Sony HT-CT370 2.1-kanaals Soundbar met draadloze subwoofer zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT370 2.1-kanaals Soundbar met draadloze subwoofer zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Dhr Schipper 01-03-2016
ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van de sony hele mooie vormgeving eigenlijk een sieraaad in de kamer
geluid is fantastisch en maakt van de tv een echte bioskoop

Erik 29-02-2016
Het geluid van deze soundbar is fantastisch bij het kijken van een film. Bij gewoon tv kijken is het geluid ook een stuk beter dan van de tv zelf.
De kwaliteit bij het luisteren naar muziek vind ik redelijk, ik geef dan toch de voorkeur aan mijn Sonos. Bediening is ok, alleen het menu vind ik niet heel gebruiksvriendelijk. Vormgeving prima.

AdmiFlevo 20-02-2016
Prima geluidskwaliteit en makkelijk aan te sluiten. Geen gedoe meer met meerdere geluidsboxen.
Ook de Cash-back prima geregeld door Sony. Kortom een zeer tevreden gebruiker

Niels 01-02-2016
Erg mooi design, super geluid in!
Ook makkelijk te installeren omdat het draadloos is!
Top product!

Marion 23-12-2015
Mooie vormgeving, goede geluidskwaliteit. Handig is ook de draadloze subwoofer. Eigenlijk precies wat je kan verwachten van Sony.

Dinah 19-12-2015
Ik WAS heel tevreden met deze apparatuur totdat...een muis in de subwoofer de bedrading finaal heeft doorgeknaagd. Volgens Sony service in Cyprus niet te repareren; einde verhaal dus. Helaas wordt de subwoofer niet separaat verkocht. Wellicht een tip voor alle fabrikanten: de opening "afschermen" met een soort van 'mesh' om dergelijke insluipers te voorkomen.

MCho 03-09-2015
Ik ben erg tevreden met deze aankoop. Geluidskwaliteit van de soundbar en sub woofer is erg goed. De soundbar was erg eenvoudig aangesloten aan de tv en de bluetooth functie is ook erg handig als je een mobiel wilt aansluiten voor muziek.

Pieter Rieter 21-07-2015
Ik ben erg tevreden over deze sound bar. Geluidskwaliteit vind ik erg goed en de bediening is eenvoudig. Een prima toevoeging bij mijn smart tv die ik samen met de soundbar heb gekocht.
De actie die loopt vindt ik een prima actie.

RvH Ruud 20-06-2015
Zeer tevreden over deze soudbar geluid is perfect en zeer makkelijk in bediening je kan alles regelen via de afstand bediening zelfs de sw. Qua prijs is dit een aanrader.

BasArnhem1978 28-05-2015
Zoals reeds eerder gemeld door anderen is dit een super systeem qua prijs/kwaliteit verhouding. Vormgeving is super (wij hebben de zilvere variant, staat mooi bij een philips ambilight)en gebruikersgemak is prima voor elkaar.
Vooral prettig: bluetooth en weinig kabels!

Leen 50 15-05-2015
Ik ben erg tevreden over deze sound bar. Geluidskwaliteit vind ik erg goed en de bediening is eenvoudig. Al met al een prima toevoeging bij mijn smart tv.

seals 30-04-2015
mooi en super goed geluid ,heb geen spijt van deze aankoop...dus een aan rader voor iedereen die nog twijfeld.

Maurice Engel 12-04-2015
Super mooi geluid, net of je in de bioscoop zit.Erg mooie vormgeving, mooie kleur. En je kunt kiezen liggend of makkelijk tegen de muur te bevestigen.
En niet te vergeten een scherpe prijs.

Anoniem 09-04-2015
Degelijke soundbar met een chique afwerking. Voelt echt stevig aan. Zelfs de (naar verhouding) kleine subwoofer lijkt degelijk. Deze soundbar heeft maar liefst drie HDMI inputs, iets wat ik erg graag wilde. Daarnaast klinkt de soundbar gewoon goed. Wel merk ik dat ik de subwoofer helemaal open moet draaien (10 van de 13) om de bassen ook daadwerkelijk te horen. Al-met-al een tevreden gebruiker zeker voor dit geld.

P.de Smit 18-03-2015
het is een goede soundbar,goed geluid alleen niet handig om verschillende afstands bedieningen te moeten gebruiken.

Roberto29 18-03-2015
Deze Sony soundbar + subwoofer heeft voor elk genre een mooi geluid. Of je nu sportwedstrijden of films wilt kijken, met 1 druk op de knop schakel je zo over. Zelf kijk ik vaak naar voetbalwedstrijden en met dit geluidssysteem lijkt het net of je in het stadion zit. Naast het de goede geluidskwaliteit en het gebruiksgemakt vind ik ook de vormgeving mooi. De soundbar kun je mooi onder of voor je tv leggen en de subwoofer kun je zetten waar je maar wilt. Al met al ben ik zeer tevreden over dit product.

jz96 15-03-2015
Lekker diep geluid, aansluiten zeer eenvoudig, draadloos Bluetooth super!

HDMI op de ARC ingang van de TV zorgt dat hij automatisch aangaat als ik de TV aanzet. De draadloze subwoofer staat aan de andere kant van de kamer, erg handig; geen kabels, wel aansluiten op stopcontact. Ik heb voor deze soundbar gekozen vanwege de draadloze Bluetooth aansluiting, zodat ik muziek via mijn smartphone kan streamen. Dat werkt perfect: klik en klaar! Makkelijke bedieningsknoppen aan de bovenkant en LCD display. En een mooi design. Uitstekende prijs/kwaliteit.

Soundbar paar weken naar volle tevredenheid dagelijks in gebruik.

mkjk 15-03-2015
Mooi uitziende soundbar. Gemakkelijk te installeren, meerdere hdmi aansluitingen. Via bluetooth afspelen is ook mogelijk.De bass voelt stevig aan. Het geluid is erg goed en veel beter dan het geluid van de tv zelf. Zeer blij met de aankoop.

Jasperk88 14-03-2015
Mooi uitziende soundbar. Hij is makkelijk met de bijgeleverde spullen aan de muur te hangen. Meerdere hdmi inputs waardoor meerdere apparaten aangesloten kunnen worden. Ook handig om geluid via bluetooth af te spelen via bijvoorbeeld je telefoon. De sounbad en bass voelen stevig aan. Daarnaast zien ze er erg strak uit. Ook het geluid is erg goed en een stuk krachtiger dan van de tv zelf.
Een echte aanrader!

Ray94 14-03-2015
Heb zitten twijfelen tussen een home cinemaset, totdat ik deze soundbar hoorde in een proefopstelling.
Eenmaal thuis en aangesloten, overtrof de soundbar mijn verwachting.
Het geluid is lekker vol en goed te regelen, evenals de subwoofer.
Ook ideaal om bleutooth te koppelen, muziek afspelen vanaf telefoon erg makkelijk.

LindaDijk 13-03-2015
De sony soundbar is een super systeem.
Mooi en krachtig geluid samen met de subwoofer.
Het geluid vervormd niet als het volume hard gaat.

Ruben19991 12-03-2015
Mooie soundbar die voor mijn situatie prima geluid geeft. Verwacht geen bioscoopgeluid, maar films en muziek klinken goed. Dikke bas! Bluetooth werkt goed met mobiel en de instelmogelijkheden via de afstandsbediening zijn handig. Al met al blij!

Nevels123456789 12-03-2015
Er fijne soundbar wat betreft prijs-kwaliteit verhouding. Installatie erg gemakkelijk, uitpakken duurt langer!

Als de service van Sony beter wordt.... Iedereen gelukkig.

Jos Willems 12-03-2015
Heb nu sinds een paar maanden deze soundbar van Sony ter vervanging van de speakers van mijn TV. met een woord: Uitstekend!
Een complete 5.1 of meer set heb ik geen aansluitingen voor en kabels is geen optie voor de vrouw des huizes.

Zo ben ik op deze soundbar gestuit. een mooie elegante soundbar met draadloze sub-woofer.

Tv kijken:
Omdat ik een oudere tv heb zonder ARC is de ingebouwde receiver met 3 hdmi in en 1 hdmi uit ideaal om 1 Receiver 2 playstation 3 chromecast op aan te sluiten. ik wissel gemaklijk van hdmi poort en het komt het geluid ten goede om de vooringestelde profielen te gebruiken. Omdat sommige series erg veel ''standaard'' bass hebben is de optie om het bassvolume apart te regen fijn.

Radio/muziek luisteren:
NFC had ik nog nooit gebruikt maar het is een zeer goed systeem, je houd je telefoon even boven de soundbar en deze connect automatisch via bluetooth met je telefoon. Wat je ook op hebt staan, Youtube, radio stream, play music, etc. al het geluid speelt de bar lekker af, ook erg handig voor feestjes.

Ik ben zeer blij dat ik overgestapt ben op een soundbar met losse sub-woofer. Ik zou niet meer zonder willen.

peterski 12-03-2015
Na wat uitzoekwerk voor deze soundbar gekozen en het moet gezegd tot onze tevredenheid. Heerlijk vol geluid, een verademing in vergelijking met het standaard tv-geluid. Makkelijk te bevestigen aan de muur. Tip om 'm iets schuin naar beneden aflopend op te hangen was super, komt het geluid ten goede. Absolute aanrader!!!