LG K8 8 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG K8 8 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Calvin 24-07-2016

Een goede telefoon

Geschreven voor: LG K8 8 GB / zwart, blauw

Bij het uitpakken bleek het groter dan verwacht,maar goed afgewerkt en goed in de hand liggend.De telefoon reageert prettig vlot en ook de accu lijkt het goed uit te houden in vergelijking met mijn eigen telefoon samsung:uren achter elkaar installeren,proberen en internetten betekende minder dan 50% verbruik.Een dag intensief gebruik moet in de praktijk wel lukken.

verweij 24-07-2016

Mooie goede telefoon voor zijn geld.

Geschreven voor: LG K8 8 GB / zwart, blauw

Wat een mooie platte telefoon, met veel optie.Hij ligt ook lekker in de hand,alleen hij voelt een beetje plastic aan. Het beeldscherm is net zo groot als de nieuwe iphone 6s, wat wel lekker is met de mail op je telefoon lezen en spelletjes erop doen.Hij is ook makkelijk te installeren, ook voor de oudere jongeren onder ons. Het is wel jammer dat de accu leeg raakt na hem gewoon neer gelegt te hebben. Het is ook fijn dat hij 3G en 4 G heeft.En er zitten net zo veel dingen op zoals een goede camera en video, en app en andere dingen zoals de duurde telefoon ook heeft.Er kan een micro asd kaart in of met een adaptor een nani sim kaart in, wat ook makkelijk is om van de ene naar de andere telefoon te gaan.Wat ook fijn is is het heldere grote beeldscherm en snelle vinger reactie.Het heeft ook een android besturing, waar je ook veel apps voor hebt. Dus al om al een fijne telefoon met alles erop voor een mooie goede prijs, dus kan een goede vervanger zijn voor de duurde Samsung telefoon.

Thom 24-07-2016

Telefoon LG K8

Geschreven voor: LG K8 8 GB / zwart, blauw

Deze telefoon heeft een erg mooi ontwerp. Maar deze telefoon biedt nog veel meer fijne mogelijkheden, zoals het 4G internet en de nieuwste android update.
Er zitten ook wel wat kleine minpuntjes aan. Bijvoorbeeld toen ik 3 spellen wou downloaden, zat het geheugen al helemaal vol bij het eerste spel. Dit zou misschien ook aan mij kunnen liggen aangezien ik altijd al samsung heb gehad. Elke dag moet ik deze telefoon opnieuw opstarten, omdat de internet verbinding dan wegvalt.
Maar het is gewoon een super goede telefoon.

Thom 24-07-2016

Telefoon LG K8

Geschreven voor: LG K8 8 GB / zwart, blauw

Deze telefoon van topkwaliteit is een hele goede telefoon, maar er zitten wel een paar minpuntjes aan.
Bijvoorbeeld toen ik 3 spellen wou downloaden, zat het geheugen al helemaal vol bij het eerste spel. Ik kon eigenlijk niets op mijn SD-kaart zetten. Waarschijnlijk komt dit omdat ik altijd een samsung telefoon heb gehad en deze wel een beetje anders werkt. Dit is zeker een goede en fijne telefoon, maar is wel even wennen als je altijd een ander merk hebt gehad. Een ander minpuntje is dat ik elke dag de telefoon moet opstarten, omdat de verbinding met het internet wegvalt.
Er zijn vele pluspunten,zoals de 4G die deze telefoon biedt.
Deze geweldige telefoon biedt ook nog vele andere fijne mogelijkheden.