Magnat Monitor Supreme 100 boekenplankspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magnat Monitor Supreme 100 boekenplankspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Anoniem 19-12-2013

Echt Geweldige Speakers heb deze in combinatie met De harmen en Kardon hkts 220sub/230 Bass Speaker, Echt een mooi Helder Geluid. Ook bij hogen Vermogen.

Erik W 05-03-2011

Ik heb deze Magnat luidsprekers in een 5.1 setting als de 2 frontspeakers gezet ipv de originele fronspeakertjes van een JBL scs 200.5 set.
De 4 sattelieten 1 center en 1 sub gaven mooi geluid, maar ik miste wat in het middengebied.
Ik kon voor nog geen 60 euro deze bij Conrad kopen, en ik heb nog geen moment spijt, ze doen precies wat ze moeten doen: goed geluid geven en het middengebied weergeven wat de rest niet goed genoeg doet.
Ik ben zeer tevreden over deze compacte set, ze geven helder en vol geluid. zeker een aanrader, want ook als 2.0 stereo functioneerd het erg goed,maar dan mis je weer het lage wat nu mijn JBL woofer wel weergeeft.

rich_nl 20-01-2011

Ik gebruik deze compacte Magnat boxen in een 2.1 opstelling.Ik ben zeer tevreden met de aankoop van deze. Deze kleine Magnat geeft een zeer gedetailleerde weergave en voor het laag gebruik ik een actieve Magnat subwoofer.

roundlet 18-05-2009

ik heb deze speakers een week geleden gekocht. omdat ik zware bose speakers voor had. en relatieve slechte speakers van sony achter.
de prijs is zeker niet slecht, zeker niet voor het geluid ten opzichte van de bose speakers opbrengen(van de bas moet je niet te veel verwachten).
ik heb ze bij bcc gekocht omdat ze daar dezelfde prijs hadden als op internet.
de vormgeving is netjes en komt niet goedkoop over. voor suround speakers zijn ze zeer geschikt. als voor speakers zou ik ze niet zo snel gebruiken. tenzij je ook in bezit bent van een subwoofer.
de stem weergaven is erg goed. op de zware bassen na kan hij elke klank goed weergeven. voor mensen met een klein budget is dit zeker een aanrader!

formaat is prettig voor niet al te grote ruimtens!

met films presteren de speakers zeer goed! je zou het niet verwachten van zulke speakers!

levens duur schat ik wel hoog in omdat de randen van rubber achtig materiaal zijn,dus verwacht dat ze minder snel uitgedroogd zullen zijn!