Bose Solo TV zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Solo TV zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willemdeschaker 11-01-2016
Geschreven voor: Bose Solo TV zwart

Na een tijdje kom ik erachter dat via I-tunes, waarmee Boose-apparatuur werkt, niet goed werkt indien je niet in bezit bent van een apple-computer. Blijkt dan opeens allemaal niet te werken. Bovendien is e.e.a. tamelijk ingewikkeld en DUS erg gebruiksonvriendelijk. Jammer, want het kan toch allemaal veel eenvoudiger. Dit gaat echt ten koste van -potentiële- klanten. Zelf ga ik ook wat anders zoeken omdat ik er zo niets aan heb. weggegooid geld dus, achteraf.....

Officiele reactie Bose 15-01-2016

Bedankt voor uw bericht. We vinden het spijtig te horen dat u niet optimaal kan genieten van uw product. Mogen we u vragen eventjes telefonisch contact met ons op te nemen? Zo kunnen onze technische specialisten u bijstaan om samen naar een oplossing te zoeken. U kan ons bereiken op het nummer 0800 267 31 11, dit van maandag tot vrijdag tussen 9u en 18u.

Bert Persoon 14-09-2013
Geschreven voor: Bose Solo TV zwart

Dit systeem is ontworpen voor datgene wat je mist aan geluid uit een Flat-screen. De mooie BOSE bas en heldere tonen zijn aanwezig en geven een veel rijker geluid in de woonkamer vooral bij film muziek. Verder voordeel is de afwezigheid van allerlei luidsprekertjes (groot of klein en bekabeling). Wel zou wat meer stereo scheiding mogen, waardoor het ruimtelijk effect toe zou kunnen nemen. Maar een perfecte vervanging voor een redelijke prijs.

zhorax 27-07-2013
Geschreven voor: Bose Solo TV zwart

Geweldig ding, had mijn twijfels gezien formaat en prijs, maar blijkt uiteindelijk meer dan waar voor zijn geld!

wmvb 26-01-2013
Geschreven voor: Bose Solo TV zwart

ik ben opgegroeid in de wereld van hifi waarin Bose met de nek werd aangekeken. Amerikaanse, slecht klinkende dure rommel, daarmee was het wel gezegd. Duur klopt ook wel, want bijna 400 euro voor een kleine soundbar is geen kattenpis, dus dan mag je ook kritisch zijn. Ik had de solo sound al een keer gehoord bij Mediamarkt en dat klonk niet slecht. Maar de gedachte dat het in zo'n winkelopstelling mooier wordt voorgedaan dan het in werkelijkheid is bleef knagen. Pas kochten we voor op de slaapkamer van Philips een kleine full hd tv met ingebouwde dvd speler. I.t.t. onze grote Philips is het geluid van deze tv bijzonder abobinabel, lees slecht. Dus toch maar de solosound erbij gekocht (net zo duur als de tv, slik). De aansluiting kan niet simpeler en het werkte direct. Het geluid is voor zo'n klein systeem ronduit verbluffend. Eigenlijk is de tv nu niet meer goed genoeg. Ik mis het ontbreken van geluidsinstellingen helemaal niet (ook mijn stereoinstallatie heeft dat niet en ik mis het nooit). Dus... werp af de vooroordelen over Bose, zet je over de prijs heen en verwen je zelf met een prachtige soundbar!!

JJST 28-12-2012
Geschreven voor: Bose Solo TV zwart

Dit is wat mij betreft gewoon een soundbar die precies doet waarvoor ik hem gekocht heb. Het is niet de vervanger voor onze home cinema 5.1 set maar maakt wel dat het geluid van onze LED TV héél veel beter is. De home cinema gebruiken we echt voor films, de sounbar voor dagelijks gebruik. Het werkt allemaal simpel. In ons geval aansluiten met optische kabel en gaan.

Er wordt soms wel kritisch gereageerd op Bose maar dit apparaat is gewoon goed. Mooie balans in de verschillende tonen. Heldere spraak en voldoende bas. We hebben ook andere sets met actieve subs geprobeerd maar wat ons betreft is deze set eigenlijk de eerste die aan al onze eisen voldoet. Mogelijkheden een 6 omdat je die in feite nauwelijks hebt. De instellingen zoals ze door Bose in het apparaat gezet zijn moet je het mee doen. Duurzaamheid kan ik niet beoordelen.

Niet echt goedkoop maar er zijn duurdere sets die minder presteren, ik heb ze geprobeerd. Wat mij betreft een echte aanrader.

JJST 03-01-2013

Het volume is op enkele manieren te regelen.
* Met de meegeleverde afstandsbediening.
* Met een universele afstandsbediening waarmee je meerdere apparaten kunt bedienen.
* Via de volumeregeling van een digitale decoder. Zo heb ik de set staan. Een keer het volume ingeregeld en daarna regelen via de afstandsbediening van de decoder. De meegeleverde afstandsbediening gebruik ik alleen maar om de Bose set aan of uit te zetten.

Roell 05-01-2013

Universeel is de oplossing. Het gemak dient de mens. Ik heb er 4 weg gedaan inruil voor de 300i v logitech. Bose is daar dus ook gewoon op te installeren. 1druk op tv kijken en alles springt aan of uit enz....

kba 13-01-2014

Beste,

Ik ben ook van plan een soundbar aan te kopen. Ik twijfel nog altijf tussen deze Bose of the Panasonix SC-HTE80.

Deze laatste heeft meer functionaliteit (bluetooth) en is compacter maar weet niet of deze de geluidskwaliteit van de bose benaderd.

In lees in jou review dat je meerdere systemen hebt getest, kan je even meegeven dewelke je nog hebt getest?

Alvast bedankt,

Mvg,

KB

01Marcel 02-01-2013

Bedankt voor de recensie, ik zou graag het volgende willen weten.
Is het gebruik van de Bose afstandbediening echt nodig of kan je ook alleen het geluid van tv harder zetten waardoor de Bose harder gaat.

Dit om het gebruik van meerdere afstandsbedieningen te voorkomen.

theo-1966 20-12-2012
Geschreven voor: Bose Solo TV zwart

simpel maar goed,verwacht niet dat je alles in huis haalt maar ter ondersteuning van tv geluid is het perfect,mooi vol geluid door gehele kamer,makkelijk aan te sluiten en geen extra speakers....wil je dit systeem gaan gebruiken voor muziek denk dan niet dat je een ware disco in huis haalt want daar is dit systeem niet voor bedoelt.let wel,voor films en de dagelijkse dingen is dit systeem echt goed en voor muziek is het een aanvulling maar geen disco sound.

theo

Roell 23-09-2012
Geschreven voor: Bose Solo TV zwart

Wat een geluid! Nooit gedacht dat het geluid van je tv zo slecht is.....
Je kunt altijd tv kijken via een 2.1 5.1 en zo voorts. Echter echt lekker kijken is dat niet metnal die basmodules. Daar heb ik me altijd aan gestoort vandaar mijn home cinema vervangen voor dit mooie bose systeem. Had bose cinemate. Dit si veel rustiger en naar mijn mening meer dan voldoende.
De prijs is wel aan de stevige kant dat wel. Maar meer dan de moeite waard.