moet doen voor een acceptabele prijs.

Spekkie65 19-03-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Een kleine krachtpatser! Tot nu toe altijd een ander merk gehad, maar ik ben om! Hij doet wat ik wil i.p.v. andersom. En een lekker lang snoer. Kortom: een aanrader! Over de duurzaamheid kan ik (nog) niets zeggen.

Kees23021971 14-03-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Ruim twee weken geleden de stofzuiger ontvangen en we zijn er uiterst tevreden over. Onze schoonmaakster zei nadat ze er de eerste keer mee gezogen had, "Ik ben heel blij!"

We hadden hiervoor een van de duurste modellen van Miele. Deze stofzuiger is echter veel te snel kapot gegaan en maakte enorm veel herrie, dus was het tijd voor een ander merk.

De stofuziger is lekker compact en licht dat maakt dat hij makkelijk meebeweegt door het huis. Het zorgt er ook bijvoorbeeld voor dat de trap makkelijk te zuigen is. Hij is daarnaast makkelijk op te bergen

We hebben een houten vloer en daar verdwijnt nogal wat vuil tussen, door het sterke vermogen van de stofzuiger kost het geen enkele moeite om dit op te zuigen. Gelukkig maakt hij ook niet zoveel herrie als onze vorige stofzuiger.

De duurzaamheid moet zich uiteraard de komende jaren gaan bewijzen. De stofzuiger voelt in ieder geval robuust genoeg aan.

Voor ons is het een goede keus geweest!

Liva 03-03-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Ik heb de Bosch Free'e nu een week in mijn bezit en ben echt meer dan tevreden ermee.

De stofzuiger heeft een enorme zuigkracht, ik moest 'm zelfs op halve kracht zetten omdat ik anders het mondstuk niet van de vloer getrokken krijg, zó krachtig. Hierdoor zuigt hij echt fantastisch goed alle rotzooi op.
In gebruik is hij echt heel fijn; de zwenkwieltjes zijn heel soepel en daardoor rolt hij makkelijk alle kanten op. Ook het lange snoer en de lange telescoopbuis maken dat hij echt heel fijn is in gebruik. Je hoeft niet meer steeds van stopcontact et wisselen en dat is echt heel fijn.

Ik heb tot nu toe nog geen negatieve punten van deze stofzuiger ontdekt. Hij maakt het gewoon makkelijk om je huis schoon te houden en stofzuigen is geen straf meer.
Ik vind het een aanrader.

Thomas van Latum 26-02-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Het is een heel erg fijne stofzuiger.
Door de verschillende mondstukken is zowel het tapijt de bank als de laminaat vloer goed te stofzuigen.

Het is lastig om nu al een goede beoordeling te doen over de duurzaamheid van de stofzuiger omdat een stofzuiger meestal een duurzaam product is.

De stofzuiger heeft voldoende zuigkracht om alle oppervlakten in huis te stofzuigen, kortom een erg goede machine.

breitenstein 26-02-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Glijd soepel door het huis, lekker wendbaar, zelfs op het kleed.
En makkelijk met lang snoer,1 keer de stekker in het stopcontact en je kunt het hele huis rond.

monos 25-02-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Eindelijk weet ik weer wat goed en fijn stofzuigen is. Krachtige motor met voldoende elektronische sterkte instellingen. De slang zwenkt helemaal rond, zo ook de gehele stofzuiger, door de 4 zwenkwielen,dus hard trekken is niet nodig, en omvallen van de stofzuiger is niet aan de orde. Heerlijk dat 15 meter lange snoer, handig om niet te vaak van stopcontact te verwisselen, zoals op de trap.Grote stofzak, en hygiënesluiting, al moet ik nog ontdekken wat dat inhoudt. Heeft een mooie vormgeving, en fijn dat de hulpstukken in het apparaat opgeborgen kunnen worden
Al met al een hele fijne stofzuiger, waar ik nog veel plezier van zal gaan hebben, krijgt van mij een dikke 9

reginak 25-02-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Mooie vormgeving. Regelbare zuigkracht voor vloerbedekking, meubels, gladde vloeren.
Zuigt krachtig! Zeker een goede stofzuiger.

Erik Bo 08-02-2014
Geschreven voor: Bosch Free'e BSGL52201 zwart

Wat een slechte stofzuiger. Binnen 2 jaar oprolmechanisme snoer kapot. Stangt klapt in bij stofzuigen van het kleed. Beetje kracht zetten moet toch kunnen. Niet kopen.