DKN Technology X-Run

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de DKN Technology X-Run op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Alex1955 17-04-2011
Geschreven voor: DKN Technology X-Run

Ik ben nu 3 jaar en 3 maanden in het bezit van deze DKN Technology X-Run. Ik heb deze aangeschaft voor gebruik thuis, omdat ik toendertijd niet zo tevreden was over de spinlessen op de sportschool. Ik spin nu regelmatig thuis, met name in het winterseizoen. Ik schat de kwaliteit van deze fiets zeker zo hoog in als die van de sportschool. Met name het veercomfort is prima, de fietsen op de sportschool veren in het geheel niet. De duurzaamheid is ook prima, ik heb daar tot dusverre geen enkel probleem mee gehad.

mariesteur 05-01-2011
Geschreven voor: DKN Technology X-Run

ik fiets elke dag een vol uur en hij fiets zo lekker...
ik wou dat ik er veel eerder bij opgekomen was...
het is een super spinbike.

bezander 10-01-2010
Geschreven voor: DKN Technology X-Run

Ik fiets al een ruim een jaar op deze spinbike.

Geweldige bike. Door de vering een zeer comfortabele zit te creeren.
Een lekker zwaar vliegwiel.

Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Joop.

Ferry 28-02-2008
Geschreven voor: DKN Technology X-Run

3 Jaar geleden gekocht, na 2 maanden was het frame gescheurd na 4 maanden wachten kreeg ik eindelijk een nieuwe.
Na +/- 1 jaar kon ik bij de winkel geen nieuwe remblokken aankomen, met veel zoeken op internet een leverancier gevonden, al duurde de levering hiervan wel erg lang.
Op dit moment rammelt het ding van alle kanten en is het een blok roest geworden, laswerk is ook erg slecht, jammer genoeg zie je dit niet op de foto's

pim1974 25-11-2011

deze fiets heb ik ook gehad.
ook ik bij mij roestte hij en daarnaast had ik erg veel last van trillingen.

wolfje 23-08-2007
Geschreven voor: DKN Technology X-Run

Dit apparaat is ook te koop als de DKN X-Run Ben hier zeer tevreden over. Uistekende prijs/kwaliteit verhouding. Lekker zwaar vliegwiel, hufterproof frame & goede instelmogelijkheden. Het zadel heb ik wel vervangen, maar dat doe ik bij elke fiets. Lasnaden zijn wat slordig. Wel weer goede trappers. Geen manco's als rare tikken of wat dan ook. Loopt soepeltjes. Heb er ook de hartslagmeter & computer bij gekocht. Die is zo/zo. Aan de hartslagmeter heb je weinig (fietst gewoon onhandig) en de afwerkingskwaliteit van de fietscomputer laat te wensen over, keihard plastic. Voorzichtig mee zijn, springt makkelijk kapot.

Guido23 11-07-2007

prima fietsje.

positief:
+ Je knuselt het fietsje in 5 minuutjes in elkaar.
+ Je hebt een goed stuur in je handen
+ stevig/zwaar frame: prettig bij je spinoefeningen

Negatief:
- Er is bij elke omwenteling een tikje (bij de trapper) te horen.
- Bovendien zit (bij mij) de verstelknop bij het zadel soms net een tikkeltje in de weg.
- qua 'design' niet de mooiste binnen deze prijsklasse..

conclusie; prima prijs/kwaliteit verhouding 9al hadden ze er wel een fietscomputertje standaard bij kunnen leveren)