Bestron DS2200E wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DS2200E wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

kimmy85 06-01-2015
Geschreven voor: Bestron DS2200E wit, grijs

Bij de Wehkamp deze stofzuiger besteld een klein jaar geleden. Goedkoop duurkoop laten we maar zeggen. De stofzuiger is lichtgewicht doordat alles van het goedkoopste plastic is. Hierdoor ook zeer onpraktisch in gebruik, als je de stekker eruit wilt trekken, trek je de hele stofzuiger overhoop. Dit ook als je een ruk aan de slang geeft, vliegt de stofzuiger op zijn kop. Verder lijkt hij chronisch 'verstopt' te zijn. Met een nieuwe zak, blijft ie op rood springen. Inmiddels ligt er ook al een wiel vanaf, maar dat merk je echt niet, aangezien hij toch voor geen meter rolt. Je trek gewoon de hele stofzuiger mee zonder dat de wielen draaien. Wat een miskoop.

robespierre 09-07-2014
Geschreven voor: Bestron DS2200E wit, grijs

Voor deze lage prijs een prima product. Heb hem vandaag ontvangen en meteen gebruikt. Zuigkracht is goed. Alles eigenlijk. Het enige wat ik mis is een wat kleinere brede extra mond. Maar ik ben voorlopig zeer tevreden.

missyP 08-11-2013
Geschreven voor: Bestron DS2200E wit, grijs

Voor 50 euro een goede stofzuiger met veel kracht zeer gemakkelijk in gebruik en lekker klein om zo op te tillen.
Zeer tevreden na een Zanussi nog geen jaar geleden te hebben gekocht waarvan de filter telkens verstopt is, is dit een verademing. Maakt wel wat geluid maar verder zuigt hij zeer goed en die pakketborstel is helemaal super handig.

taniaburg72 16-07-2013
Geschreven voor: Bestron DS2200E wit, grijs

wat een geweldig apparaat en mooi je wil het niet weten .
Geef nooit meer uit voor een stofzuiger dan € 50.
Nergens voor nodig
Je kunt bijvoorbeeld iets vertellen over het gebruiksgemak, U doet de stekker in het stopcontakt en zuigen maar. de vormgeving,mooi,mooi,mooi de degelijkheid geen twijfel mogelijk deze gaat jaren mee mocht het niet zo zijn dan zit er 2 jaar garantie op.
Ik heb op dit moment 4 stofzuigers in gebruik dus ik weet waar ik over praat.
mvg
Johan Feenstra